het wordt eens tijd dat Vermaelen weer terug komtquote:Op maandag 12 maart 2007 18:30 schreef borisz het volgende:
geen blessures oplopen dat is het belangrijkst deze week
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doenquote:
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzenquote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doen![]()
en jullie met Harryquote:Op maandag 12 maart 2007 18:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jullie zullen het nog een jaar of 70 met die sfeerloze betonnenbak moeten doen![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzen.
quote:Op maandag 12 maart 2007 18:36 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
En jullie nog wel 70 jaar zonder prijzen.
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:46 schreef Erwtensoep het volgende:
En zelf zitten ze straks in een betonnen paasei
[afbeelding]
OMGquote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk&mode=related&search=
Huldequote:
Is ook duur zo'n officiële opdracht hequote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.
Het wordt sowieso een betonnen gedrocht, of het nu in een paasei vorm is of niet.quote:Op maandag 12 maart 2007 18:47 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waarom kom jij toch steeds met dat plaatje? Dat plaatje is een keer door een architect gemaakt zonder opdracht van Feyenoord.
Geloof ik niets vanquote:Op maandag 12 maart 2007 18:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Het wordt sowieso een betonnen gedrocht, of het nu in een paasei vorm is of niet.
Mooi beeldmateriaal!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:36 schreef toma het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=vXtGuBtQVLk&mode=related&search=
Heeft Standard ook nietquote:
Nee, ik bedoelde Nicolas Lombaerts.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Heeft Standard ook niet![]()
@ radegast, ik weet niet of je hem bedoelt maar N'Diaye stond zaterdag op linksachter.
De enige manier om dat te voorkomen is om een stadion naar oud-Engese stijl nee te zetten. Ik kan me namelijk geen enkel nieuw stadion bedenken wat gelijk een geweldige sfeer en uitstraling heeft. De meeste gedrochten van bnnen zijn an buiten best mooi, en omgekeerd.quote:
Doe de Meer maar weer terug, 19.500 toeschouwers is zat.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:16 schreef PizzaSalami het volgende:
Nieuwe Emirates Stadium vind ik zowel van binnen als buiten wel aardig.
Lekker realistischquote:Op maandag 12 maart 2007 19:18 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Doe de Meer maar weer terug, 19.500 toeschouwers is zat.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |