Piet, ik denk dat wij uit hetzelfde hout zijn gesnedenquote:Op zondag 11 maart 2007 22:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Jouw benieuwdheid begint een beetje aanstekelijk te werken.
Volgens mij was dat expressquote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef droomkoningin het volgende:
nouja zeg... gaan ze net zoenen en dan krijgen we amanda in beeld die dr nagels vijlt
nou ik vind t maar flauwquote:
Ben iig erg vatbaar voor nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:14 schreef FdW het volgende:
[..]
Piet, ik denk dat wij uit hetzelfde hout zijn gesneden![]()
Nu word ik wel heel nieuwgierig................quote:Op zondag 11 maart 2007 22:17 schreef Casshern het volgende:
verdorie ik wil huub en sylvia zien!!!
Wie waren er bezig dan? Ben net binnen namelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
REDACTIE WAT EEN KUTSTREEK!!!!
Net op het mo,ment van de kus wegzappen
Ze zijn huub's scene van acteerles aan het oefenen en Syl neemt de plaats van Amanda in.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu word ik wel heel nieuwgierig................![]()
ze waren die zoenscene aan het oefenen, en net op het moment dat ze mekaar moesten zoenen kregen we wat anders te zienquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Nu word ik wel heel nieuwgierig................![]()
Scanman, ik ben het per definitie altijd ( bijna ) met jou eensch: streng maar rechtvaardigquote:Op zondag 11 maart 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
REDACTIE WAT EEN KUTSTREEK!!!!
Net op het mo,ment van de kus wegzappen
Ze zijn achter bij de regie/redactie gewoon chagerijnig denk ikquote:Op zondag 11 maart 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
En ze zijn nog steeds aan het oefenen en wij krijgen streams te zien waar echt niets interessants gebeurt. Waarom doen ze dat in vredesnaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |