Een broer van een kennis heeft de eerste Veyron gekocht in NL.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef mash_ het volgende:
met 180 km per uur in voegen op de snel weg in een Ferrari Testarossa is te vet!!!!!!!!!![]()
![]()
nou enquote:Op zondag 11 maart 2007 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Een broer van een kennis heeft de eerste Veyron gekocht in NL.
7 ton BTW en BPM
Kon je wel bij de pedalen?quote:Op zondag 11 maart 2007 15:59 schreef mash_ het volgende:
[..]
nou en
ik vond in een ferrari 1e rijles krijgen zo vetmocht zelf gas geven en sturen. en op het laatst ook schakelen (wat wel kut is
)
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:00 schreef VlaDje het volgende:
Godverdomme, zuip ik mezelf even een delerium
Mash.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laten we maar weer wat doen aan school, photoshop helden hier?
ik kan wel photoshoppen jaquote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou laten we maar weer wat doen aan school, photoshop helden hier?
Dus Merel moet erop?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, nou ik moet een opdracht maken waar in één blik duidelijk is waar ik van hou en waar ik om geef, wie ik ben en waar ik voor sta. Dat kan in een mooie photoshop lijkt mij
uhuquote:Op zondag 11 maart 2007 16:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hmm, nou ik moet een opdracht maken waar in één blik duidelijk is waar ik van hou en waar ik om geef, wie ik ben en waar ik voor sta. Dat kan in een mooie photoshop lijkt mij
Bijvoorbeeldquote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
+ een stapel festival kaartjes ofzo![]()
ah okquote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had in gedachte, festivals, merel, fok, muziek, lost, bier, baileys, meer muziek, starbucks, m'n eigen bedrijf, school & studie. Zoiets
Bayleysquote:Op zondag 11 maart 2007 16:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik had in gedachte, festivals, merel, fok, muziek, lost, bier, baileys, meer muziek, starbucks, m'n eigen bedrijf, school & studie. Zoiets
http://www.starbucks.com/quote:
Succesquote:
180quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef mash_ het volgende:
met 180 km per uur in voegen op de snel weg in een Ferrari Testarossa is te vet!!!!!!!!!![]()
![]()
ik moet leren voor m'n examen van morgenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:47 schreef MaddoxX het volgende:
boh moet nog leren voor een herkansing morgen
Whoeiquote:Op zondag 11 maart 2007 16:49 schreef Bravebart het volgende:
*gaap*![]()
Ik zit op een kwart van mn verslag
quote:
quote:
werkse,..quote:Op zondag 11 maart 2007 16:53 schreef Bravebart het volgende:
Wanneer komt AK weer terug
ff werken maar weer
quote:
Ja.quote:
Forum Opties | |