vind je het gek als je de heletijd met je tiet zit te spelenquote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 13:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
vind je het gek als je de heletijd met je tiet zit te spelen![]()
* WyriHaximus is ff wat info aan het verzamelen![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De leukste wipes blijven toch diegenen in Molten Core op die ‘brug’ richting Sulfuron, als er dan 1 iemand ongemerkt naar beneden flikkerde bij Golemagg op zijn hoofd.
‘’WTF where did all those Elementals come from ? And what the hell are those core hounds doing here ? Ok, WHO pulled Golemagg ?’’
Hehe. Die heb ik ook. Chain is vooral nice voor de XP, niet de rewards.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:19 schreef vogelkooi het volgende:
Net een badlands quest chain klaar.
Heb nu een stopwatch met 30 min cooldown.
[afbeelding]
Levelze dan maar, op level 43/44 zou ik richting feralas gaan en daarna de hinterlands. En als je van spoils houd en , een beetje snel wil door levelen en de belangrijke quests wilt doen, gebruik dan Jame`s Alliance leveling guide....ff googlen naar "wow pro". Is een prima guide imho gebruik hem zelf ook gedeeltelijkquote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef vogelkooi het volgende:
oke het is een lvl 45 rock elemental, ik ben lvl 42 en me ped heet hordecrusher(ja kon niks beters verzinnen) en ben alicance dus.
De ''geniale'' uitvinder gnome had hem gesummont na een paar klusjes, zijn assistent had me nog gewaarschuft dat het uit de hand liep, en ik vind dat wel leuk en liet het gebeuren, het dood ik blij voor mij eerst trinket.
Maar dat ding heeft 30 min cool down.
ga nu stv questen bye bye /wave
PUG's voor de heroic instances zijn meestal wél goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef Atreidez het volgende:
PUG and pray![]()
Het enige wat ik nog PUG doe is lower level instances, maar de SV, Arca, SH, BM enz. gaan allemaal op guildruns. Je weet gewoon dat het niet opschiet omdat er altijd noobs tussenzitten die niet weten wat ze moeten doen en vooral niet weten wat ze niet moeten doen..
Ben je trouwens level 70, en zoek je een leuke gezellige guild om vooral door de week 's avonds te raiden, denk er eens over na om te migreren naar ExecutusHet is een beetje problematisch recruiten de laatste weken
Same here.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:33 schreef Atreidez het volgende:
Het is een beetje problematisch recruiten de laatste weken
Zat er een shadow priest in je groep?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:23 schreef Mauro het volgende:
Heb nog nooit een pala gezien die na een bossfight nog 95% mana overhad en toch alles heel goed healde![]()
Nop.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:52 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Zat er een shadow priest in je groep?
gok esquote:
Nichterige Night Elfquote:
Ik zit niet eens op je server, gaynomequote:Op vrijdag 16 maart 2007 23:15 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nichterige Night ElfGa een boom lopen knuffelen ofzo
.
Als je mij zoekt ben ik me Gnompje knuffelen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |