Wat ben jij voor een imbeciel?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:57 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Sjezus Stefan, je maakt zelfs mij enthousiast zo!
Krijg lekker allemaal de beriberi in dit middelmatige kutland met je middelmatige prutopleidinkjes en je middelmatige prutsalarisjes, kromliggend voor figuren die er de kantjes vanaf lopen! Ik ga naar Amerika!
O, ja?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:16 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Niet opletten. Ik ken Lemmeb persoonlijk, hij is privé heel anders.
Maar eh je bent wel een groupie van Steef, of niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:41 schreef ConQuestator het volgende:
StefanP laat al die linkse profiteurs hier een poepie ruiken.
StefanP![]()
Dat ligt toch in Canada? Of zit ik nu fout?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:22 schreef Godslasteraar het volgende:
Tja, als ik de gelegenheid zou krijgen om in Vancouver te gaan wonen zou ik onmiddellijk mijn spulletjes pakken. Je zou wel gek zijn om niet te vertrekken. Wat lastig blijft is het achterlaten van familieleden die je dierbaar zijn (niet zoveel eigenlijk) en uiteraard vrienden en vriendinnen. Die moeten dan maar mee. Maar de rest van Nederland![]()
Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het slecht heb hier, dat het mij niet bevalt, zeker niet, maar genoeg plaatsen op de wereld waar het (aanzienlijk) aangenamer toeven is.
Zo werkt dat vaak met die rechtse figuren. Ze betichten links ervan ruifeters te zijn, terwijl ze zelf de grootste aasgieren zijn. Ik walg er van en wat mij betreft het mes erin.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:26 schreef Dodecahedron het volgende:
Haha! Dezelfde mensen die de loyaliteit van types als Albayrak en Aboutaleb betwijfelen, zijn zo loyaal aan ons land dat ze zo snel mogelijk willen emigreren.
Nee je zit niet fout en Canada zie ik afgezien van de ruimte ook niet als verbetering. Zeker niet als je af wil van een overheersende overheid.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Canada? Of zit ik nu fout?
Juist! Aan de oostkant, en zowel aan zee als tegen de bergen aan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Canada? Of zit ik nu fout?
Klopt, Canada ljkt wel wat op de West-Europese landen, daarom vroeg ik het.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee je zit niet fout en Canada zie ik afgezien van de ruimte ook niet als verbetering. Zeker niet als je af wil van een overheersende overheid.
`quote:Op maandag 12 maart 2007 10:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Klopt, Canada ljkt wel wat op de West-Europese landen, daarom vroeg ik het.
Mm.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:33 schreef Godslasteraar het volgende:
[afbeelding]
http://en.wikipedia.org/wiki/Vancouver%2C_British_Columbia
Lijkt me mooi vakantieland idd, als de kinderen wat ouder zijn en niet meer meegaan. Maar ik ben idd niet zo'n stadsmens, toch.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:44 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
ben nu eenmaal een stadmens.Maar als je natuur zoekt kom je in Canada zéker aan je trekken.
Als dat soort plannen er komen ben ik hier direct weg. Een beetje de grens naar buiten dichttimmeren zeg, wat voor Stasipraktijken zijn dat?quote:Op maandag 12 maart 2007 09:52 schreef zwambtenaar het volgende:
En nogmaals, zo heel slecht zou een soort van emigratiebelasting niet zijn. Iedereen die uit dit land vertrekt zou bijvoorbeeld 25% van het eigen vermogen moeten afstaan aan de staat. Deze kan men wel terugvorderen bij terugkeer naar Nederland overigens. Ook kan men geen aanspraak meer maken op Nederlandse uitkeringsregelingen, zoals de AOW. Waar het hierbij om gaat is dat het profiteursgedrag aangepakt dient te worden. Hier wel de lusten willen ontvangen, maar niet de lasten? Zo werkt dat natuurlijk niet.
Als jij buurman van StefanP wordt, dan wordt dat nogwel lachen ja.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Als dat soort plannen er komen ben ik hier direct weg. Een beetje de grens naar buiten dichttimmeren zeg, wat voor Stasipraktijken zijn dat?
Momenteel ben ik aio en dat verdient in Nederland veel beter dan in de meeste andere landen. Maar als ik straks gepromoveerd ben, dan heb ik hier niet veel meer te zoeken. Een dr.-titel is in Nederland niks waard en in de meeste andere landen wel. Het is toch van de zotte dat een eerstegraads leraar op de middelbare school hier meer verdient dan een UD, om maar een voorbeeld te noemen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:43 schreef SCH het volgende:
Het toenemende racisme en het populistische klimaat is ook voor veel jonge mensen een reden om eens na te denken over Nederland, merk ik om me heen. Als zo'n Wilders echt oprukt dan zie ik nog wel een beweging ontstaan.
Het zal in de toekomst veel gewoner worden om een tijdje ergens anders belasting te betalen en de sfeer van een ander land te proevenquote:Op maandag 12 maart 2007 09:52 schreef zwambtenaar het volgende:
En nogmaals, zo heel slecht zou een soort van emigratiebelasting niet zijn. Iedereen die uit dit land vertrekt zou bijvoorbeeld 25% van het eigen vermogen moeten afstaan aan de staat. Deze kan men wel terugvorderen bij terugkeer naar Nederland overigens. Ook kan men geen aanspraak meer maken op Nederlandse uitkeringsregelingen, zoals de AOW. Waar het hierbij om gaat is dat het profiteursgedrag aangepakt dient te worden. Hier wel de lusten willen ontvangen, maar niet de lasten? Zo werkt dat natuurlijk niet.
Moet wel kwijt dat je onwijs egocentrisch over komt in dit topicquote:Op maandag 12 maart 2007 11:08 schreef StefanP het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk precies het tegenovergestelde: het toenemende racisme jegens autochtonen en het haatzaaiende moslim klimaat, gekoppeld aan een overheid en belangenorganisaties die dat enkel erger willen maken?
Dus het enige waar het jou om gaat is hoeveel je verdient? Dat bedoel ik dus, voor mensen zoals jij zou zo'n belastinghek een goede oplossing zijn. En ik denk dat je de waarde van het doctoraat in Nederland erg onderschat.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef thabit het volgende:
[..]
Als dat soort plannen er komen ben ik hier direct weg. Een beetje de grens naar buiten dichttimmeren zeg, wat voor Stasipraktijken zijn dat?
Momenteel ben ik aio en dat verdient in Nederland veel beter dan in de meeste andere landen. Maar als ik straks gepromoveerd ben, dan heb ik hier niet veel meer te zoeken. Een dr.-titel is in Nederland niks waard en in de meeste andere landen wel. Het is toch van de zotte dat een eerstegraads leraar op de middelbare school hier meer verdient dan een UD, om maar een voorbeeld te noemen.
Het lijkt mij juist wel een mooie actie: nu Wilders alle moslims het land uit wil hebben, dat dan zoveel mogelijk autochtonen wegtrekken zodat minister-president Wilders straks aan het hoofd staat van een land vol moslimsquote:Op maandag 12 maart 2007 09:56 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Het zijn vooral naieve mensen met weinig ervaring in het buitenland die denken dat dergelijke zaken in andere landen beter liggen dan in Nederland...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |