Inderdaad. Of een gast die wat toevoegd.. Foppe niet dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik heb soms het idee dat dit programma leuker zou zijn zonder gast, gewoon een discussie over voetbal met Youri, Hugo en Jack.
Foppe zal nooit wat leuks zeggenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:31 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Inderdaad. Of een gast die wat toevoegd.. Foppe niet dus.
Hans Kraaij jr. is leuker als gast.quote:
Sjaak Polak is nog leukerquote:
Borstquote:Op zondag 11 maart 2007 22:31 schreef tong80 het volgende:
Borst lul niet uit je nek.Nelangrijker dan Romario
Ja, waarom wordt hij nooit uitgenodigd. Topuitzending lijkt mequote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef JeroenV het volgende:
Youri kan het ook alleen maar over Duitsland hebben...
Ronald Waterreus was ook altijd wel leuk als gast.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:35 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja, waarom wordt hij nooit uitgenodigd. Topuitzending lijkt me![]()
dat shirt ook vandaagquote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Toch mooi dat ze dat voor Leo deden.
Hij zei dat het als voetballer interessanter is om op de olympische spelen te voetballen dan op een EKquote:Op zondag 11 maart 2007 23:00 schreef Houniet het volgende:
wat was er met youri? ik was een biertje pakken
Inderdaad.quote:
Zou schandallig zijn dat ze het niet over PSV hebben vanavond.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:21 schreef JeroenV het volgende:
Hopen dat Petro niet veel aan het woord komt. Het is dat Ajax besproken wordt...
wil je dan Petro horen?quote:Op zondag 18 maart 2007 22:23 schreef Houniet het volgende:
hugo hou je murf
nee alleen Jack, over Ajaxquote:
Lijkt mij een leuke gast.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
Volgende week is Henk ten Cate te gast.
quote:
Daar zit ik ook op de wachten.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Waar blijft het Braamhaar incident?
verstond jij het ookquote:Op zondag 18 maart 2007 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Koef absolute top?
Ja, ik zat nog te kijken of ze het niet over iets anders hadden opeens ofzo. Gekke Petro.quote:
ze negeren het, ze willen speciaal zijn hequote:Op zondag 18 maart 2007 22:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Waar blijft het Braamhaar incident?
De goal van Shaktar, gevolgd door Rafaels hakje tegen Feyenoord.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:45 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Shit ik zapte naar talpa wat was er?!
inderdaad, dit zag niemand aankomenquote:Op zondag 18 maart 2007 22:44 schreef Houniet het volgende:
hoe voorspelbaar!
quote:Op zondag 18 maart 2007 22:46 schreef snellejelle het volgende:
[..]
inderdaad, dit zag niemand aankomen
wat heeft hij dan, dat hij geopereerd moet worden?quote:
een blessurequote:Op zondag 18 maart 2007 22:53 schreef maril het volgende:
[..]
wat heeft hij dan, dat hij geopereerd moet worden?
Inderdaad. Korter dan normaal.quote:
Bewaard huug vast voor het ADquote:Op zondag 18 maart 2007 22:56 schreef Pritt het volgende:
[..]
Idd, dat viel me ook op. Waarom niks over Braamhaar?![]()
Dan kijk je toch naar Tien-020? Daar zaten ze, met opperjood barend voorop, een half uur te kwijlen over het goede spel van ajaxquote:Op zondag 18 maart 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Gelul over dat onbeduidende clubje uit Rotterdam-Zuid.
gaat toch alleen maar over dat fucking kampioenschap en over de grote bekken van Sneijder en Perezquote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef borisz het volgende:
Henk Ten Cate vanavond 22.15 NL 1
quote:Op zondag 25 maart 2007 12:43 schreef borisz het volgende:
Henk Ten Cate vanavond 22.15 NL 1
Logisch........Oranje=Ajaxquote:Op zondag 25 maart 2007 13:57 schreef tong80 het volgende:
Welke rede is er om na een interland ten Cate uit te nodigen
Wie?quote:Op zondag 25 maart 2007 15:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien kunnen ze het nog over die nieuwe Italiaanse middenvelder van feyenoord hebben.
Ja goh, Nederland heeft gister gespeeld, en moeten woensdag weer. Wat moet je dan over Ajax praten?quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Laten we het hopen.... zal wel weer Studio Oranje worden.
Drie kwartier een lofzang over de 1-5 natuurlijkquote:Op zondag 25 maart 2007 22:18 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja goh, Nederland heeft gister gespeeld, en moeten woensdag weer. Wat moet je dan over Ajax praten?
Tot nu toe wel vooral Studio Oranje.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Laten we het hopen.... zal wel weer Studio Oranje worden.
ik hoorde het ook, mooi hè. En zo hoort het ook.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef VoreG het volgende:
"Zullen we het maar gewoon over Ajax hebben"
Ja
Mooi toch, als dat zo is? Lekker makkelijker voor PSVquote:Op zondag 25 maart 2007 22:38 schreef VoreG het volgende:
Iedereen wil winnen van Ajax (..) Iedereen wil winnen van Feyenoord.
PSV noemt hij niet.
Nee, hij vindt dat clubs als AZ en Twente werkelijk niks fouten kunnen doen bij sommige media (bijvoorbeeld het grootste voetbalblad van Nederland), en daar heeft hij ook wel enigszins gelijk in.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Stofje het volgende:
Vond HtC nou zojuist werkelijk dat de media teveel aandacht geeft aan andere clubs?
positieve aandachtquote:Op zondag 25 maart 2007 22:39 schreef Stofje het volgende:
Vond HtC nou zojuist werkelijk dat de media teveel aandacht geeft aan andere clubs?
Ah, oké, ja, daar kan ik het wel mee eens zijn. Maar Ajax krijgt buitensporig veel aandacht, zowel positief als negatief. Ik denk dat PSV bijvoorbeeld meer reden tot klagen heeft, wat dit betreft.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat clubs als AZ en Twente werkelijk niks fouten kunnen doen bij sommige media (bijvoorbeeld het grootste voetbalblad van Nederland), en daar heeft hij ook wel enigszins gelijk in.
Henk zei dan ook:quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef BigFire het volgende:
als je zo de beelden ziet hebben we echt onvoorstelbaar veel pech gehad dit seizoen Europees. gebeurd waarschijnlijk nooit meer zoveel.![]()
De underdog is vaak het lievelingetje, dus het is wel een beetje begrijpelijkquote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nee, hij vindt dat clubs als AZ en Twente werkelijk niks fouten kunnen doen bij sommige media (bijvoorbeeld het grootste voetbalblad van Nederland), en daar heeft hij ook wel enigszins gelijk in.
Net zoals Ajax niks fout kan doen bij bepaalde andere media. Kortom, Henk moet niet zo zeuren.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu moet je van Gelder geen media gaan noemen.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:49 schreef narvik het volgende:
[..]
Net zoals Ajax niks fout kan doen bij bepaalde andere media. Kortom, Henk moet niet zo zeuren.
De thuiswedstrijd tegen Kopenhagen bijvoorbeeld, heeft Ajax veel pech gehad. Maar ik kan me ook wel herinneren dat Ajax heel goed wegkwam met die overwinning in Denemarken.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:45 schreef BigFire het volgende:
als je zo de beelden ziet hebben we echt onvoorstelbaar veel pech gehad dit seizoen Europees. gebeurd waarschijnlijk nooit meer zoveel.![]()
Ajax is altijd seeded voor de loting. Logisch dat Ajax betere lotingen krijgt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Voor de rest mocht Ajax ook niet echt klagen met de lotingen. IK Start, Zulte en Austria Wien zijn niu niet echt toppers.
En toch is ie niet van de buis te branden.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Nu moet je van Gelder geen media gaan noemen.
Dan nog. Als je kijkt naar Groep B, C, G en H, had Ajax het nog moeilijker kunnen krijgen op papier.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ajax is altijd seeded voor de loting. Logisch dat Ajax betere lotingen krijgt.
Tuurlijk niet, al die verhalen zijn verzonnen. In de voetbalwereld wordt nooit gelekt.quote:Op zondag 25 maart 2007 22:58 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een zuigertje is die Borst toch ook.
Ik geloof er ook geen reet van dat ie connecties heeft met iemand in de Ajax selectie
voor studio ajax heel gewoon ja..........quote:Op zondag 25 maart 2007 22:36 schreef VoreG het volgende:
"Zullen we het maar gewoon over Ajax hebben"
Ja
Dat snap ik ook wel. Maar áls je dan al lekt als Ajacied zijnde, waarom in godsnaam dan naar Borstquote:Op zondag 25 maart 2007 23:01 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, al die verhalen zijn verzonnen. In de voetbalwereld wordt nooit gelekt.![]()
Nuja, hij is inmiddels toch wel een vrij gerenomeerd voetbaljournalist in Nederland, zeer aardig ingevoerd en betrouwbaar (zal zijn bronnen nooit vrijgeven) Daarnaast is hij bovendien ook een sympathiek persoon en bijvoorbeeld op emotioneel vlak vrij gevoelig.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Maar áls je dan al lekt als Ajacied zijnde, waarom in godsnaam dan naar Borst.
quote:Op zondag 25 maart 2007 23:06 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daarnaast is hij bovendien ook een sympathiek persoon en bijvoorbeeld op emotioneel vlak vrij gevoelig.
Uhuh, nu weer met dat shirt "dat helemaal niet door PSV gemaakt is, trouwens". Waar sloeg dat dan in godsnaam op.quote:Op zondag 25 maart 2007 23:21 schreef rubbereend het volgende:
omg van Gelder moest weer eens een discussie afkappen als het te benauwd wordt voor de gast
ach is pas 10000 keer eerder op tv geweest.................quote:Op maandag 26 maart 2007 09:17 schreef RayMania het volgende:
Vermakelijke uitzending gister. Moest vooral lachen om dat juichen van Aad.
21=5quote:Op zondag 1 april 2007 10:27 schreef RobertoCarlos het volgende:
Fantastische vent!
"12=5, dus wat zijn nou 5 punten?"![]()
![]()
![]()
![]()
En hij heeft een goeie agent!
[afbeelding]
dus?quote:Op zondag 1 april 2007 10:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat is zn dochter.
beetje zuur zeg.......aad liet vites een stuk beter spelen dan dat het vorig seizoen ging, hij kreeg lazo aan het voetballen en dan is het weer niet goed....quote:Op zondag 1 april 2007 10:33 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
21=5![]()
Maar Aad mag wel eens uitleggen waarom Vitesse zo matig presteert![]()
idd dat kan je hem tenminste niet verwijten.quote:Op zondag 1 april 2007 23:13 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Aad heeft echt verstand van voetbal.
ik heb dat deel van de uitzending niet gezien maar ik kan me dat beeld helder voor de geest halen. vitesse in Nijmegen sowieso alquote:Op zondag 1 april 2007 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
dat doelpunt van Sturing , in de oude goffert.
Daar was ik nog bij als klein jochie![]()
ik zat toen in het PSV uitvakquote:Op zondag 1 april 2007 23:52 schreef rubbereend het volgende:
ik heb dat deel van de uitzending niet gezien maar ik kan me dat beeld helder voor de geest halen. vitesse in Nijmegen sowieso alen dan ook nogeens zoiets
Tja, wat valt er tegenwoordig eigenlijk nog te melden bij die voetbalprogramma's? Het gaat sowieso over Van Bommel en RVN (Makaay) en Ajax/PSV.quote:Op maandag 2 april 2007 14:51 schreef tong80 het volgende:
Viel me tegen, had meer van Aadsie verwacht.
vind 'm eigenlijk te mildquote:Op zondag 8 april 2007 22:24 schreef knnth het volgende:
goed dat hugo geen knuppel in z'n hand had, anders lag van basten nu ergens in 't naardermeer, jemig wat gaat hij tekeer
"Het is te hopen dat we het EK halen".quote:Op zondag 8 april 2007 22:35 schreef neilpad het volgende:
Loopt Bassie zich nou in te dekken over het eventueel niet halen van het EK.
iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:37 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
"Het is te hopen dat we het EK halen".
Pff wat een ambitie
"Dit slaat nergens op"quote:Op zondag 8 april 2007 22:38 schreef Greetings het volgende:
HAHA wat een ruzietjes..... "je liegt, je liegt!"![]()
![]()
Mits oranje glazenquote:Op zondag 8 april 2007 22:41 schreef vitessezuid113 het volgende:
Davids er dus binnenkort ook weer bij![]()
Nee Marco moet ook gewoon eens aangepakt wordenquote:Op zondag 8 april 2007 22:42 schreef Panic_A het volgende:
Hugo mag wel wat meer respect en klasse tonen, beetje niveau tien nu.
iddquote:Op zondag 8 april 2007 22:43 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nee Marco moet ook gewoon eens aangepakt worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |