Waar posten we nu?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:25 schreef petraa het volgende:
Zo zit je minuten te wachten en zo zijn er 3.
Brain en ik hebben besloten vriendjes te blijven, wel jammer ik vond het wel leuk afentoe bij hem te slapen. pffffffffffffffffff ze is echt wanhopig.
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian had iets gezegd in de trant van: " Als je over iemand oordeelt/veroordeelt, is dat een weerspiegeling van je eigen gevoelens".
Amanda: "Dus als je zegt dat ik geen respect heb voor mijn eigen lichaam, komt dat omdat het bij jou niet goed zit?"
Brian lacht schaapachtig.
Dan zo eerst maar's even lezen wat hij te vertellen heeftquote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Tessa_77 het volgende:
Huub is weer aan het webloggen
Beetje type Freek de Jonge?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef milk-shake het volgende:
het is ook zo'n geinpodum he!!!! Lache
Ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef milk-shake het volgende:
ikke ook ff tv kijken ...later
Het is toch een amusementsprogramma?quote:
ik heb een hond die legt regelmatig ook zijn kop op mijn schouder en kijkt dan soms net zoals huub dan kijkt.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef Marrije het volgende:
Huub komt binnen, ploft neer naast Amanda en legt zijn hoofd op haar schouder.
Amanda, wat heb je nou geleerd van het gesprek met Brian vanmiddag? Wat moet je nu doen als je het bed wilt blijven delen met Brian?
Besteld hij bij jou thuis ook constant hoeren?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb een hond die legt regelmatig ook zijn kop op mijn schouder en kijkt dan soms net zoals huub dan kijkt.
Mwah...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef FdW het volgende:
Jaap is zich aan het inleven voor koninginnedag.
![]()
OOOOhh, dus je krijgt toch wel liefde ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik heb een hond die legt regelmatig ook zijn kop op mijn schouder en kijkt dan soms net zoals huub dan kijkt.
nee, ik heb een niet al te slimme wel lieve hond thuis, kan niet praten, dus kan ook geen hoeren bestellen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:43 schreef Heathen het volgende:
[..]
Besteld hij bij jou thuis ook constant hoeren?
Wat voor bediening is dat dan als je niet kan praten?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, ik heb een niet al te slimme wel lieve hond thuis, kan niet praten, dus kan ook geen hoeren bestellen.
heb overigens ook nog nooit een hoer besteld.
aangezien ik geen maandsalaris van 9000 euri heb zoals ericje, maar een simpele student ben met een bijbaantje in de bediening geef ik mijn zuurverdiende geld liever uit aan iets anders.![]()
IN een crematoriumquote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat voor bediening is dat dan als je niet kan praten?
Wat heeft loyaliteit en het trouwaankijken van je hond te maken met bestialiteit ?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:56 schreef robert2006 het volgende:
[ik heb een hond die legt regelmatig ook zijn kop op mijn schouder en kijkt dan soms net zoals huub dan kijkt..]
ja, maar niet van mijn hond, hou niet van bestialiteit![]()
ik ken geen hond die kan praten en in de bediening zit, mocht jij die wel kennen moet je wilma nanninga bellenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wat voor bediening is dat dan als je niet kan praten?
hij heeft al 40 keer excuses gemaakt, en doet het dan doodleuk weer!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef vliegende_dutchman het volgende:
Ik vind het gebash op jaap u echt kinderachtig worden. Hij heeft echt de hele groep tegen zich.
Het beste kan hij zijn excuses maken voor die lompe streken van hem en zich er daarna geen fuck meer van aantrekken.
wat vermoeiendquote:Op zondag 11 maart 2007 21:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat heeft loyaliteit en het trouwaankijken van je hond te maken met bestialiteit ?![]()
![]()
Tsja, als je verder niks te doen hebt, dan maar een een kutkarweitje.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:57 schreef KonnieKipke het volgende:
huub wil amandel wel erg graag palen...
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik ken geen hond die kan praten en in de bediening zit, mocht jij die wel kennen moet je wilma nanninga bellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |