Iets van 16 van mezelf en dan nog gedeelde woonkamer/badkamer/keuken/tuin enzoquote:
Wel te hopenquote:
Ja ik 12m2 voor mezelf en dan nog gedeelde badkamer & keukenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Iets van 16 van mezelf en dan nog gedeelde woonkamer/badkamer/keuken/tuin enzo
Mmh, naja kan je genoeg in kwijt toch. Ik heb alleen een bed + bureau. Een paar stoelen zouden wel chill zijn, maar asl er mensen komen zit ik toch in de woonkamer dusquote:Op zondag 11 maart 2007 17:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik 12m2 voor mezelf en dan nog gedeelde badkamer & keuken
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbedquote:Op zondag 11 maart 2007 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mmh, naja kan je genoeg in kwijt toch. Ik heb alleen een bed + bureau. Een paar stoelen zouden wel chill zijn, maar asl er mensen komen zit ik toch in de woonkamer dus
Moet je wel een stevige nemen.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbed
Idd, dat is wel superchill. Maar dat naast je gewone bed dan toch ?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik wil een grote slaapbank, gewoon een fijne bank en mocht merel er zijn dan kan ik hem uitklappen tot een 2 persoonsbed
Dit kan ik bespottelijk opnemen maar goed dat is vast niet zo bedoeld.quote:
quote:
Neenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, dat is wel superchill. Maar dat naast je gewone bed dan toch ?
ben te duf om optestaan van me stoel:)quote:Op zondag 11 maart 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dankjeweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel
Succes
Niet qua gewicht, maar qua beweging waaraan het bed blootgesteld gaat worden.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dit kan ik bespottelijk opnemen maar goed dat is vast niet zo bedoeld.
Ik heb mooie bedbanken gezien bij de Ikea, groot, stevig en ze liggen onwijs lekker
quote:
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo relaxt/praktisch is om daar elke nacht op te slapenMoet je elke dag je bed opmaken, of niet
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Niet qua gewicht, maar qua beweging waaraan het bed blootgesteld gaat worden.
Truequote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
He, als je niks te melden hebt, flikker dan lekker een eind opquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussen
hoezo? tis toch een SLAAPbank?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ben te duf om optestaan van me stoel:)
ga wel film kijken
Deken onder het bed in een bak, opklappen, klaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet niet of het nou zo relaxt/praktisch is om daar elke nacht op te slapenMoet je elke dag je bed opmaken, of niet
Ja, dus elke dag weer opmakenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Deken onder het bed in een bak, opklappen, klaar.
Het is wel fijn als je er ook op kunt zittenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon opvouwen met alles ertussen
Jups, tsja. Hmm we kijken nog even verderquote:
idd gek..quote:Op zondag 11 maart 2007 17:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een weekend jongens ! pfff
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, tsja. Hmm we kijken nog even verder
Ik heb geen fuck gedaan en ben tering vrolijkquote:Op zondag 11 maart 2007 17:24 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
idd gek..
wat een vermoeiend weekend/
Spottend bedoel je ?quote:
quote:
Idd, wat een schrale tekstquote:Op zondag 11 maart 2007 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Doe boter in de pan, je bakt er niks van.
Prima.quote:
Jep.quote:
Negerquote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef mstr het volgende:
Ik vind Ali B maar 1 goed nummer hebben
En die is niet alleen met hem alleen erop
Het kind.
En jij om naast te slapen?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
Een bed is ook gemaakt op op te slapen
Slapenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:27 schreef lauwert het volgende:
[..]
Een bed is ook gemaakt op op te slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |