Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..quote:
een fok trein in de treinquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wil half Fok! meedoen. Dat wordt dan een volle trein.
Ja, maar goed, het is natuurlijk beperkt. De uiteindelijke date is tussen QB en mijquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als het even tegen zit wil half Fok! meedoen. Dat wordt dan een volle trein.
quote:
psst, nog ideeën?quote:
Ik wou het zelf niet voorstellen, want het is zo'n slecht idee nog niet.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..
Ligt eraan...ze kan natuurlijk ook een bukkake beginnen in de trein.. dat is alleen even klaarkomen en dan weer naar huisquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan moeten ze "double anal double vaginal" sex doen om iedereen die avond nog een beetje af te werken.
Nee, hij wil niet meedoen.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een kwartet is natuurlijk ook een idee.. PeZu filmt immers al, die is druk zat..
Sssttt...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dan moeten ze "double anal double vaginal" sex doen om iedereen die avond nog een beetje af te werken.
uit ervering weet ik dat de liefde bedrijven en filmen tegelijk heel goed kanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heee, heb jij de trein gemist?quote:
Nou, dan is het een date!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit ervering weet ik dat de liefde bedrijven en filmen tegelijk heel goed kan
quote:
Duidelijk, Pracissor en PeZu?quote:
presentquote:
Hoo, hebben we een bitchfight?quote:
mits in modderquote:
Dus we beginnen met een bitchfight in de modder en dan seks in de trein?quote:
mij bestquote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dus we beginnen met een bitchfight in de modder en dan seks in de trein?
quote:
Begin niet zonder ons.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:20 schreef Ladidadida het volgende:
Pracissor wil niet meer denk ik, die is zo stil..!
Even gauw douchen nog![]()
Dan moet je snel wezenquote:
Oei, ik hijs me in me militairen uniform en sprint naar de trein.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Oei, ik hijs me in me militairen uniform
Spelbreker.quote:
Och arme, dat wil ik je ook niet aan doenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:26 schreef Spacemonkeh het volgende:
[..]
Ik wilde net weggaan!
![]()
![]()
Waarom breken vrouwen altijd mijn hart?
Ik dacht dat het, 'meisjes plagen, zoentjes vragen' concept, jou onderhand wel bekend was.quote:
Dat heb ik na de basisschool verworpenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:28 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat het, 'meisjes plagen, zoentjes vragen' concept, jou onderhand wel bekend was.![]()
Ik voel dat we de kern naderen...quote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Dat heb ik na de basisschool verworpen
Barraquote:Op zondag 11 maart 2007 20:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kan iemand een samevatting van het topic geven?
is er onderhand na 4 paginas al geneukt?
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef BonJovi het volgende:
Gezocht: dame met lange vingers
Jaja, alles voor seksquote:Op zondag 11 maart 2007 20:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik voel dat we de kern naderen...![]()
Ok sorry, ik zal voortaan lief zijn.![]()
quote:
Nooouuu... waar zie je me voor aan zeg!quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
shit wij neuken altijd al voor ik een TT heb kunnen verzinnen
Van het mannelijk geslachtquote:Op zondag 11 maart 2007 20:34 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Nooouuu... waar zie je me voor aan zeg!![]()
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Van het mannelijk geslacht
Kom maar kerels, kom maar![]()
Je hebt een tagquote:Op zondag 11 maart 2007 20:35 schreef Pony-Lover het volgende:
goed topic
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik hoorde je vannacht ook niet klagen over "het mannelijk geslacht"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |