KJH heeft geoefent voor volgende weekquote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jeehhh 1-4 uit bij twente gewonnen.
Jajaaaaaquote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Camplo het volgende:
Hope so. Als het ooit gekund heeft dan is het next week wel!
Inderdaad, beter: "als we weer eens willen winnen in Eindhoven, dan zondag maar" of "als we weer eens kampioen willen worden, dan dit seizoen maar" ofzoiets.quote:
Engels, Brabants en Nederlands in één zinquote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Camplo het volgende:
Hope so. Als het ooit gekund heeft dan is het next week wel!
Inderdaad minimaal net zo hilarisch als die 2-2 van een paar weken terug.quote:
Balen joh!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
blessure van Alex vond ik minder grappig, heel de avond ziek van geweest
quote:
quote:
Die op 2:20....ontzettend hoog niveauquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk&mode=related&search=
Wat een kutmuziek inderdaad. Maar wat een prachtige beelden ook. Geweldige compilatie.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
Zelfs de muziek kan het niet verpesten![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dan komen we wel met een groepje naar Eindhoven, maar heb geen zin om met zo'n krat te slepen.
Tof.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
Voor wie/wat?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:15 schreef TerroRobbie het volgende:
Ajax zat zaterdag op de tribune bij Standard-Gent
Waar is die van Finidi?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
Dat zijn twee prima spelers.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen idee, Fellaini of Defour ofzo.
Wat heeft Ajax nodig?
Een nieuw stadion.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat heeft Ajax nodig?
het wordt eens tijd dat Vermaelen weer terug komtquote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef borisz het volgende:
geen blessures oplopen dat is het belangrijkst deze week
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doenquote:
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doen![]()
en jullie met Harryquote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzen.
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En zelf zitten ze straks in een betonnen paasei
[afbeelding]
OMGquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
Huldequote:
Is ook duur zo'n officiële opdracht hequote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.
Het wordt sowieso een betonnen gedrocht, of het nu in een paasei vorm is of niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.
Geloof ik niets vanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het wordt sowieso een betonnen gedrocht, of het nu in een paasei vorm is of niet.
Mooi beeldmateriaal!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
Heeft Standard ook nietquote:
Nee, ik bedoelde Nicolas Lombaerts.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft Standard ook niet![]()
@ radegast, ik weet niet of je hem bedoelt maar N'Diaye stond zaterdag op linksachter.
De enige manier om dat te voorkomen is om een stadion naar oud-Engese stijl nee te zetten. Ik kan me namelijk geen enkel nieuw stadion bedenken wat gelijk een geweldige sfeer en uitstraling heeft. De meeste gedrochten van bnnen zijn an buiten best mooi, en omgekeerd.quote:
Doe de Meer maar weer terug, 19.500 toeschouwers is zat.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Nieuwe Emirates Stadium vind ik zowel van binnen als buiten wel aardig.
Lekker realistischquote:Op maandag 12 maart 2007 19:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe de Meer maar weer terug, 19.500 toeschouwers is zat.![]()
prachtig stadionquote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Nieuwe Emirates Stadium vind ik zowel van binnen als buiten wel aardig.
Ah, dus jij bent er zo eentje die ook met de VOC vlag blijft zwaaien omdat Nederland in de 16e eeuw zijn glorierijkste tijd had?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax was vroeger ook beter, pannekoek.
Eigenlijk heb ik niet echt het idee dat er een verband bestaat tussen het logo en de prestaties van Ajax, jij wel?quote:Op maandag 12 maart 2007 19:27 schreef Jaggunsu het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent er zo eentje die ook met de VOC vlag blijft zwaaien omdat Nederland in de 16e eeuw zijn glorierijkste tijd had?
Maar is het ook werkelijk zo, of is het gewoon gevoel?
ff rekenen
Ajax oude logo 1928-1990, 62 jaar - 5 jaar oorlog = 57 jaar
prijzen: 20 kampioenschappen, 3xEC1 2xSC 1xWB 1xEC2
20/57 = 0.35= 1x in de 3 jaar kampioen
7/57 = 0,12 = 1x in de 8 jaar een grote prijs, magoed weet niet hoelang die Europese cups al bestaan
Ajax nieuwe logo 1990-2007, 17 jaar
prijzen: 7 kampioen, 1xCL 1xSC 1xWB 1xUefaCup
7/17 = 0,41 = 1x in de 2,5 jaar kampioen
4/17 = 0.24 = 1x in de 4 jaar een grote prijs
valt dus wel mee onder dat nieuwe logo, toch?
nee klopt, als je naar de cijfers kijkt zou je kunnen zeggen dat Ajax niet echt slechter is gaan presteren door de jaren heen. Ze hebben alleen enorme pieken en dalen door de jaren heen gehad. Stel je eens voor dat we nu bv anno 1965, dan hadden we pas wat te klagen over Ajaxquote:Op maandag 12 maart 2007 19:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik niet echt het idee dat er een verband bestaat tussen het logo en de prestaties van Ajax, jij wel?
Pinchhitter iemand?quote:Nwankwo Kanu heeft een aanbieding om zijn aflopende contract bij Portsmouth te verlengen opzij gelegd. De Nigeriaan, die met tien doelpunten een groot aandeel heeft in het goede seizoen van Pompey, heeft geweigerd om bij te tekenen. Speculaties over een terugkeer naar Ajax laaien weer op.
Kanu kwam enkele maanden geleden in het nieuws omdat hij zou hebben gezegd terug te willen keren naar Amsterdam. Later ontkrachtte hij die woorden, maar het weigeren van een nieuw contract lijkt te zeggen dat Kanu met zijn hoofd ergens anders zit.
Portsmouth legde de lange spits een eenjarig contract voor. Een mooi aanbod, vind Portsmouth-directeur Peter Storrie. "We hebben Kanu een genereus aanbod gedaan om te blijven", zegt hij in The Mirror. "Hij wil echter pas aan het eind van het seizoen beslissen om te kijken wat gebeurt. Wij willen graag met hem verder, hij maakt deel uit van de plannen van Harry Redknapp."
Zal wel naar PSV of AZ gaan, daar geilen ze op ex-Ajacieden.quote:
gast ben blij dat hun dat doen waarschijnlijk hebben ze ook nog werk en een sociaal levenquote:
nee tuurlijk valt het niet te voorspellen en boeien die cijfers niet, ik reageerde alleen maar op dat gedweep met het oude logo en dat geouwehoer dat toen alles beter was enzo, dat is dus helemaal niet zo als je naar de resultaten kijkt. Al kan ik me inderdaad voorstellen dat bv. De Meer vroeger een stuk gezelliger was dan de Arena...jammer dat ik nooit een wedstrijd daar meegemaakt hebquote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef M0NTANA het volgende:
De laatste piek (1994-1997) kwam na een aanhoudende reeks landstitels van PSV, dus wellicht een goed voorteken? Nee, serieus. Zelf heb ik helemaal niets met al die cijfers enzo, het doet me allemaal niets.
Altijd als iemand dat post hoor ik iemand anders roepen: ultrasuid.com. Is dat nou zo moeilijk om te onthouden?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:32 schreef TIM-846 het volgende:
Waar is de samenvatting van ajax te bekijken?
Ooh goh.. daar had ik nog niet aangedacht.. alleen staan daar de wedstrijden van de laatste weken nooit meer op! Toch bedankt voor je vriendelijke reactie!quote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Altijd als iemand dat post hoor ik iemand anders roepen: ultrasuid.com. Is dat nou zo moeilijk om te onthouden?
Ik vertel je alleen maar wat mensen er meestal op antwoorden hier. Niks persoonlijks hoor. Ik heb dat hele ultrasuid.com nog nooit bekeken.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ooh goh.. daar had ik nog niet aangedacht.. alleen staan daar de wedstrijden van de laatste weken nooit meer op! Toch bedankt voor je vriendelijke reactie!![]()
OT: kun je van de drank afblijven?quote:Op maandag 12 maart 2007 22:42 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik vertel je alleen maar wat mensen er meestal op antwoorden hier. Niks persoonlijks hoor. Ik heb dat hele ultrasuid.com nog nooit bekeken.
Aangezien ik redelijk weinig cash heb op het moment, lukt het best aardig.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: kun je van de drank afblijven?
Ja, want hij is zo verschrikkelijk lastig te onthouden (of bookmarken).quote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Eigenlijk zouden we die ultrasuid link altijd in de OP moeten zetten.
En mensen die vragen naar de samenvatting een permban geven.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Eigenlijk zouden we die ultrasuid link altijd in de OP moeten zetten.
Blijkbaar wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:50 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, want hij is zo verschrikkelijk lastig te onthouden (of bookmarken).![]()
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of mensen die totaal offtopic gaan over iemand's alcohol gebruik of andere persoonlijk gerelateerde meldingen een permban geven.
Daar is dequote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Of mensen die totaal offtopic gaan over iemand's alcohol gebruik of andere persoonlijk gerelateerde meldingen een permban geven.
toch voor uitgevonden, offtopic geneuzel?
Deze topicreeks is toch al verlorenquote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar is de [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding][/url] toch voor uitgevonden, offtopic geneuzel?
Nee, die kleine envelopjes zijn heel ergens anders voorquote:Op maandag 12 maart 2007 22:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar is de [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/pm.png]afbeelding][/url] toch voor uitgevonden, offtopic geneuzel?
Klopt, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:00 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Nee, die kleine envelopjes zijn heel ergens anders voor.
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Klopt, maar dat hoeft niet iedereen te weten.
Als je niet weet waar het over gaat zeg dan niks.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:03 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat zeg dan niks.
Daar denken ze in de politiek anders over.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Je kan ook geen week over een formatie praten.
Scherpquote:Op maandag 12 maart 2007 23:25 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Daar denken ze in de politiek anders over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |