nietquote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
wel belachelijk dat de NOS dit niet live uitzend, die teampursuit
Jammer inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef TheVulture het volgende:
wel belachelijk dat de NOS dit niet live uitzend, die teampursuit
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:15 schreef MissHobje het volgende:
Ik zie ze net op de achtergrond inrijden .. de mannen![]()
![]()
1500 is daar nu afgelopen dus er is hoopquote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef MissHobje het volgende:
Hmm Op ES doen ze nu highlights..
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef Remzz het volgende:
Eurosport: "We gaan nu even naar het begin van de 1500 meter, we weten al wie er gewonnen heeft maar we gaan toch even naar Anesi - Rosendahl kijken"
Ze praten wel over die ploegen achtervolging...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
1500 is daar nu afgelopen dus er is hoop
Op Eurosport komt 't zo te zien wel live.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef maril het volgende:
Jammer dat het niet live is.
Toffffquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Arcee het volgende:
Laten ze Wennemars enthousiast de ploegenachtervolging aankondigen, zenden ze 't niet uit.
Het kan nóg slechter hoor dan Herbert...Die is tenminste nog enigszins enthousiast.quote:
herbert en hersman zijn fijn om te horen, dit is 10 keer niksquote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het kan nóg slechter hoor dan Herbert...Die is tenminste nog enigszins enthousiast.
Niet fokken met Ben v.d. Burg. Ben is briljant!!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:23 schreef After_Forever het volgende:
zo te zien ploegenachtervolging op live op Eurosport![]()
alleen dat commentaar erbij![]()
tofquote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tof hoe je Kemkers en Wennemars kan horen overleggen.
Ben is irritantquote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet fokken met Ben v.d. Burg. Ben is briljant!!
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet fokken met Ben v.d. Burg. Ben is briljant!!
Hij ziet er wel uit alsof ie uit een gesticht is weggelopenquote:
elk moment nuquote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
hoe laat begint het?
Hij is wel slim hoor. Hij heeft een tijd in Japan gezeten voor Vodafone. En ooit tweede op het WK he.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit alsof ie uit een gesticht is weggelopen
Ik heb geen flauw idee, maar volgens mij is dat zo'n gast die bij iedere sport wel wat doet.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wie is die andere knakker dan die er naast zit?
8 rondjes binnenbochten. iets van 3000 meter dusquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Over welke afstand is de ploegenachtervolging eigenlijk?
euh 8 rondesquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
8 rondenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nu!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:27 schreef MiLalaa het volgende:
hoe laat begint het?
6 rondjes geloof ik....quote:Op zondag 11 maart 2007 22:29 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Tegen die flapkous die normaal het Snooker doet. En da's te merken ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb geen idee tegen wie Ben aan het praten is hoor
Ja precies, dat was altijd wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
Ben van de Burg, had toch altijd adhd? HIj praat nu extreem overdreven rustig
oh daarom hoor ik hem zo weinig... die is gewend om niks of alleen iets zachts te zeggenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tegen die flapkous die normaal het Snooker doet. En da's te merken ook.
Haha, die deed toch altijd Sumoworstelen? Wat een held was dat.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, dat was altijd wel leuk
Kan iemand Frans Henrichs niet opgraven?
dat is bij dit toernooi gewoon te zwaar en past niet in het programmaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef MissHobje het volgende:
wel jammer dat het idd op tijd is..
Dat knock out gedoe is veel spannender om te zien..
Stom als ze dat niet gaan doen in de toekomst.
en ijshockeyquote:Op zondag 11 maart 2007 22:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Haha, die deed toch altijd Sumoworstelen? Wat een held was dat.
Eurosport.quote:
Eurosportquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
een persoonlijk recordbij een teamonderdeel
wat een josti's zeg, eurosport niveauquote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef Remzz het volgende:
Prachtig dat commentaar, nog steeds geen idee wie er gevallen is en navraag doen of 3.41 de tijd was
3.41 is een persoonlijk record voor z'n IQ lijkt mequote:
ja, weetiemand een radiozender die dit uitzendt?quote:
radio 1 heeft vast iemand maar niet hele tijdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, weetiemand een radiozender die dit uitzendt?
radio 1 ofzo >>? ik heb geen ideequote:Op zondag 11 maart 2007 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, weetiemand een radiozender die dit uitzendt?
Dat zal je verbazen: http://www.hotfrog.nl/Com(...)Release.aspx?id=2469quote:Op zondag 11 maart 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
3.41 is een persoonlijk record voor z'n IQ lijkt me
Ik ga zo op nl nog een keer kijken hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
wat een spanning he
Die man daarnaast "Ja ongeveer"quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
3.41 ja nee die tijd klopt dus niet he, of zo. Zoiets.
haha ja idd ik ook!quote:Op zondag 11 maart 2007 22:40 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zo op nl nog een keer kijken hoor![]()
puur voor het commentaar, dan ben ik weer in even wicht.
Ze weten gewoon het leukste onderdeel echt compleet DOOD te lullenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef MiLalaa het volgende:
wat een spanning he
Helen Helmink rijdt zo mee voor Zwedenquote:
Doewdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:41 schreef BVO het volgende:
Ik hoor dit liever dan Dijkstra hoor.
Deelnemers zelf gaan al zowat geeuwen van dat kutcommentaar johquote:
Iddquote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
'ik dacht italianen zouden winnen, maar niemand geloofde me.. .belachelijk'
ja precies, je zit gewoon te knikkebollen zoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
nou ik begin Dijkstra en Hersman juist nu pas te waarderen.. ik val haast in slaap zeg
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die Jan zit er volgens mij ook alleen maar omdat Ben v.d.Burg geen eigen auto had.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
mondialisering van het schaatsen hoor je me?
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Die Jan zit er volgens mij ook alleen maar omdat Ben v.d.Burg geen eigen auto had.
of toch nietquote:Op zondag 11 maart 2007 22:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NL gaat dat makkelijk winnen man met die drie
![]()
um so besserquote:Op zondag 11 maart 2007 22:47 schreef MissX het volgende:
gewoon helemaal stil zijn ze
Dat vind ik nog spannender dan de rit zelf.quote:
Hij ging nog bijna onderuit in die bocht...quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wennemars sprint goed af
Ja, 0.2 voor de finish.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
En een mooi moment om terug te komen emt het commentaar.
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef BVO het volgende:
Jan ziet de ploegenachtervolging voor het eerst vandaag.
Ja ik had wel een wat heftiger sprintje van Erben verwachtquote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wennemars sprint goed af en kramer trok zooooooooooooo door
Precies, retestrakke timing.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
En dan kan ik nu mooi Koot & Bie gaan kijken.
Magnifiek... als ze hem de hele race op kop hadden gelaten waren ze op 3.35 uitgekomenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:50 schreef MissHobje het volgende:
Echt toen Sven er weer aan trok toen ging de tijd weer naar beneden![]()
En het hoogtepunt:quote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef MiLalaa het volgende:
HAHAHAHAHa
ongelooflijk dat commentaar...
'je zou er een film van kunnen maken van die ahctervolging. In slowmotion, prachtig', zegt ie in slowmotion.
'we zijn gewoon we-reld-kam-pi-oen'... 'echte kampioentjes'
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En het hoogtepunt:
"Ja, maar ik luister nu naar Nirvana op de baan"
de 2x goud en zilver van Wüst vergeten zequote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Remzz het volgende:
Ze zijn als kinderen zo blij dat Verheijen, goud, zilver en brons heeft gewonnen
Ja maar dat is vast pas midden in de fucking nachtquote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef Light het volgende:
Ik wil het nog wel een keer kijken met goed commentaar.
Spannend.quote:
nee hoor 23.20quote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is vast pas midden in de fucking nacht
over 25 minuten alquote:Op zondag 11 maart 2007 22:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar dat is vast pas midden in de fucking nacht
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
En het hoogtepunt:
"Ja, maar ik luister nu naar Nirvana op de baan"
Het was dramatische, maar ik zat hier echt hardop te lachenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef TheVulture het volgende:
Zelden zo gelachen bij een schaatswedstrijd dankzij dat achterlijke commentaar![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:54 schreef Remzz het volgende:
[..]
"Alle medailles komen volgensmij uit een ploeg toch?"
"Ja nou ik luister nu naar Nivana op de baan"
Voor Verheijen duurde het seizoen net een weekend te lang... die was verre van top hier, klinkt raar met drie medailles maar tochquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef WanEnOonlie het volgende:
Jezus met Verheijen op kop ging het toch vrij langzaam!
"Milaan ligt niet zover van SLC"quote:Op zondag 11 maart 2007 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Jan gaat vrolijk door nu met Shorttrack
Ik begrijp het wel, maar ik heb me kapot zitten ergerenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef MissX het volgende:
Het was dramatische, maar ik zat hier echt hardop te lachenZeker met al het commentaar hier.
Vanuit Saturnus gezien is het maar een klein endje heurquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Sjiznit het volgende:
Zo, dat was dus wel ff mooi spannenden zo maar op nederland 3 de herhaling kijken met degelijk commentaar
Nee hoor klinkt niet raar, maar het viel me gewoon op. Ik vind Verheijen namelijk een topvent, als mens veel bewonderenswaardiger dan Kramer. Ik vind Kramer mentaal ontzettend sterk, Carl vanwege zijn mens-zijn. Dat klinkt misschien gek.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor Verheijen duurde het seizoen net een weekend te lang... die was verre van top hier, klinkt raar met drie medailles maar toch
Feli.quote:
Wat is er mens-wise mis met Kramer?quote:Op zondag 11 maart 2007 23:01 schreef WanEnOonlie het volgende:
[..]
Nee hoor klinkt niet raar, maar het viel me gewoon op. Ik vind Verheijen namelijk een topvent, als mens veel bewonderenswaardiger dan Kramer.
Slotrondje 26.2.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:05 schreef Sidekick het volgende:Fantacalytisch hoe Kramer een seconde wist te versnellen in de laatste ronde.
Mooi overzicht.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |