Volgensmij reed Hemmer al niet meer onder Mueller maar dan nog.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken als coach... wat een misbaksel is het toch... maar dat wisten we al... dat de Noorse bond dit pikt... die had ik vanavond nog ontslagen
Wat een onzin !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat kun je toch niet maken als coach... wat een misbaksel is het toch... maar dat wisten we al... dat de Noorse bond dit pikt... die had ik vanavond nog ontslagen
ja!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Hij heeft een contract waarin staat dat hij alleen schaatsers coacht die top 20 van de wereld rijden.
Moet die muts maar een beetje doorrijden.
OK, maar ik dacht juist dat hij nog wel haar coach was dus vandaar dat ik het walgelijk vond... als ie niet haar coach is: big dealquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Hij heeft een contract waarin staat dat hij alleen schaatsers coacht die top 20 van de wereld rijden.
Idd en dit mag ook wel een keertje hoor soms word je ook zo moed van de schaatsters en schaatsers..quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:26 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Wat een onzin !!!!
Schrik.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Brahimov het volgende:
*boe
Ik hoop met je mee... een plak moet mogelijk zijnquote:
* Bruce117 slaps Brahimov around a bit with a large troutquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:31 schreef Brahimov het volgende:
*boe
ik hoor net dat TheVulture al afgevallen is voordat de voorrondes van "op zoek naar een nieuwe Lama" begonnen waren wegens te flauwe grappenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat Wust na dit weekend doorreist naar Alaska voor het WK Houthakken voor dames
waar slaat dit nou weer opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:36 schreef TheVulture het volgende:
Ik hoor net dat Wust na dit weekend doorreist naar Alaska voor het WK Houthakken voor dames
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:39 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ik hoor net dat TheVulture al afgevallen is voordat de voorrondes van "op zoek naar een nieuwe Lama" begonnen waren wegens te flauwe grappen![]()
Ik heb Pechstein nooit zo sympathiek gevonden.... Friesinger en Niemann zijn veel leukerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef Falco het volgende:
Claudia Pechstein
Maar ik zie haar geen medaille halen dit keer...
Pechstein dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:41 schreef buzzer het volgende:
Zo ziet Pechstein er wel symapthiek uit. Welke Duitse was het nou die door iedereen uitgekotst wordt in de schaatswereld omdat ze absoluut niet sympathiek is ?
Ze is zeker geen manwijf...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mag ik Wust wel een manwijf vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |