quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:04 schreef Nak_Thal het volgende:[..]
Levelze dan maar, op level 43/44 zou ik richting feralas gaan en daarna de hinterlands. En als je van spoils houd en , een beetje snel wil door levelen en de belangrijke quests wilt doen, gebruik dan Jame`s Alliance leveling guide....ff googlen naar "wow pro". Is een prima guide imho gebruik hem zelf ook gedeeltelijk
Ja die guide gebruik anders was ik niet eens lvl 40 geworden (so crap lvl 32 naar 40). En bij de guide was ik nog niet helemaal klaar met stv, moet die bloodsail bucaneers enzo doen.
en ik heb al vooruit gelzen
![]()
en zag dat ik eerst naar swamp of sorows ga en dan hinterlands, aerie peak me realm naam
![]()
.
Dankjewel voor de tip.
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 16:23 schreef Atreidez het volgende:Die nifty stopwatch waar jij het over hebt gebruik ik nog steeds trouwens, op level 70
![]()
Je hoeft m niet altijd te dragen, en als je m equiped is t maar 30 sec. voor je m kan gebruiken. Daarna dump je m weer in je bags
![]()
Samen met een swiftness pot ben je in WSG al met de vlag terug eer de horde doorheeft dat ie gecapped is.
![]()
Wist ik niet eens dat als je hem op nieuw equipt dat het maar 30 sec kost.
Heb nu een trinket, en is er een tweede die ik kan dargen en best goed is op lvl 42?
Carrot on a stick heb ik van gehoord maar daarvoor moet ik naar Zul, Farak.
/wave
edit :
quote:
hahahah you got pwnd.
[ Bericht 13% gewijzigd door vogelkooi op 17-03-2007 13:01:28 ]