Amanda zegt toch altijd dat het om de innerlijke schoonheid gaat. Wie zijn wij om daaraan te twijfelen ??quote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De concurrentie is moordend in die branche
Je wordt dagelijks teveel met je uiterlijk geconfronteerd om niet in actie te willen komen als je ziet dat je in verval raakt, helemaal als je de munten er voor hebt
Achter de schermen werken lijkt me een stuk prettiger, alleen om die reden al
Amanda lult want die wilde bij de Teasers werken maar kon pas solliciteren nadat ze zich een paar cupjes meer had laten aanmetenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda zegt toch altijd dat het om de innerlijke schoonheid gaat. Wie zijn wij om daaraan te twijfelen ??![]()
Ik vind jou (w avatar ) zonder kunstgrepen heel mooi !quote:Op zondag 11 maart 2007 21:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda lult want die wilde bij de Teasers werken maar kon pas solliciteren nadat ze zich een paar cupjes meer had laten aanmeten
Uitspraak is van Natasiaquote:Op zondag 11 maart 2007 21:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Amanda zegt toch altijd dat het om de innerlijke schoonheid gaat. Wie zijn wij om daaraan te twijfelen ??![]()
Stuk blonder dan hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vind jou (w avatar ) zonder kunstgrepen heel mooi !![]()
![]()
![]()
Net zo belangrijk als stemmen voor de provinciale staten ( ongeveer )quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hee wat leuk een sms show.... tis toch erg??? Nog erger is dat mensen gaan sms'en....
Nog waardevoller dus !quote:
Hij ziet er wel extra dom uit zo...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef dikkedoelie het volgende:
Jaap doe je mond dicht.
Ben zo benieuwd..quote:
Ben zo benieuwd....quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik lijk niet op Uma Thurman hoor![]()
Denk dat ie dan toch de voorkeur zal geven aan zijn dushiputjequote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Prima pijpsituatie voor brainless.
Wat denk jezelf?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef the_undertaker het volgende:
Brian zoekt Amanda wel steeds op.. Wat wil ie nou
Eensch, ze kan beter eens wat interessants vertellen over Barcelonaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:08 schreef Suikeroom het volgende:
dat eindeloze gerelativeer van Sylvia is soms wel erg vermoeiend![]()
Hahahaquote:
Piet, ik denk dat wij uit hetzelfde hout zijn gesnedenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jouw benieuwdheid begint een beetje aanstekelijk te werken.
Volgens mij was dat expressquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef droomkoningin het volgende:
nouja zeg... gaan ze net zoenen en dan krijgen we amanda in beeld die dr nagels vijlt
nou ik vind t maar flauwquote:
Ben iig erg vatbaar voor nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Piet, ik denk dat wij uit hetzelfde hout zijn gesneden![]()
Nu word ik wel heel nieuwgierig................quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
verdorie ik wil huub en sylvia zien!!!
Wie waren er bezig dan? Ben net binnen namelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
REDACTIE WAT EEN KUTSTREEK!!!!
Net op het mo,ment van de kus wegzappen
Ze zijn huub's scene van acteerles aan het oefenen en Syl neemt de plaats van Amanda in.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu word ik wel heel nieuwgierig................![]()
ze waren die zoenscene aan het oefenen, en net op het moment dat ze mekaar moesten zoenen kregen we wat anders te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu word ik wel heel nieuwgierig................![]()
Scanman, ik ben het per definitie altijd ( bijna ) met jou eensch: streng maar rechtvaardigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
REDACTIE WAT EEN KUTSTREEK!!!!
Net op het mo,ment van de kus wegzappen
Ze zijn achter bij de regie/redactie gewoon chagerijnig denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
En ze zijn nog steeds aan het oefenen en wij krijgen streams te zien waar echt niets interessants gebeurt. Waarom doen ze dat in vredesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |