quote:Op zondag 11 maart 2007 18:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Ik kom je wel ff van het station halen morgen. Mits vrouw natuurlijk.
Dus dat komt wel goed, want op internet liegen ze immers nooit.quote:Geslacht: Vrouw
'Liefde kent geen leeftijdquote:
teveel zichtbare pixels, te weinig zichtbare tepels, nextquote:
Mijn vraag of je veel geld en dikke tieten had was serieus!quote:
Doe maar, hij staat hier immers ook http://i16.tinypic.com/2laa8wk.jpgquote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef prum het volgende:
anders haal ik mijn foto weer weg hoor!
hey verrek, idd.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Er staat iemand achter je met een mes![]()
waarom doe jij niet normaal zegquote:Op zondag 11 maart 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar, hij staat hier immers ook http://i16.tinypic.com/2laa8wk.jpg
het is maar een poster ja...quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat Sala-adin daar nou links achter je?
nu al iemand kunnen daten?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef prum het volgende:
zo, de foto is weg en ik ook
Ah, tot de volgende kloon.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef prum het volgende:
zo, de foto is weg en ik ook
Hier staat ie nu ook:quote:Op zondag 11 maart 2007 19:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doe maar, hij staat hier immers ook http://i16.tinypic.com/2laa8wk.jpg
boem dikkie en die andere mod, fiets nogwat.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:10 schreef Michellll het volgende:
alsof er zoveel mensen uit assen hier zitten
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:11 schreef vosss het volgende:
ff F5-en Sebasser, ik heb hem ergens anders gezet
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op zondag 11 maart 2007 19:11 schreef vosss het volgende:
ff F5-en Sebasser, ik heb hem ergens anders gezet
Ja, en ik, maar ja, ik ben geen kerel dus dan TS niet palenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
boem dikkie en die andere mod, fiets nogwat.
Kan je bestquote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, en ik, maar ja, ik ben geen kerel dus dan TS niet palen
voorbindlul, voorbindlul, even hard maar geen nat wit spulquote:Op zondag 11 maart 2007 19:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ja, en ik, maar ja, ik ben geen kerel dus dan TS niet palen
Ach, over een tijdje krijg je dat er vast ook bijquote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voorbindlul, voorbindlul, even hard maar geen nat wit spul
Zo ben ik nietquote:Op zondag 11 maart 2007 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
voorbindlul, voorbindlul, even hard maar geen nat wit spul
Ik woon vlakbij Assen, wil je hot lesbian sex dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:26 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zo ben ik niet![]()
Okee, ik had moeten zeggen: ik WIL niet palen..![]()
En dan de foto's op Fok! plaatsen?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Assen, wil je hot lesbian sex dan?![]()
in haar fobo staat: hetero as it gets :pquote:Op zondag 11 maart 2007 19:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij Assen, wil je hot lesbian sex dan?![]()
Leugens!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
in haar fobo staat: hetero as it gets :p
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:28 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dan de foto's op Fok! plaatsen?![]()
Laten we dat doenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En filmpjes zodat mannen
en wij
snap je
het is fok, wat dacht jequote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laten we dat doen![]()
Tenzij er geen animo is voor foto's en filmpjes natuurlijk,,!
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat Sala-adin daar nou links achter je?
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Laten we dat doen![]()
Tenzij er geen animo is voor foto's en filmpjes natuurlijk,,!
Hatuh is verlatuhquote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Pracissor het volgende:
Misschien is dit ook een ideetje voor jou QB.
Tsja, en tot nu toe slecht 1 reactie, dus ik denk dat we die foto's en filmpjes maar laten zitten..quote:
Je vindt het wel leuk.quote:
ze zoekt het toch zelf opquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Pracissor het volgende:
TS is trouwens iets van 14 jaar... valt dit niet onder aanzetten tot pedofilie?
Wacht maar tot je er daadwerkelijk 1 plaatstquote:Op zondag 11 maart 2007 19:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, en tot nu toe slecht 1 reactie, dus ik denk dat we die foto's en filmpjes maar laten zitten..![]()
quote:
MSNen en dan internet verkering vragen aan drquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Mastertje het volgende:
beilen en 19, maar nu?
Zo ver is het nog nietquote:Op zondag 11 maart 2007 19:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er daadwerkelijk 1 plaatst
jeejquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
MSNen en dan internet verkering vragen aan drDas lief
Volgens mij heeft hij intressequote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Spacemonkeh het volgende:
Ik heb interesse! ik heb interesse! ik heb interesse! ik heb interesse! ik heb interesse!
We kunnen het ook gewoon geheim houden, stiekemquote:
't Is best spannend hèquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Mastertje het volgende:
[..]
jeejmaar ik durf niet zo goed internet verkering te vragen
![]()
je zou het haast denkenquote:
Jij bent gewoon te makkelijk, dat is jouw probleem.quote:
Ik mag jou wel!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon geheim houden, stiekem!
ecardsquote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
't Is best spannend hèIk weet het! Je kunt zo een ecard sturen, das keilief
![]()
Aw crap, moet ik die 3 onbekenden nu mn bed uittrappen?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te makkelijk, dat is jouw probleem.![]()
Nouja zeg, dat zei je gisteravond ook al tegen mijquote:
Nee, tegen jou zei ik iets veeeeel geilers!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef kebabkever het volgende:
[..]
Nouja zeg, dat zei je gisteravond ook al tegen mij!
Ik snap sowieso niet waarom jij willekeurige personen ontvoerd en aan je bed vastboeid, dus als je daar nou eens mee begint.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Aw crap, moet ik die 3 onbekenden nu mn bed uittrappen?
hee lieverd stop hem nu maar in mijn poesje ipv navel?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik iets veeeeel geilers!
Dat je dat vergeten bent![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee lieverd stop hem nu maar in mijn poesje ipv navel?_!
Dat was bij jou hè. Ach ja. Iedere gek z'n gebrekquote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Oeh, thats it, ik houd je geheim en voor mij alleenquote:
was wel lekker strakquote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat was bij jou hè. Ach ja. Iedere gek z'n gebrek![]()
Sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, tegen jou zei ik iets veeeeel geilers!
Dat je dat vergeten bent![]()
Wat is dáár mis mee?!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom jij willekeurige personen ontvoerd en aan je bed vastboeid, dus als je daar nou eens mee begint.![]()
Waar spreken we af voor ruige seks?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oeh, thats it, ik houd je geheim en voor mij alleen
Navel neuken.. lijkt me best wel strak dat kleine gaatjequote:Op zondag 11 maart 2007 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
Alleen als je heeeeel erg je best doetquote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef kebabkever het volgende:
[..]
SorryIs er een manier om het goed te maken vanavond?
![]()
Jij denkt dat de ouders van die kinderen niet ongerust zijn?quote:
Ik neem de treinv an 20:00!!!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waar spreken we af voor ruige seks?
Op het station dus? Kinky!quote:
wie maakt d epics/filmpjes?quote:
een trein op het staion? das idd wel erg kinkyquote:
Nee, hun ouders zijn dood. Doh, anders was het zielig geweest zegquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Jij denkt dat de ouders van die kinderen niet ongerust zijn?
We kunnen het natuurlijk ook ín de trein doen..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
een trein op het staion? das idd wel erg kinky![]()
wel eerste klas dan hehquote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
We kunnen het natuurlijk ook ín de trein doen..
Ohhh... dan is het goed, maar waarom zou je ze dan je bed uit schoppen?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hun ouders zijn dood. Doh, anders was het zielig geweest zeg
Oh, kun jij dat doen?quote:
dealioquote:
Wel mooi hè! Het is een hele verantwoording tegenover je mannelijke mede-Fokkers!quote:
ik zal proberen de camera niet teveel te schuddenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel mooi hè! Het is een hele verantwoording tegenover je mannelijke mede-Fokkers!
quote:
Ik weet dan wel hoe het gaat, lesbische scene mondt uit in een threesome! Dat kan dus niet he.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wel mooi hè! Het is een hele verantwoording tegenover je mannelijke mede-Fokkers!
Ik zat eigenlijk te denken aan die catsuit van me..quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wacht je op me in ene lange jas met niks eronder?
![]()
Precies!quote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ohhh... dan is het goed, maar waarom zou je ze dan je bed uit schoppen?![]()
En waarom kan dat niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik weet dan wel hoe het gaat, lesbische scene mondt uit in een threesome! Dat kan dus niet he.![]()
Maar dat heb ik al aanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan die catsuit van me..
En ik dan.quote:
Okee, dan doe ik wel iets anders.quote:
hatuh is verlatuhquote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik weet dan wel hoe het gaat, lesbische scene mondt uit in een threesome! Dat kan dus niet he.![]()
Wil je óók meedoen?quote:
Jij begon over onbekenden je bed uitschoppen, we zijn het er beide over eens dat ze in jouw bed een nieuw thuis hebben gevonden, wie moet ze anders verzorgen?quote:
Zie je, jij wilt alles voor jezelf houden he. Vlegel!quote:
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:56 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, dan doe ik wel niets anders.
Verassing![]()
Als het even tegen zit wil half Fok! meedoen. Dat wordt dan een volle trein.quote:
Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..quote:
een fok trein in de treinquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wil half Fok! meedoen. Dat wordt dan een volle trein.
Ja, maar goed, het is natuurlijk beperkt. De uiteindelijke date is tussen QB en mijquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wil half Fok! meedoen. Dat wordt dan een volle trein.
quote:
psst, nog ideeën?quote:
Ik wou het zelf niet voorstellen, want het is zo'n slecht idee nog niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..
Ligt eraan...ze kan natuurlijk ook een bukkake beginnen in de trein.. dat is alleen even klaarkomen en dan weer naar huisquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan moeten ze "double anal double vaginal" sex doen om iedereen die avond nog een beetje af te werken.
Nee, hij wil niet meedoen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..
Sssttt...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan moeten ze "double anal double vaginal" sex doen om iedereen die avond nog een beetje af te werken.
uit ervering weet ik dat de liefde bedrijven en filmen tegelijk heel goed kanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heee, heb jij de trein gemist?quote:
Nou, dan is het een date!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit ervering weet ik dat de liefde bedrijven en filmen tegelijk heel goed kan
quote:
Duidelijk, Pracissor en PeZu?quote:
presentquote:
Hoo, hebben we een bitchfight?quote:
mits in modderquote:
Dus we beginnen met een bitchfight in de modder en dan seks in de trein?quote:
mij bestquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus we beginnen met een bitchfight in de modder en dan seks in de trein?
quote:
Begin niet zonder ons.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:20 schreef Ladidadida het volgende:
Pracissor wil niet meer denk ik, die is zo stil..!
Even gauw douchen nog![]()
Dan moet je snel wezenquote:
Oei, ik hijs me in me militairen uniform en sprint naar de trein.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oei, ik hijs me in me militairen uniform
Spelbreker.quote:
Och arme, dat wil ik je ook niet aan doenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik wilde net weggaan!
![]()
![]()
Waarom breken vrouwen altijd mijn hart?
Ik dacht dat het, 'meisjes plagen, zoentjes vragen' concept, jou onderhand wel bekend was.quote:
Dat heb ik na de basisschool verworpenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het, 'meisjes plagen, zoentjes vragen' concept, jou onderhand wel bekend was.![]()
Ik voel dat we de kern naderen...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik na de basisschool verworpen
Barraquote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand een samevatting van het topic geven?
is er onderhand na 4 paginas al geneukt?
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef BonJovi het volgende:
Gezocht: dame met lange vingers
Jaja, alles voor seksquote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik voel dat we de kern naderen...![]()
Ok sorry, ik zal voortaan lief zijn.![]()
quote:
Nooouuu... waar zie je me voor aan zeg!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit wij neuken altijd al voor ik een TT heb kunnen verzinnen
Van het mannelijk geslachtquote:Op zondag 11 maart 2007 20:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nooouuu... waar zie je me voor aan zeg!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht
Kom maar kerels, kom maar![]()
Je hebt een tagquote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoorde je vannacht ook niet klagen over "het mannelijk geslacht"
![]()
Zucht. Vrouwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:46 schreef Netram het volgende:
QB heeft date-issues.
Die tussen ons niet...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:43 schreef Ladidadida het volgende:
Ho, ik mis iets, waarom is de date off?
Jeequote:
Fuckbuddy van mequote:
Jaja, ik ben nu aan het PDA-en.quote:
Hihi, dus toch.quote:
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?quote:
Aan mijn militaire uniform, inclusief een zwarte bandana om me hoofd en zwart smeersel in m'n gezicht.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?
PDA in z'n hand en een dikke bobbel in z'n broek natuurlijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:58 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik kom net onder de douche vandaan, dus aan m'n handdoekje! En ik jou?
Waarom dan pas? Kunnen we niet in slowmotion naar elkaar toerennen?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Aan mijn militaire uniform, inclusief een zwarte bandana om me hoofd en zwart smeersel in m'n gezicht.
Je ziet me wss pas als ik vlak voor je sta... de spanning.
Dat hebben alle mannen op het station als ik er benquote:Op zondag 11 maart 2007 20:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
een dikke bobbel in z'n broek natuurlijk.
Ok ok... ik zie je al! Oeiii je ziet er nog beter uit dan ik had verwacht!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Waarom dan pas? Kunnen we niet in slowmotion naar elkaar toerennen?![]()
Vertel me dan welk station in moet staan. Ik wil ook wel spontaan een PDA in z'n hand hebben!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:01 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat hebben alle mannen op het station als ik er ben![]()
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ok ok... ik zie je al! Oeiii je ziet er nog beter uit dan ik had verwacht!
Ik ren in slowmotioooonnnnn naaaarrrr jeeee toeeeeee....
In zijn hand nog wel?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vertel me dan welk station in moet staan. Ik wil ook wel spontaan een PDA in z'n hand hebben!![]()
hallo, ik sta achter jequote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!
Ja, het ging toch om de bobbel? :pquote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef SpecialK het volgende:
Oh.. dat stukje heb je uit mijn post weggehaald
Ja. Dan jat ik 'em der zo uit!! HA!quote:
Terwijl ik daar met handdoekje staquote:
Je woont nog echt in Assen ook, *slik*, ik heb me vergist, ik sta nu in de armen van een meisje op Den Haag Centraal.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:04 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Okee, beetje sneller, dit duurt wel erg lang..!
Oh, hee, ben jij er ook!quote:
Eehh, wie houd ik nu dan vast?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Je woont nog echt in Assen ook, *slik*, ik heb me vergist, ik sta nu in de armen van een meisje op Den Haag Centraal.
dat was toch de dealquote:
Hihi... wat schattig dat je dat denkt.quote:
Pezu houdt jou van achteren vast?quote:
Er rennen allemaal lijpe fokkers op je af in slow-motion...Ik ben geen kuddedier. Ik kies voor de PDA.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:05 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Terwijl ik daar met handdoekje staHet is maar waar je voor kiest!
Is waar ook. Alleen 50% van de afspraak is gecancelledquote:
Tss. Je weet niet wat je mistquote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Er rennen allemaal lijpe fokkers op je af in slow-motion...Ik ben geen kuddedier. Ik kies voor de PDA.![]()
Tsja, dan toch nog maar gauw de intercity richting Assen pakken!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:07 schreef Pracissor het volgende:
Toch een beetje een teleurstelling, ik verwachte woeste seks, maar de dame in mijn handen blijkt een moslima te zijn en wil met me trouwen.
ooh ik ben toch niet voor niks gekomen hehquote:Op zondag 11 maart 2007 21:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Is waar ook. Alleen 50% van de afspraak is gecancelled![]()
Hangt er vanaf. Ga je mee?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ik ben toch niet voor niks gekomen heh
hihi ik zei komen![]()
Aahquote:Op zondag 11 maart 2007 21:10 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens naast jou in het gras liggen![]()
Wat ik zelf van me bobbel vond? Tsja, het is moeilijk bescheiden te blijven...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:09 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tsja, dan toch nog maar gauw de intercity richting Assen pakken!
Wat vond je van je bobbel?
tuukquote:
Ah kijk. En wat vond zij ervan?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:12 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Wat ik zelf van me bobbel vond? Tsja, het is moeilijk bescheiden te blijven...
aaaaaahhquote:Op zondag 11 maart 2007 21:13 schreef Da_KlouwN het volgende:
[..]
Samen naar de blauwe lucht kijken en elkaar vertellen wat we in de wolkjes zien![]()
Ja idd ja! Overdenk je zonden jongemanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |