Ik diepquote:Op zondag 11 maart 2007 21:55 schreef VlaDje het volgende:
ik had al lang en breed op bed moeten liggen verdomme!
quote:
Ik vraag het nuquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
omg.. dubbeldate
Nouuuuuuuu, nouuuuuuuuuu, nouuuuuuuuuuuuuquote:Op zondag 11 maart 2007 21:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Maare Merel, als er verder niemand mee gaat kom jij toch nog wel gewoon?![]()
Okquote:Op zondag 11 maart 2007 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, nouuuuuuuuuu, nouuuuuuuuuuuuu![]()
* Is donderdag vrij en rijk
Kom maar hier heenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:58 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Nouuuuuuuu, nouuuuuuuuuu, nouuuuuuuuuuuuu![]()
* Is donderdag vrij en rijk
Ja, jij bent tot keilaat meester Bart en daarna te moe om nog een woord te zeggen, daar héb ik toch niks aanquote:
Doegquote:
jumpquote:Op zondag 11 maart 2007 22:00 schreef VlaDje het volgende:
Jumpen is een jammerljik tijdverdrijf...
En sluitingstijden zijn voor mietjes...
Ik ga slapen, weltrusten
Nee hoor ik ben niet keimoe, ik ben tot 3 uur meester Bart en daarna kan ik weg. Dan moet jij om 12 uur thuis weg. Lijkt mij een prima tijdquote:Op zondag 11 maart 2007 22:02 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ja, jij bent tot keilaat meester Bart en daarna te moe om nog een woord te zeggen, daar héb ik toch niks aan
Lekker slapenquote:
Maar ik wou niet naar Den Helder deze maandquote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben niet keimoe, ik ben tot 3 uur meester Bart en daarna kan ik weg. Dan moet jij om 12 uur thuis weg. Lijkt mij een prima tijd
Alles goed ?quote:
Zonder dat 'denk ik' graagquote:Op zondag 11 maart 2007 22:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kom wel naar jou hoorrrrrrrrrrrrrrrr
denk ik..
Ik ga hoe dan ook niet naar Bart, dus dat wordt kiezen tussen suf thuis zitten, of bier drinken bij jullie..quote:
quote:
Suf thuis zitten dusquote:Op zondag 11 maart 2007 22:09 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook niet naar Bart, dus dat wordt kiezen tussen suf thuis zitten, of bier drinken bij jullie..![]()
Oh yeahquote:Op zondag 11 maart 2007 22:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rick is wat van plaaaaaaaaaaanOoooooooh
En jij lekker suf college volgen terwijl ik mijn keel besmeer met goudgeel vochtquote:
quote:
Ja maar je luistert wel naar Jovink.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En jij lekker suf college volgen terwijl ik mijn keel besmeer met goudgeel vocht![]()
Tabslobbernquote:Op zondag 11 maart 2007 22:11 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En jij lekker suf college volgen terwijl ik mijn keel besmeer met goudgeel vocht![]()
Ja, en wat is daar mee?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:12 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ja maar je luistert wel naar Jovink.
Ik neem wel vrij van stagequote:
quote:
Doe je toch nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |