abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 maart 2007 @ 17:55:44 #151
10710 gday
propria cures
pi_47405812
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Norrage het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..
Ja, maar daar moet je ook een brede selectie voor hebben denk ik. Ajax heeft dit bijvoorbeeld in het seizoen 2002-2003 ook gehad meen ik me te herinneren. Het enige wat je ertegen kunt doen is snel uitgeschakeld raken of dus een brede selectie hebben.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  zondag 18 maart 2007 @ 17:57:04 #152
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_47405855
Tja, en de selectie wordt smaller:
quote:
Blessure Opdam lijkt ernstig

ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Alhoewel het niet slecht niet slecht nieuws hoeft te zijn, natuurlijk
Confidence through competence
pi_47410869
quote:
Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
Ik vind Heracles uit anders geen makkie. Ook als nummer 2 heb je het daar moeilijk.
Zou mij ook niet verbazen als Ajax kampioen wordt...maar liever niet. Heb alleen maar Ajacieden om me heen op werk
  maandag 19 maart 2007 @ 10:16:16 #154
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_47426433
Zonde van AZ, onnodig punten laten liggen. Ik denk dat we wel kunnen constateren dat de titel nu verspeelt is. Aansluiting is weg.
Nu focussen op de KNVB beker en de UEFA. En gewoon 3e worden, hoewel dat 0% waarde heeft tegenwoordig.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  maandag 19 maart 2007 @ 13:00:11 #155
69066 cohen
immer 2.
pi_47431380
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Zonde van AZ, onnodig punten laten liggen. Ik denk dat we wel kunnen constateren dat de titel nu verspeelt is. Aansluiting is weg.
Nu focussen op de KNVB beker en de UEFA. En gewoon 3e worden, hoewel dat 0% waarde heeft tegenwoordig.
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.
eigenlijk wel kansloos
wie zaait zal oogsten.....
  maandag 19 maart 2007 @ 15:13:59 #156
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_47436366
quote:
Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:

[..]

het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.
eigenlijk wel kansloos
Idd, dus dan zou ik als ik van Gaal was denken, fuck it, we ballen lekker. Het gat met F'noord is toch groot zat. We sparen mensen en we gaan vol op de UEFA en vol op de Beker.
Laat wat goede debutanten meteen wedstrijd ervaring opdoen, dan ben je mijn inziens lekker bezig.
Tis misschien minder voor de supporters die iedere week komen kijken, maar misschien wel slim als je de finales wilt gaan halen van beide bekers.
Anders zou je nog wel eens met lege handen kunnen blijven staan aan het einde van het seizoen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_47485441
*kick*

Maareh, dus 30 miljoen . Wat lijken jullie goeie spelers? Doe mij maar Lazovic, ehm....

Wie eigenlijk nog meer?
pi_47512934
Interessante kwestie.

Ze hebben nu naar eigen zeggen het beleid veranderd, maar AZ haalde altijd de jonge talenten van middenmoters en dergelijke weg. Vraag me af wie dit seizoen dan de opvallende namen zijn. Slory en Bruins kan niet meer.

Lazovic is wel een goede wat dat betreft. Maar verder?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_47513468
Ik gok erop dat er slechts 3 nieuwe spelers bijkomen: 1 spits, 1 middenvelder en 1 verdediger. De rest heeft volgens een contract tot en met minstens komend seizoen.
Wat mij betreft halen ze Kenneth Perez weer terug van Ajax iig. Jonge spelers zijn leuk, maar een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad....
(niet dat Perez terugkomt daarentegen.... met dank aan al die gezellige AZ-supporters die een grafhekel hebben aan alles wat van ajax is/af komt/ naar toe gaat)
pi_47513517
Boulah de bouldozer wellicht.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_47514044
Aangezien Koevermans van AZ is leek me dit hier het beste te passen!

Klik hier voor vragen een Danny Koevermans

Sorry admins, als dit wordt beschouwd als reclame hiervoor dan mijn excuses!!!
Voor al het laatste voetbalnieuws >>>>www.voetbalking.nl<<<<
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:13:38 #162
10710 gday
propria cures
pi_47514255
S P A M

Maar wel leuk op zich.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47515590
quote:
Op zondag 18 maart 2007 17:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Jammer, maar och
  woensdag 21 maart 2007 @ 16:52:53 #164
55709 Stereotomy
pi_47515964
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gok erop dat er slechts 3 nieuwe spelers bijkomen: 1 spits, 1 middenvelder en 1 verdediger. De rest heeft volgens een contract tot en met minstens komend seizoen.
Wat mij betreft halen ze Kenneth Perez weer terug van Ajax iig. Jonge spelers zijn leuk, maar een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad....
(niet dat Perez terugkomt daarentegen.... met dank aan al die gezellige AZ-supporters die een grafhekel hebben aan alles wat van ajax is/af komt/ naar toe gaat)
NIET Kenneth Perez

Die gast heeft een mentaliteit van 0. Gaat kankeren op iedereen in het veld incl. eigen spelers als het even tegenzit. Past echt niet bij de huidige AZ mentaliteit. Perez
pi_47521280
Als ze een topkeeper kunnen krijgen, echt top dus van het niveau Gomes, dan halen ze die. Maar die zijn gewoon bijna niet te krijgen voor een kleine club als AZ.

Alves, Lazovich, Boularouz, Bouma, Maduro lijken me verder gewilde objecten als je 30 miljoen mag besteden. Bij het kiezen tussen Lazovich en Alves, ga je natuurlijk voor de laatste. Een goeie topverdediger, waarbij Opdam eruitgesaneerd wordt net zoals Meerdink, lijkt ook een must. Die Steinsson vind ik ook niet het topniveau hebben.

Middenveld oogt vrij compleet, hoef je weinig aan te doen. De Guzman halen misschien. Maar ze missen nog steeds een echte toplinksbuiten. Ik kan Boukhari met de beste bedoelingen geen linksbuiten noemen, hoewel ie wel zo is gepresenteerd.
pi_47538568
Zitten jullie nu fantasy football te spelen ofzo? Waar halen jullie 30 miljoen vandaan? Heb ik iets gemist?
pi_47538983
Dat wil Scheringa per jaar investeren volgens mij. Of dat eist Van Gaal in ieder geval.

Maar ik vraag me af of ze voor dat geld echte toppers kunnen halen, of die echt naar AZ gaan komen.

Wil AZ volgend jaar goed mee doen zullen ze voor Opdam idd een vervanger moeten halen, en in eigenlijk elke linie wel een zekere versterking halen.
pi_47539221
Echte toppers komen zowiezo niet naar Nederland. En als ze komen, is het naar Ajax, of PSV. AZ moet gewoon goed scouten, en de grootste talenten eruit plukken. Dat is tot nu toe ook aardig gelukt.
  zondag 25 maart 2007 @ 18:21:49 #169
159022 AminBen
El Maestro
pi_47646338
Wie komt er als spits?

Nu met Koevermans(Oranje), Arveladze(Georgie), Dembele(Jong Belgie, Belgie) en Lens(Jong Oranje) heb je ook nog eens allemaal jongens die geselecteerd zijn voor hun nationale team.
pi_47647448
Heef iemand miss de topscorerslijsten van Brazilie, Argentinie, Peru etc.?
  maandag 26 maart 2007 @ 00:31:08 #171
55709 Stereotomy
pi_47659742
quote:
'Als ik op doel had gestaan, had ik die ballen ook gestopt'
Louis van Gaal vindt het overdreven Maarten Stekelenburg uitbundig te prijzen voor zijn optreden tegen Roemenië (Tien)
pi_47662128
Ik ben het met van Gaal eens
  woensdag 28 maart 2007 @ 04:07:26 #173
55709 Stereotomy
pi_47737005
quote:
Spelopbouw

Van Basten beschouwt de matige spelopbouw van zijn verdedigers als het grootste probleem van Oranje. Om die reden laat hij waarschijnlijk John Heitinga terugkeren in de basisformatie.

De speler van Ajax is gezegend met een goede trap en profiteert ervan dat zijn uit de selectie verwijderde voorganger Kew Jaliens tijdens zijn optreden tegen Roemenië in aanvallend opzicht bijna alles fout deed wat hij fout kon doen.
nu.nl

Okee, objectief gezien he:

1) Jaliens was opbouwend niet beter of slechter dan Gio, het was allebei niet super
2) Jaliens was verdedigend niet beter of slechter dan Gio, hun directe tegenstanders (if any) werden de hele wedstrijd prima onder controle houden.

Hoe de fuck kon Jaliens dan 'slecht' spelen en in aanvallend opzicht 'alles fout doen wat er fout kon gaan' ?

Kijk, dat het niet *supergeweldig* was, kon je verwachten van iemand die sinds vorig jaar november niet meer als rechtsback, maar als centrale verdediger bij zijn club had gespeeld. Maar het was zeker, vergeleken met andere spelers in dit Oranje, niet dramatisch.

Mijns inziens wil Van Basten gewoon een paar zondebokken hebben omdat zijn leiderschap en taktiek niet werkt.
pi_47737344
Heitinga en een goeie trap.

Nog nooit een voldoende gescoord in een interland, die zenuwpees. Kan me nog een interland herinneren in Eindhoven waarin nog geen skippybal raakte, en de totale hoon van het stadion over zich kreeg.

Jaliens is maar een matige speler, maar Sjonnie is geen fractie beter.
pi_47737562
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 07:38 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga en een goeie trap.

Nog nooit een voldoende gescoord in een interland, die zenuwpees. Kan me nog een interland herinneren in Eindhoven waarin nog geen skippybal raakte, en de totale hoon van het stadion over zich kreeg.

Jaliens is maar een matige speler, maar Sjonnie is geen fractie beter.
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk fijne trap/pass. Die legt een balletje van elke positie zo op de stropdas van zijn medespeler. Jij hebt hem waarschijnlijk nooit zien spelen. De man met de zuiverste trap van de eredivisie. Waarschijnlijk ben je iemand met een standaard aversie tegen Ajax, omdat de anderen dat nou eenmaal ook hebben ofzo?
wie zaait zal oogsten.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')