ik vond hem wel leuk hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lama...
Ben je toevallig familie van Jaap?
je kan ook via kanalenkiezer kijkenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Ricard0j het volgende:
Lol, heb geen tien op mn tv.. kan ik het zo volgen
Je bent vast wel heel trots op je vader ?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoe Huub nu zit, met zijn haar zo dan lijkt hij op mijn vader toen hij zo jong was.... echt heel erg...
Die gozer kan gewoon beter terug naar Brielle en wel zo snel mogelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Ik vind het gebash op jaap u echt kinderachtig worden. Hij heeft echt de hele groep tegen zich.
Het beste kan hij zijn excuses maken voor die lompe streken van hem en zich er daarna geen fuck meer van aantrekken.
Hellup me dan eens even de lol ervan in te zien. Ben dol op nieuwe invalshoeken.quote:
Dan is de vernedering helemaal compleet.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Die gozer kan gewoon beter terug naar Brielle en wel zo snel mogelijk
jaaa, familie van jaap, huub en nastacia en de pleegbroer van sylvia.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Lama...
Ben je toevallig familie van Jaap?
Echt wel!!! Hij was de beste vader die je maar kan wensen!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Je bent vast wel heel trots op je vader ?![]()
![]()
Dacht ik al. Je bent helemaal rijp voor De Vergulde Kliniek !quote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jaaa, familie van jaap, huub en nastacia en de pleegbroer van sylvia.
Ik bedoel de woordspeling die je in eerste instantie bedoelde, 'ik heb een hond, kan niet praten'. Dat dus ^_^quote:Op zondag 11 maart 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hellup me dan eens even de lol ervan in te zien. Ben dol op nieuwe invalshoeken.
Hij kiest de verkeerde volgorde...hij zou eerst in therapie moeten en daarna pas een poging moeten wagen om aan een programma als dit deel te nemenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Dan is de vernedering helemaal compleet.
Jaap wil zijn image redden en het zou goed zijn als hij wat psychiatrische hulp kreeg om zich te redden in groepsprocessen.
Daar is het nu te laat voor. De redactie had hem tegen zichzelf moeten beschermen....quote:Op zondag 11 maart 2007 21:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij kiest de verkeerde volgorde...hij zou eerst in therapie moeten en daarna pas een poging moeten wagen om aan een programma als deze deel te nemen
Vandaar dat ik er ook voorstander van ben dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaatquote:Op zondag 11 maart 2007 21:17 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Daar is het nu te laat voor. De redactie had hem tegen zichzelf moeten beschermen....
Dan is hij enorm beschadigd.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:19 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er ook voorstander van ben dat hij er zo snel mogelijk weer uit gaat
Kee dan!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel de woordspeling die je in eerste instantie bedoelde, 'ik heb een hond, kan niet praten'. Dat dus ^_^
Positieve benadering, compliment.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:20 schreef vliegende_dutchman het volgende:
[..]
Dan is hij enorm beschadigd.
Ik zeg: geef hem nou psychische hulp om zich terug te vechten in de groep.
De programmamakers weten sodemieters goed dat ze er een patient hebben in gezetquote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Er schijnt toch een uitgebreid psychologisch traject gevolgd te worden tijdens de selectie. Lijkt me zo sterk dat Jaap er puur op bluf doorheen is gerold.
Denk dat hij de enige kandidaat was die nog wilde.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Er schijnt toch een uitgebreid psychologisch traject gevolgd te worden tijdens de selectie. Lijkt me zo sterk dat Jaap er puur op bluf doorheen is gerold.
Dat is ook heel kwalijk gedrag inderdaad ;-/quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
De programmamakers weten sodemieters goed dat ze er een patient hebben in gezet
Vind dat ook echt van geen kant deugen van ze
goed lezen, maatjequote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kee dan!![]()
Al had ik nog minder raar opgekeken als hij had getikt: 'ik ben een hond, kan niet praten'.
Beetje genoten? Ikke wel....quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Kee dan!![]()
Al had ik nog minder raar opgekeken als hij had getikt: 'ik ben een hond, kan niet praten'.
Zou Brian erg blij mee zijnquote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef FdW het volgende:
[..]
Positieve benadering, compliment.![]()
Alternatief: vervang hem door die prachtige danslerares van een paa dagen geleden !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In je hok, Kenneth !quote:
Dat is ook niet zo, hij heeft zelf verteld dat hij tijdens de selectie een heel lang gesprek met de psycholoog heeft gehad, omdat hij zoveel issues heeft.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef mootie het volgende:
Nadat Jaap onthulde dat hij voor die fijne club van jou is ben ik weer helemaal op mijn gemak. Ruim voor die jongen alvast een stuk of 3 skyboxen leeg!quote:
Lieve schat, je denkt toch niet dat zo'n geweldige vrouw een enkel moment aan LocoB zou denken ? Zelfs voor ons Huub zou zij een hele kluif zijn om te veroveren.quote:
Waar heb je gelezen dat ik schreef dat zij ook blij met hem zou zijn?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieve schat, je denkt toch niet dat zo'n geweldige vrouw een enkel moment aan LocoB zou denken ? Zelfs voor ons Huub zou zij een hele kluif zijn.![]()
Letterlijk en figuurlijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Linda ziet er niet slecht uit.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:25 schreef HiDiHo het volgende:
Vreemd he, dat je op TV dik lijkt? De verhouding van dat plasmascherm klopt niet.![]()
Heb het bericht reeds aangevuld met: ''om te veroveren'' ( door Huub dus )quote:Op zondag 11 maart 2007 21:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waar heb je gelezen dat ik schreef dat zij ook blij met hem zou zijn?
Ik vind het niet deugen...hij zou gewoon beter zijn studie kunnen afmaken en daarnaast in therapie kunnen gaan en naar een dietist.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo, hij heeft zelf verteld dat hij tijdens de selectie een heel lang gesprek met de psycholoog heeft gehad, omdat hij zoveel issues heeft.
Dat wetende ben ik eigenlijk best verbijsterd dat de programmaleiding hem in de Kooi heeft gegooid.
Tenzij er op de redactie een échte Afdeling Snode Plannen bestaat...
Vond haar best leuk voordat ze grootaandeelhouder werd van Schumacher en Co.quote:
De concurrentie is moordend in die branchequote:Op zondag 11 maart 2007 21:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Vond haar best leuk voordat ze grootaandeelhouder werd van Schumacher en Co.
Daarna vond ik nog maar 1 ding van haar: Jammer!
Ben ik met je eens. Dus daarom kan ik niet anders concluderen dan dat de redactie bepaalde plannen met hem heeft, en het op de een of andere manier voor elkaar gaat krijgen dat hij nog een hele tijd in de Villa zit.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het niet deugen...hij zou gewoon beter zijn studie kunnen afmaken en daarnaast in therapie kunnen gaan en naar een dietist.
Hij maakt het zichzelf nu veel te moeilijk en hij loopt de kans dat hij de reacties op zijn weinig succesvolle verblijf in de villa straks bij thuiskomst niet goed kan handelen.
Overall zal Jaap een beter inzicht in zijn persoontje krijgen, en in de wijze waarop anderen daarop ( kunnen ) reageren, imho.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik vind het niet deugen...hij zou gewoon beter zijn studie kunnen afmaken en daarnaast in therapie kunnen gaan en naar een dietist.
Hij maakt het zichzelf nu veel te moeilijk en hij loopt de kans dat hij de reacties op zijn weinig succesvolle verblijf in de villa straks bij thuiskomst niet goed kan handelen.
De gebeurtenissen die schadelijk kunnen zijn voor zijn psychische gesteldheid zullen zich alleen maar opstapelen ben ik bang...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens. Dus daarom kan ik niet anders concluderen dat de redactie bepaalde plannen met hem heeft, en het op de een of andere manier voor elkaar gaat krijgen dat hij nog een hele tijd in de Villa zit.
Want als hij op korte termijn weer de boze buitenwereld in zou moeten zou dat hoogstwaarschijnlijk desastreuze gevolgen voor de rest van zijn leven hebben.
En dat gun ik hem dan ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |