Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
werkse,..
ik ga ff foto's schieten denk buiten
Opflikkeren.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef mstr het volgende:
Kut TT.
quote:
Jij hebt geen leven...quote:
Exact.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Neen, kutzondag.
Niet kunnen focussen op schoolwerk enzo
quote:
Das jammerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://darkeangelus.hyves.nl
dik gepimped![]()
Ziet er goed uitquote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://darkeangelus.hyves.nl
dik gepimped![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:04 schreef mstr het volgende:
[afbeelding]Even hooikoorts medicijnen innemen [afbeelding]
quote:
Tjohquote:
Heb je eindelijk een stoot op je neus gehad ?quote:
Damn, ik wilde hetzelfde postenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Maikuul er met een sjeike slip ertegenaan geknalt?
Nou jullie zijn aardig vandaagquote:Op zondag 11 maart 2007 17:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een stoot op je neus gehad ?![]()
Ik geef het op voor vandaagquote:
Chill.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
[..]
Nou jullie zijn aardig vandaag
Nee.. gewoon spontaan einz bloedneusmaar het is al gestopt
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
[..]
Nou jullie zijn aardig vandaag
Nee.. gewoon spontaan einz bloedneusmaar het is al gestopt
Pussyquote:Op zondag 11 maart 2007 17:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het hoeft tenslotte pas dinsdag af te zijn
Nou vooruit ik kan nog wel wat sleuteldingen gaan vertellen in mijn leven. Maar het kan ook nietquote:
Ja maar de middelbare schoolquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef mstr het volgende:
Ik moet voor deze week nog boek lezen en verslag maken
Doe, ik hang aan je lippen Bartquote:Op zondag 11 maart 2007 17:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou vooruit ik kan nog wel wat sleuteldingen gaan vertellen in mijn leven. Maar het kan ook niet
Hehe, kom we moeten even een lijstje gaan maken wat ik allemaal nodig heb op mijn kamerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Bravebart het volgende:
Naja wtf, ik ga eerst wel ff eten fixen
Net ff mn vriezer leeggehaald, wat resulteerde in spinazie, met aardappelschijfjes en spareribs
Not bad at all
Hang jij nou maar aan iemand anders haar lippenquote:
Koelkast, bed, bureau, bank en een paar relaxte stoelen. Das allesquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hehe, kom we moeten even een lijstje gaan maken wat ik allemaal nodig heb op mijn kamer
quote:
Das erg ver strekkenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hang jij nou maar aan iemand anders haar lippen
Hoeveel m2 heb jij?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Koelkast, bed, bureau, bank en een paar relaxte stoelen. Das alles
Ze komt wel thuisquote:
Iets van 16 van mezelf en dan nog gedeelde woonkamer/badkamer/keuken/tuin enzoquote:
Wel te hopenquote:
Ja ik 12m2 voor mezelf en dan nog gedeelde badkamer & keukenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets van 16 van mezelf en dan nog gedeelde woonkamer/badkamer/keuken/tuin enzo
Mmh, naja kan je genoeg in kwijt toch. Ik heb alleen een bed + bureau. Een paar stoelen zouden wel chill zijn, maar asl er mensen komen zit ik toch in de woonkamer dusquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik 12m2 voor mezelf en dan nog gedeelde badkamer & keuken
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbedquote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, naja kan je genoeg in kwijt toch. Ik heb alleen een bed + bureau. Een paar stoelen zouden wel chill zijn, maar asl er mensen komen zit ik toch in de woonkamer dus
Moet je wel een stevige nemen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbed
Idd, dat is wel superchill. Maar dat naast je gewone bed dan toch ?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbed
Dit kan ik bespottelijk opnemen maar goed dat is vast niet zo bedoeld.quote:
quote:
Neenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat is wel superchill. Maar dat naast je gewone bed dan toch ?
ben te duf om optestaan van me stoel:)quote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Succes
Niet qua gewicht, maar qua beweging waaraan het bed blootgesteld gaat worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit kan ik bespottelijk opnemen maar goed dat is vast niet zo bedoeld.
Ik heb mooie bedbanken gezien bij de Ikea, groot, stevig en ze liggen onwijs lekker
quote:
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo relaxt/praktisch is om daar elke nacht op te slapenMoet je elke dag je bed opmaken, of niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet qua gewicht, maar qua beweging waaraan het bed blootgesteld gaat worden.
Truequote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
He, als je niks te melden hebt, flikker dan lekker een eind opquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussen
hoezo? tis toch een SLAAPbank?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ben te duf om optestaan van me stoel:)
ga wel film kijken
Deken onder het bed in een bak, opklappen, klaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo relaxt/praktisch is om daar elke nacht op te slapenMoet je elke dag je bed opmaken, of niet
Ja, dus elke dag weer opmakenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deken onder het bed in een bak, opklappen, klaar.
Het is wel fijn als je er ook op kunt zittenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussen
Jups, tsja. Hmm we kijken nog even verderquote:
idd gek..quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een weekend jongens ! pfff
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, tsja. Hmm we kijken nog even verder
Ik heb geen fuck gedaan en ben tering vrolijkquote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
idd gek..
wat een vermoeiend weekend/
Spottend bedoel je ?quote:
quote:
Idd, wat een schrale tekstquote:Op zondag 11 maart 2007 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe boter in de pan, je bakt er niks van.
Prima.quote:
Jep.quote:
Negerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind Ali B maar 1 goed nummer hebben
En die is niet alleen met hem alleen erop
Het kind.
En jij om naast te slapen?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
Een bed is ook gemaakt op op te slapen
Slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
Een bed is ook gemaakt op op te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |