Jezus, dat gehuil over welke kant het beste is...In-game word ik er ook helemaal schijtziek van. Dat PvP-gejammer, dat gefap over de eigen faction....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
HordeMensen zonder leven die met groepen naar locaties gaan waar allemaal lvl 30/40 mensen quests doen, en vervolgens iedereen dood maken
Sad....
Tuurlijk dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 14 maart 2007 00:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zal me nooit iemand zien doden
http://armory.wow-europe.com/#character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Persie
Moet nog updaten ?
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus, dat gehuil over welke kant het beste is...In-game word ik er ook helemaal schijtziek van. Dat PvP-gejammer, dat gefap over de eigen faction....
Ik wil verdomme gewoon het spel spelen zonder lastig gevallen te worden met dingen waar ik niks mee te maken wil hebben. Huilies over dit soort triviale zaken zijn dan nog wel het ergst. Mij maakt het geen fuck uit aan welke kant ik speel omdat kinderlijke zeikerds (en dat zijn vaak van de fervente PvP-mongolen die alles afmaken wat 'anders' is) toch aan beide kanten in overvloed aanwezig zijn.
Agh, ik wordt af en toe wel schijtziek van horde chara's, maar ja, dat is omdat ik Alliance speel, als ik Horde was geweest was het vice versa geweest.quote:Op woensdag 14 maart 2007 07:21 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jezus, dat gehuil over welke kant het beste is...In-game word ik er ook helemaal schijtziek van. Dat PvP-gejammer, dat gefap over de eigen faction....
Ik wil verdomme gewoon het spel spelen zonder lastig gevallen te worden met dingen waar ik niks mee te maken wil hebben. Huilies over dit soort triviale zaken zijn dan nog wel het ergst. Mij maakt het geen fuck uit aan welke kant ik speel omdat kinderlijke zeikerds (en dat zijn vaak van de fervente PvP-mongolen die alles afmaken wat 'anders' is) toch aan beide kanten in overvloed aanwezig zijn.
precies, als horde word je ook vaak genoeg geganked door gasten die hoger lvl zijn als je bezig bent met questen/farmen of iets anders. En bijna ieder1 killed wel eens een low lvl voor de lol, om wat frustratie af te reageren op een makkelijk doelwit om te zien of je hem kan 1 shotten, weet k veel wat.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik wordt af en toe wel schijtziek van horde chara's, maar ja, dat is omdat ik Alliance speel, als ik Horde was geweest was het vice versa geweest.
Daarom, je merkt het alleen meer dat het bij jou gebeurd omdat het nu eenmaal bij jouw gebeurd. Ik heb ook wel eens een paar lvl 30ers afgemaakt, welliswaar omdat ze een lvl 20er gankten, maar ik ben vervolgens wel even gaan corpsecampenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:28 schreef viezerdt het volgende:
[..]
precies, als horde word je ook vaak genoeg geganked door gasten die hoger lvl zijn als je bezig bent met questen/farmen of iets anders. En bijna ieder1 killed wel eens een low lvl voor de lol, om wat frustratie af te reageren op een makkelijk doelwit om te zien of je hem kan 1 shotten, weet k veel wat.
Daarom, het is aan bijde kanten. Maar soms vragen ze er echt om! Ik kom nog wel eens in de start gebieden van de tegenstander, en dan valt altijd wel 1 of andere level 1 je aan omdat die je wel wil jagen. Terwijl de rest gaat staan dansen met je of zwaaien of weet ik watquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:31 schreef Morthill het volgende:
[..]
Daarom, je merkt het alleen meer dat het bij jou gebeurd omdat het nu eenmaal bij jouw gebeurd. Ik heb ook wel eens een paar lvl 30ers afgemaakt, welliswaar omdat ze een lvl 20er gankten, maar ik ben vervolgens wel even gaan corpsecampen![]()
altijd leuk om te zwakke tegenstanders dood te makenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:36 schreef viezerdt het volgende:
hahaha die lvl 1's die je aanvallen zijn het leukst om mee te ouwehoeren, met een explosive sheep, een kick als je rogue benof iets ander sufs,ze zijn ook goed om crit records op te halen
.
Ik ga ook echt neit naar startlocations als ik er niet heen hoef.quote:Op woensdag 14 maart 2007 08:39 schreef viezerdt het volgende:
mwah zo'n lvl 1 afmaken is heel soms en dan een of twee keer leuk, dan slaat de verveling weer toe of kan je eindelijk de BG in :p. verder vind ik het toch te ver lopen (zelfs op een mount) voor de hoeveelheid lol die ik eruit haal.
Heb een draakje die me 1 minuut verdedigt als trinket (heb 2 van de 3 versies) dus die stuur ik er meestal op af. En in Elwyn sta ik dan meestal in de buurt van de GY, dus als ze dood zijn respawnt de lvl 1 weer en gaat weer dood. En pas na 10 keer hebben ze door dat ze dat niet moeten doenquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:36 schreef viezerdt het volgende:
hahaha die lvl 1's die je aanvallen zijn het leukst om mee te ouwehoeren, met een explosive sheep, een kick als je rogue benof iets ander sufs,ze zijn ook goed om crit records op te halen
.
muhahaha evil lock gecacklequote:Op woensdag 14 maart 2007 08:46 schreef muhahaha het volgende:
Keertje met lock naar de night elf startlocatie gegaan. Je kunt daar die simpele demons enslaven en daar heb ik toen mee zitten vervelen. Proberen ze je demon te killen maar health funnel gaat te hard hahaha.
iig ga ik niet mensen killen onder 60 als ik 70 benquote:Op woensdag 14 maart 2007 07:57 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tuurlijk dat zeggen ze allemaal.
Lekker nuttigquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:36 schreef magge het volgende:
If it's red. It's dead.Level 1 of 70 pewpew
behalve als ik weet dat ik 't niet overleef.
kun je er net zo goed een doomguard neerzetten. Hebben de rooie ook nog wat te lachen als 1 partymember dood gaat tijdens het ritueel.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:18 schreef PBateman1978 het volgende:
Een Infernal parkeren bij een lowbie Alli quest-giver is ook leuk, zijn aura alleen al zorgt voor mass murder.
Grappig > Honorquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:55 schreef Draz het volgende:
[..]
Lekker nuttig
Je krijgt niet eens honour van een grey![]()
Nee Doomguards bewaarde ik altijd voor The Crossroads, even wat boars doden met Curse of Doom, enslaven, XR inlopen, vragen beantwoorden van lowbies, om 'm dan ineens los te laten.quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:03 schreef Mauro het volgende:
[..]
kun je er net zo goed een doomguard neerzetten. Hebben de rooie ook nog wat te lachen als 1 partymember dood gaat tijdens het ritueel.
Ik geloof ja op die grijze baard van jequote:Op woensdag 14 maart 2007 09:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
iig ga ik niet mensen killen onder 60 als ik 70 ben![]()
Honor is over rated, dat haal je maar in BGquote:
Meen je serieus dat je lowlevels constant ganken grappig vind?quote:
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef viezerdt het volgende:
of als het een bubbelboy is... of een night elf for that matter, en gnomes... die krijgen natuurlijk een /fart <3
quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef viezerdt het volgende:
of als het een bubbelboy is... of een night elf for that matter, en gnomes... die krijgen natuurlijk een /lick <3
Stop touching them gnomes! you !@#$%^&!!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef viezerdt het volgende:
of als het een bubbelboy is... of een night elf for that matter, en gnomes... die krijgen natuurlijk een /pat <3
Zeker nog niet de Gnome slaven van de horde gezien magge?quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:53 schreef magge het volgende:
[..]
Stop touching them gnomes! you !@#$%^&!!
Laat die kleine mennekes met rust. De rest mag je zo ganken.![]()
![]()
Yup zolang je PvP tagged bent welquote:
Gnomes will never be you slaves! En nee! Ookal hebben gnomes hun pvp aanstaan. Dat doen ze uit respect voro de andere!! Is geen reden om hun te ganken! zomg!quote:Op woensdag 14 maart 2007 10:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zeker nog niet de Gnome slaven van de horde gezien magge?
[..]
Yup zolang je PvP tagged bent wel.
Bij deze repair ik altijdquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:56 schreef magge het volgende:
[..]
Gnomes will never be you slaves! En nee! Ookal hebben gnomes hun pvp aanstaan. Dat doen ze uit respect voro de andere!! Is geen reden om hun te ganken! zomg!
Presence of Mind, oftewel POM(Pyro)quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:11 schreef Fillipe het volgende:
Ik zit nu even op stage, maar welke talent is het ook alweer dat je een instant cast geeft? Ofterwel, een pyroball instant maken?
roflquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bij deze repair ik altijd.
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/03.09.07.20.49.33.jpg]afbeelding][/URL]
Dat zal je mij ook niet horen zeggen.
Ja dat is echt grappig, hoor je die gnome zo huilenquote:Op woensdag 14 maart 2007 12:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bij deze repair ik altijd.
[[url=http://crossroads.wyrihaximus.net/03.09.07.20.49.33.jpg]afbeelding][/url]
Dat zal je mij ook niet horen zeggen.
M'n guild heeft wel een aantal teams, maar ik doe er zelf niet aan mee. Geen zin om na 5sec dood te zijn in elke match (ben een priestquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:12 schreef Fratz het volgende:
Maandag werd ik gevraagd in een Arena team. Zijn er meer die hier aan doen? Ik moet zeggen ik vind het best grappig. En het is lekker kort, duurt tenminste niet eindeloos! En aangezien er echt totaal geen loot voor me wil droppen in instances heb ik een paar delen arena armor zo bij elkaar denk ik
Hehe ik weet hoe pvpen is met een priestquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:14 schreef Draz het volgende:
[..]
M'n guild heeft wel een aantal teams, maar ik doe er zelf niet aan mee. Geen zin om na 5sec dood te zijn in elke match (ben een priest)
En armor dropt er wel voor me, gisteren in Shadow Labs een paar Gloves met +39 shadow dmg en +24 stam/int![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |