Ja, maar daar moet je ook een brede selectie voor hebben denk ik. Ajax heeft dit bijvoorbeeld in het seizoen 2002-2003 ook gehad meen ik me te herinneren. Het enige wat je ertegen kunt doen is snel uitgeschakeld rakenquote:Op zondag 18 maart 2007 16:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Uiteraard, maar ik heb het gevoel dat het in het geval van AZ wel heel extreem is. En er zijn ook nog teams die juist winnen na zulke UEFAsuccessen puur doordat ze dat momentum doortrekken..
Alhoewel het niet slecht niet slecht nieuws hoeft te zijn, natuurlijkquote:Blessure Opdam lijkt ernstig
ALMELO- AZ verloor zondag tegen Heracles Almelo (0-0) na een halfuur Barry Opdam. De verdediger, die net van een pijnlijke hamstring hersteld was, moest met letsel aan zijn linkerknie naar de kant. Louis van Gaal: "Het lijkt een zware blessure. Hij heeft de binnenband van zijn knie verscheurd of verrekt. Wat het precies is, zal moeten blijken."
Ik vind Heracles uit anders geen makkie. Ook als nummer 2 heb je het daar moeilijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 16:43 schreef Norrage het volgende:
Van Heracles dien je gewoon te winnen als #2 van Nederland en een UEFAcup kwartfinalist. Hoe moe je ook bent. Dus is gewoon heel jammer. PSV zit echt in een vormcrisis nu, die zie ik nog wel meer punten verliezen...Ben benieuwd of Ajax genoeg punten haalt om toch nog verrassend landskampioen te worden....het zou me niet verbazen.
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.quote:Op maandag 19 maart 2007 10:16 schreef fuckbuddy het volgende:
Zonde van AZ, onnodig punten laten liggen. Ik denk dat we wel kunnen constateren dat de titel nu verspeelt is. Aansluiting is weg.
Nu focussen op de KNVB beker en de UEFA. En gewoon 3e worden, hoewel dat 0% waarde heeft tegenwoordig.
Idd, dus dan zou ik als ik van Gaal was denken, fuck it, we ballen lekker. Het gat met F'noord is toch groot zat. We sparen mensen en we gaan vol op de UEFA en vol op de Beker.quote:Op maandag 19 maart 2007 13:00 schreef cohen het volgende:
[..]
het maakt idd niks uit of je 2e wordt of 5e.
eigenlijk wel kansloos
NIET Kenneth Perezquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:53 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik gok erop dat er slechts 3 nieuwe spelers bijkomen: 1 spits, 1 middenvelder en 1 verdediger. De rest heeft volgens een contract tot en met minstens komend seizoen.
Wat mij betreft halen ze Kenneth Perez weer terug van Ajax iig. Jonge spelers zijn leuk, maar een beetje ervaring op het middenveld kan geen kwaad....
(niet dat Perez terugkomt daarentegen.... met dank aan al die gezellige AZ-supporters die een grafhekel hebben aan alles wat van ajax is/af komt/ naar toe gaat)
quote:'Als ik op doel had gestaan, had ik die ballen ook gestopt'
Louis van Gaal vindt het overdreven Maarten Stekelenburg uitbundig te prijzen voor zijn optreden tegen Roemenië (Tien)
nu.nlquote:Spelopbouw
Van Basten beschouwt de matige spelopbouw van zijn verdedigers als het grootste probleem van Oranje. Om die reden laat hij waarschijnlijk John Heitinga terugkeren in de basisformatie.
De speler van Ajax is gezegend met een goede trap en profiteert ervan dat zijn uit de selectie verwijderde voorganger Kew Jaliens tijdens zijn optreden tegen Roemenië in aanvallend opzicht bijna alles fout deed wat hij fout kon doen.
Als jij wil zeggen dat Heitinga géén goeie trap heeft, dan heb jij 0,0 inzicht. Die jongen heeft zo'n ongelofelijk fijne trap/pass. Die legt een balletje van elke positie zo op de stropdas van zijn medespeler. Jij hebt hem waarschijnlijk nooit zien spelen. De man met de zuiverste trap van de eredivisie. Waarschijnlijk ben je iemand met een standaard aversie tegen Ajax, omdat de anderen dat nou eenmaal ook hebben ofzo?quote:Op woensdag 28 maart 2007 07:38 schreef LuukBes het volgende:
Heitinga en een goeie trap.
Nog nooit een voldoende gescoord in een interland, die zenuwpees. Kan me nog een interland herinneren in Eindhoven waarin nog geen skippybal raakte, en de totale hoon van het stadion over zich kreeg.
Jaliens is maar een matige speler, maar Sjonnie is geen fractie beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |