Dat kwam eigenlijk alleen door Sven... Carl en Erben konden alleen maar meeschaatsen, wat op zich ook erg knap is natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
WHAAAAHdie aankondiging van Erben
"We gaan goud halen, en kampioen worden, en een wereldrecord rijden!!"
-"Pardon?!?!"
"WERELDRECORD rijden"
En het nog doen ook dan he
Nu hopen dat ze dat kunnen vasthouden, al zullen er de komende jaren wel weer links en rechts kapers op de kust komen....quote:
Ik denk dat Jan van Eurosport het nu nog niet doorheeftquote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef MiLalaa het volgende:
wie zou het gaan winnen?
Seizoen na de olympische spelen. We zijn altijd goed in dit jaar. Bij de OS halen we toch maar met moeite 1 of 2 gouden medailles. Mensen als Hedrick kiezen gewoon dit jaar om hun rust te nemen en bouwen nu verder naar de OS. Bij ons is de druk zo hoog dat ze elk jaar maar weer goed moeten zijn.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu hopen dat ze dat kunnen vasthouden, al zullen er de komende jaren wel weer links en rechts kapers op de kust komen....
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan van Eurosport het nu nog niet doorheeft
Jan is bezig met zijn filmquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat Jan van Eurosport het nu nog niet doorheeft
true, al denk ik dat Kramer en Wust een zodanig niveau hebben nu, dat daar niet zomaar iemand in de buurt kan komenquote:Op zondag 11 maart 2007 23:21 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Seizoen na de olympische spelen. We zijn altijd goed in dit jaar. Bij de OS halen we toch maar met moeite 1 of 2 gouden medailles. Mensen als Hedrick kiezen gewoon dit jaar om hun rust te nemen en bouwen nu verder naar de OS. Bij ons is de druk zo hoog dat ze elk jaar maar weer goed moeten zijn.
Johquote:Op zondag 11 maart 2007 23:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
De NOS gaat het nu uitzenden, maar het is blijkbaar dus al geweest
je vergeet de interviews enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 23:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joh![]()
mare alleen voor het commentaar en de mooie uitkomst is het leuk om nog een keer te kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |