Ja die wand talent had ik meer gedaan om tot 20 points in Arcane te komen zodat ik POM heb. Ik wil eigenlijk een combinatie van Arcane / Fire met als uiteindelijk doel zeker Raiden (+ Solo ofc.) .quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:13 schreef Elikian het volgende:
@filipe
Hmm, kan persoonlijk niet echt zeggen dat ik hier kapot van ben
Nu ben ik zelf al heel lang puur frost mage, dus ik weet niet echt heel veel van de fire en arcane hoek. Maar je hebt vrij veel dingen waar je 'halve punten' in hebt zitten.
Wat is je main doel? Soloen, PvPen, raiden?
Mijn lijkt het dat je dat ene punt in wand-spec wel weg kunt doen. Dat ding gebruik je niet zo veel. Verder heb je die Armor increase naar intellect? ... Tja, zou kunnen dat je dat wil als Fire mage. Als Frostmage komen mobs als het goed is niet snel bij je (Cone of cold, Frostnova). In raids ook niet, dus mocht het een raid spec zijn, zou ik die weglaten.
Wat ik zelf een heel belangrijk talent in arcane vind is de silence van je counterspell. Die gebruik je nu helemaal niet. En ik zou je die wel willen aanraden. Meer dan die andere 2 iig.
(Ik weet mijn build niet precies, maar denk dat het zoiets is: http://www.wowhead.com/?talent=obhgZZVAGcofxsVot (is voor PvE raiding)
It's teh horror!!1quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:23 schreef Fratz het volgende:
[..]
Hehe ik weet hoe pvpen is met een priestWas op mijn priest rank 12. Vaker dood geweest dan levend denk ik
Merk dat ik op mijn paladin nu meer survivability heb. Heerlijk!
OK, dan zou ik die wand en Armor punten dus weghalen voor die 2 punten van Improved Counterspell.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja die wand talent had ik meer gedaan om tot 20 points in Arcane te komen zodat ik POM heb. Ik wil eigenlijk een combinatie van Arcane / Fire met als uiteindelijk doel zeker Raiden (+ Solo ofc.) .
haha true, als ik met me undead rogue tegen een priest aant vechten was had ik standaard aan het eind van de stunlock me vinger boven will of the forsakenquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:47 schreef Draz het volgende:
[..]
It's teh horror!!1
Ik stel me dan altijd Alliance voor:
"Haha stupid horde, they have a priest again"
* Rogue1 clicks his 2 buttons
* Priest down till 25% hp
* Rogue1 activated cloak of skills
* Priest tries to use his nerfed fear
Immune
Dead priest.
90% van de priests gebruiken fear nadat ze uit stunlock komen. Ik probeer het niet te doen![]()
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ipv te whinen zelf wat melee rond je eigen priests te zetten, komen er dan rogues om die priest aan te pakken dan kunnen jouw rogues hun weer pakken, of jouw warriors even een AoE fear eruit gooien.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:47 schreef Draz het volgende:
[..]
It's teh horror!!1
Ik stel me dan altijd Alliance voor:
"Haha stupid horde, they have a priest again"
* Rogue1 clicks his 2 buttons
* Priest down till 25% hp
* Rogue1 activated cloak of skills
* Priest tries to use his nerfed fear
Immune
Dead priest.
90% van de priests gebruiken fear nadat ze uit stunlock komen. Ik probeer het niet te doen![]()
Laat me nou ff lekker whinenquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ipv te whinen zelf wat melee rond je eigen priests te zetten, komen er dan rogues om die priest aan te pakken dan kunnen jouw rogues hun weer pakken, of jouw warriors even een AoE fear eruit gooien.
Discipline Priests in PvP![]()
Van mij mag je whinen hoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef Draz het volgende:
[..]
Laat me nou ff lekker whinen![]()
![]()
![]()
Ik speel geen arena, dus met een goed team zou het inderdaad best mee kunnen vallen.
PS: Disc priest heeft alleen Pain Suppression wat dispellable is (top 41 talent *kuch*) en Reflective Shield als PvP talents... alleen dat laatst is redelijk, maar gezien het maar 1600 (talented) damage absorbed, doet het maar 800 damage terug... met de hp van tegenwoordig is dat niks meer![]()
Beter kun je Holy gaan met Blessed Recovery, Blessed Resilienceen Martyrdom uit Discipline. Dan ben je niet te killen als je gecrit word.
www.ctmod.net. laatste versie downloaden, staat bij dat ie geschikt is voor TBC. lijkt erop dat jij een oudere versie hebtquote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef Omega het volgende:
Ik wil graag extra spell buttons, zoals ik bij sommige screen shots zie, ik heb Bottombar als add-on toegevoegd, maar dan krijg ik Uncompatable, zijn er nog andere tips?
Beste team op mijn server ( Mortalis, nu verhuisd maar won ALLES) had gewoon2 priests en 2 rogues die ze konstant beschermden. Tank met asskandy ervoor en ze prakten alles. Moet in TBC ook kunnen. Warrior was niet te slopen ( firemage, ik critte rond de 5-6k op gegeven moment) , als je voor de priests ging kreeg je die 2 rogues op je. Werkte uitstekend en ZEER frustrerend om tegen te spelen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:52 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om ipv te whinen zelf wat melee rond je eigen priests te zetten, komen er dan rogues om die priest aan te pakken dan kunnen jouw rogues hun weer pakken, of jouw warriors even een AoE fear eruit gooien.
Discipline Priests in PvP![]()
Klinkt als een goede combo, maar dan nog is een Paladin een betere PvP healer.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:19 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
Beste team op mijn server ( Mortalis, nu verhuisd maar won ALLES) had gewoon2 priests en 2 rogues die ze konstant beschermden. Tank met asskandy ervoor en ze prakten alles. Moet in TBC ook kunnen. Warrior was niet te slopen ( firemage, ik critte rond de 5-6k op gegeven moment) , als je voor de priests ging kreeg je die 2 rogues op je. Werkte uitstekend en ZEER frustrerend om tegen te spelen.
Bedankt iedereen voor de tips, het is me inderdaad gelukt.quote:Op woensdag 14 maart 2007 17:09 schreef thunderbunny het volgende:
[..]
www.ctmod.net. laatste versie downloaden, staat bij dat ie geschikt is voor TBC. lijkt erop dat jij een oudere versie hebt
Swstats volgens mij...quote:Op woensdag 14 maart 2007 19:13 schreef McGilles het volgende:
Wat is een goede addon om te installeren voor een damagemeter?
Persoonlijk ben ik heel lang, toen we nog maar 60 konden zijn, 21/0/30 geweest. Met mijn mage. Dat Vond ik heerlijk. Daarna moest ik fire, met AQ enzo. Toen ben ik een tijdje hardcore frost gweest. Maar toch weel terug gegaan naar mijn beloved arcane/iceehhh. Als je gaat raiden.. En je wilt persee fire.. ga dan voor:quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja die wand talent had ik meer gedaan om tot 20 points in Arcane te komen zodat ik POM heb. Ik wil eigenlijk een combinatie van Arcane / Fire met als uiteindelijk doel zeker Raiden (+ Solo ofc.) .
quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hier Divayth, mn lvl 15 nelf warrior:
[afbeelding]
Ziet er niet onaardig uit he? ^^
Reroll nu het nog kan!
WHZ!!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
[afbeelding] Reroll nu het nog kan!
yep allemaal down. en ik had net een mooie party geregeld naar Mech.quote:Op donderdag 15 maart 2007 01:37 schreef Borreke het volgende:
pff, blizzard zit weer te klote met de servers..
Gratzquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:52 schreef Mister_T het volgende:
Ding lvl 68! Flight Form
9d played van lvl 1 tot 68 op de nieuwe server Shattered Halls!
Ik heb misschien 3 days played sinds de expansion uit isquote:Op donderdag 15 maart 2007 03:52 schreef Mister_T het volgende:
Ding lvl 68! Flight Form
9d played van lvl 1 tot 68 op de nieuwe server Shattered Halls!
Volgens mij heb ik 8 days played op lvl 70quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb misschien 3 days played sinds de expansion uit is
Idd, ik heb ook niet veel meer nee. Is vervelend alleen in het weekend spelen. :<quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb misschien 3 days played sinds de expansion uit is
meer als 100 -.-quote:Op donderdag 15 maart 2007 09:58 schreef Stranger het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 8 days played op lvl 70
Juist niet, warriors zijn hard nodig op ‘t moment.quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:49 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
[afbeelding] Reroll nu het nog kan!
Ja: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#outland-hordequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:36 schreef Kaap het volgende:
Zijn er nog mensen die op Horde/Outland spelen?
Ach, ik heb nog altijd mn 41 hunter en 11 roguequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:22 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Juist niet, warriors zijn hard nodig op ‘t moment.
Top, dank jequote:Op woensdag 14 maart 2007 23:03 schreef magge het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik heel lang, toen we nog maar 60 konden zijn, 21/0/30 geweest. Met mijn mage. Dat Vond ik heerlijk. Daarna moest ik fire, met AQ enzo. Toen ben ik een tijdje hardcore frost gweest. Maar toch weel terug gegaan naar mijn beloved arcane/iceehhh. Als je gaat raiden.. En je wilt persee fire.. ga dan voor:
http://www.wow-europe.com(...)00000000000000000000
POM is geen raid spec, ookal vond ik het wel fijn. ( vooral in 5/10man instasheepz:) )
En dit is mijn build maar dan met fire ipv Frost. lijkt me niets zo 123 maar ja:
veel crit daarmee, en veel speldmg![]()
Same here, veel te drukquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:00 schreef magge het volgende:
[..]
Idd, ik heb ook niet veel meer nee. Is vervelend alleen in het weekend spelen. :<
junk!junk!junk!junk!quote:
Graag gedaan.quote:
Speel er al 2 jaar opquote:
0quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
wat crit je nou met een AP,PoM pyroblast magge
Graagquote:Op donderdag 15 maart 2007 14:04 schreef magge het volgende:
[..]
0
Sorry Tonks, ik heb geen POM Pyrobuild. Ik ben nogsteeds frost
Zal ik eens 50g investeren om het uit te zoeken?
![]()
Deze build hou ik eerst aan tot ik 70 ben en vol ga raiden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:53 schreef magge het volgende:
Crit build? Hmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |