abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47153498
quote:
Moslimextremisten dreigen Duitsland met aanslagen

Gepost door Olivier (Blaaskaas) - Bron: Elsevier
Gepubliceerd: zondag 11 maart 2007 @ 11:10

Als Duitsland en Oostenrijk zich niet terugtrekken uit Afghanistan, staat beide landen een golf van aanslagen op onder meer toeristische attracties te wachten. Dit dreigt een islamitische groep die zich Stem van het Kalifaat noemt in een videoboodschap.

De video stond op een website die vaker door terreurgroepen wordt gebruikt om dreigementen te uiten. Een andere groep dreigde eerder via dezelfde website om twee in Irak ontvoerde Duitsers, een 61-jarige vrouw en haar zoon, om het leven te brengen als Duitsland zich niet binnen tien dagen terugtrekt. De twee smeken de Duitse Bondskanselier in een videoboodschap om hun leven.

De toeristenindustrie wordt in de video expliciet bedreigd. Toerisme is erg belangrijk voor de Oostenrijkse economie, maar daar kan verandering in komen als het land zich blijft mengen in de oorlog tussen Amerika en de moslims, aldus de moslimextremisten.

Oostenrijk heeft vijf officieren in de Afghaanse hoofdstad Kabul. Duitsland heeft inmiddels drieduizend manschappen in Afghanistan. De meesten van hen zitten in het relatief rustige noorden.
van de FP: Moslimextremisten dreigen Duitsland met aanslagen

Die gasten worden ook met de dag slimmer he. Weer zo'n groepje erbij die zich staatsvijand maakt.

Ten eerste onderhandelen de meeste staten niet met terroristen en bovendien denk ik al helemaal niet dat Duitsland en Oosterijk hier gehoor aan gaan geven, dat zou wel een erge easy win zijn voor de andere kant.

Anyway, wat ik dus wilde zeggen: die vrouw had eigenlijk niet moeten smeken en keihard moeten volhouden. Ik denk dat ze dat filmpje dan sowieso uitzenden, maar dat een dergelijke trots wel veel meer vuur aanwakkerd bij Duitsland om actie te ondernemen (anti-terrorisme / kidnapping, geen onderhandeling).

Ze zit uiteraard in een zeer moeilijke situatie met haar zoon, maar als de ontvoerders geen waarde aan haar leven hechten, dan hadden ze haar toch al onthoofd. Bovendien is het onwaarschijnlijk dat Duitsland zich hierdoor terugtrekt, waaruit ze zelf wel de conclusie kan trekken dat ze het niet overleeft. De keuze voor haar is dan om de dood tegemoet te lopen of te knielen.

Wat denken jullie ervan?
pi_47154659
Wederom: veel geschreeuw maar weinig wol van die islamtische nep-terroristen.
pi_47154748
Duitsland heeft natuurlijk het probleem dat de kapers van 9/11 woonachtig waren in Duitsland en dat je daar kon spreken van terreurcellen. Al moet je je wel afvragen waarom er sinds eind 2001 niks in Duitsland gebeurd is en waarom ze er dus nu mee komen.
  zondag 11 maart 2007 @ 17:03:39 #4
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_47159729
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Duitsland heeft natuurlijk het probleem dat de kapers van 9/11 woonachtig waren in Duitsland en dat je daar kon spreken van terreurcellen. Al moet je je wel afvragen waarom er sinds eind 2001 niks in Duitsland gebeurd is en waarom ze er dus nu mee komen.
Er was vorig jaar op een haartje na aanslagen op treinen. De bommen en alles waren al op de trein, alleen de ontstekers deden het niet...
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_47159955
quote:
Op zondag 11 maart 2007 14:48 schreef -scorpione- het volgende:
Wederom: veel geschreeuw maar weinig wol van die islamtische nep-terroristen.
Nou ja, je moet ook niet vreemd opkijken als die twee over een paar dagen gewoon op het internet staan zonder hoofd op hun romp.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_47160048
quote:
Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef Hathor het volgende:

[..]

Nou ja, je moet ook niet vreemd opkijken als die twee over een paar dagen gewoon op het internet staan zonder hoofd op hun romp.
Ik doelde even op die aanslagen, iemand onthoofden kan iedereen.
  Moderator maandag 12 maart 2007 @ 11:21:29 #7
8781 crew  Frutsel
pi_47183599
Tja... ik denk dat mensen je pas serieus nemen als er echt wat gebeurd...
dit soort dingen zou in Madrid veel meer effect hebben nu... Nu is men nogal naief... "het zal wel"... net zoals hier
  maandag 12 maart 2007 @ 11:52:46 #8
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47184631
Ach ze begrijpen niet dat ze hun mede moslims er ook mee treffen. Die worden steeds meer met de nek aan gekeken. Wordt voor hun steeds moeilijker te bewijzen dat Islam een vredig geloof is, wat ik ook betwijfel. Valt me gewoon op dat moslims veel te vaak onschuldigen pakken om hun eisen kracht bij te zetten.
mai pen rai
  maandag 12 maart 2007 @ 13:46:57 #9
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_47188696
Mensen lopen hier gillend in paniek over straat, vrouwen staan te huilen in hun schorten, mannen trekken zich de haren uit, kinderen werpen zich uit pure angst in de rivieren en voor treinen.
Het openbare leven ligt lam, luchtverkeer is ingestelt en de riool zuiveringsbedrijven melden dat de rioolen met louter zevenkleuren schijt zijn gevuld.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_47189297
quote:
Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef niet_links het volgende:
Ach ze begrijpen niet dat ze hun mede moslims er ook mee treffen. Die worden steeds meer met de nek aan gekeken. Wordt voor hun steeds moeilijker te bewijzen dat Islam een vredig geloof is, wat ik ook betwijfel. Valt me gewoon op dat moslims veel te vaak onschuldigen pakken om hun eisen kracht bij te zetten.
Wat bedoel je met onschuldigen?
They have forgotten that we are defaint ones, Who defend like lions
  maandag 12 maart 2007 @ 15:24:17 #11
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47192352
Het bewust aanvallen van burgerdoelen vrouwen kinderen ect. (dus die gericht aanvallen niet per ongeluk omdat er bijvoorbeeld terroristen in hun midden schuilen). Dat is laf en verachtelijk. Het zijn vooral moslims die dat doen. Kijk naar bijvooorbeeld Thailand daar speet het ook.
mai pen rai
  maandag 12 maart 2007 @ 15:27:12 #12
3542 Gia
User under construction
pi_47192443
Daar gaan we weer. De zoveelste dreiging van een aanslag.

Ze durven toch niks, de lafbekken.
pi_47192495
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:27 schreef Gia het volgende:
Daar gaan we weer. De zoveelste dreiging van een aanslag.

Ze durven toch niks, de lafbekken.
Ik neem aan dat je een fles wijn opentrok en toostte op de moed van de terroristen toen je hoorde van de aanslagen in Amerika en Engeland en Spanje?
  maandag 12 maart 2007 @ 15:39:08 #14
3542 Gia
User under construction
pi_47192893
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:28 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je een fles wijn opentrok en toostte op de moed van de terroristen toen je hoorde van de aanslagen in Amerika en Engeland en Spanje?
Die kwamen onaangekondigd. Ik heb het nu over het dreigen van de laatste jaren.
Als ze ergens hun zinnetje niet in krijgen, terrorist of niet, gaan ze meteen lopen stampvoeten en dreigen.

En met die aanslagen in Engeland en Spanje zijn ze er nog redelijk van afgekomen, maar ze weten donders goed dat ze nu toch echt wel op hun tellen moeten gaan passen. Denk maar niet dat Europa toegeeft aan dit soort loze dreigementen. En voeren ze ze uit, dan zal het grootste deel van Europa nog feller tegen dit soort terrorisme strijden. Zo niet, dan vrees ik voor burgeroorlogen.

En dat weten die wannabee terroristjes ook wel.
pi_47198130
quote:
Op maandag 12 maart 2007 15:24 schreef niet_links het volgende:
Het bewust aanvallen van burgerdoelen vrouwen kinderen ect. (dus die gericht aanvallen niet per ongeluk omdat er bijvoorbeeld terroristen in hun midden schuilen). Dat is laf en verachtelijk. Het zijn vooral moslims die dat doen. Kijk naar bijvooorbeeld Thailand daar speet het ook.
Hoezo onschuldig? Duitsers hebben democratisch de leiders gekozen die er mee hebben ingestemd mee te doen in een oorlog tegen de Islamitische Emiraat Afghanistan. Net als Nederland zullen ze met het verhaal aan komen dat hun bezetting van een Moslimland bedoeld is voor opbouw en dat ze in vrede komen, maar dat maakt niets uit want Duitsland maakt deel uit van de bezetting van Afghanistan. De mensen in Duitsland hebben de leiders gekozen die Bush volgen en er mee hebben ingestemd. En de gene die het er niet mee eens zijn blijven de leiders wel gewoon accepteren als leiders. Er is al 100 keer verteld dat de landen die mee doen met de bezetting het zelfde staat te wachten als wat ze komen brengen: dood en verderf. Duitsers steunen de inval, dus ook de slachtoffers die daar zijn gemaakt door de Amerikanen. Om de Duitsers, Nederlanders, Amerikanen of andere bezetters te bevechten met alleen maar lichte wapens en martelaar operaties gebeurt ook, maar duurt te lang en doet niet evenveel pijn als de pijn dat het Afghaanse volk voelt of heeft gevoelt door deze mensen en hun bondgenoten.Er is geen verschil tussen die militairen in Afghanistan en burgers in Duitsland.

De Shari'ah verdeelt mensen in twee groepen combatant en non-combatant. De eerste is iemand die deelneemt in het gevecht dus in dit geval de bezetting, de militairen, de mensen die het steunen in hun uitspraken, meningen etc. Dus de mensen van Duitsland zijn voor de Moejahideen combatant, omdat zei het steunen. Met Nederland is het precies het zelfde verhaal.. dus in Nederland zal binnen twee jaar ook wel een aanslag komen, maar kom dan niet aan met dat er alleen onschulige mensen zijn gepakt of terrorisme, er is al 100 keer gewaarschuwd.
pi_47198881
quote:
Op maandag 12 maart 2007 17:52 schreef As-Sahab het volgende:
Dus de mensen van Duitsland zijn voor de Moejahideen combatant, omdat zei het steunen.
In een zin twee redenen om zo mogelijk nog meer lak te hebben aan het gebler van dit soort bebaarde obscurantisten.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_47199373
quote:

[..]

Hoezo onschuldig? Duitsers hebben democratisch de leiders gekozen die er mee hebben ingestemd mee te doen in een oorlog tegen de Islamitische Emiraat Afghanistan. Net als Nederland zullen ze met het verhaal aan komen dat hun bezetting van een Moslimland bedoeld is voor opbouw en dat ze in vrede komen, maar dat maakt niets uit want Duitsland maakt deel uit van de bezetting van Afghanistan. De mensen in Duitsland hebben de leiders gekozen die Bush volgen en er mee hebben ingestemd. En de gene die het er niet mee eens zijn blijven de leiders wel gewoon accepteren als leiders. Er is al 100 keer verteld dat de landen die mee doen met de bezetting het zelfde staat te wachten als wat ze komen brengen: dood en verderf. Duitsers steunen de inval, dus ook de slachtoffers die daar zijn gemaakt door de Amerikanen. Om de Duitsers, Nederlanders, Amerikanen of andere bezetters te bevechten met alleen maar lichte wapens en martelaar operaties gebeurt ook, maar duurt te lang en doet niet evenveel pijn als de pijn dat het Afghaanse volk voelt of heeft gevoelt door deze mensen en hun bondgenoten.Er is geen verschil tussen die militairen in Afghanistan en burgers in Duitsland.

De Shari'ah verdeelt mensen in twee groepen combatant en non-combatant. De eerste is iemand die deelneemt in het gevecht dus in dit geval de bezetting, de militairen, de mensen die het steunen in hun uitspraken, meningen etc. Dus de mensen van Duitsland zijn voor de Moejahideen combatant, omdat zei het steunen. Met Nederland is het precies het zelfde verhaal.. dus in Nederland zal binnen twee jaar ook wel een aanslag komen, maar kom dan niet aan met dat er alleen onschulige mensen zijn gepakt of terrorisme, er is al 100 keer gewaarschuwd.
Waarom gaan we nu dan niet gewoon head-to-head vechten tegen de islam? Als dat is zoals het hoort volgens de koran dan kunnen we binnen afzienbare tijd ten strijde trekken hoor, geen probleem.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:34:44 #18
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47199462
quote:

[..]

Jij bent echt ziek, als ik jouw redenatie zou volgen zijn alle moslims in de wereld legitieme doelen om tegelijk af te maken. Misschien moet dat ook gedaan worden om zeker te zijn van de zaak allemaal maar vergassen.... ow dat is een extreme uitspraak... zie je nu de onzin in van je verhaal.

Ze kunnen niet winnen dat is het probleem dus proberen ze het op een laffe manier, als dan de wereld terug zou slaan en even laf zijn door gewoon ad random moslims dood te maken zou het wel erg zijn. Emigreer jij toch even en ga ze een handje helpen.
mai pen rai
  maandag 12 maart 2007 @ 18:36:45 #19
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47199544
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:32 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

Waarom gaan we nu dan niet gewoon head-to-head vechten tegen de islam? Als dat is zoals het hoort volgens de koran dan kunnen we binnen afzienbare tijd ten strijde trekken hoor, geen probleem.
Joh als we nu zo zouden denken als hun en beginnen met nucleaere wapens enzo dan is het zo over met de moslims. Maar gelukkig denken we niet zo, wordt wel verleidelijk overigens als je weer eens zo iemand tegen komt.
mai pen rai
pi_47199668
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef niet_links het volgende:

[..]

Jij bent echt ziek, als ik jouw redenatie zou volgen zijn alle moslims in de wereld legitieme doelen om tegelijk af te maken.
Het is volgens mij bijna dezelfde redenatie als "Dus of ze stemmen gematigder of ze krijgen geen geld".
pi_47199772
quote:
maar duurt te lang en doet niet evenveel pijn als de pijn dat het Afghaanse volk voelt of heeft gevoelt door deze mensen en hun bondgenoten.
Hoeveel pijn heeft het Afghaanse volk geleden door de Taliban, denk je? En besef je wat voor dienst je je medemoslims bewijst door dit soort troep op een drukbezocht forum te kalken, waar velen toch al vooroordelen tegen de Islam koesteren?
  maandag 12 maart 2007 @ 18:47:20 #22
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47199949
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:39 schreef Monidique het volgende:

[..]

Het is volgens mij bijna dezelfde redenatie als "Dus of ze stemmen gematigder of ze krijgen geen geld".
Duh, groot verschil lijkt me we hebben het hier over het geven van geld aan mensen die ons haten. Die met hun stem zeggen we moeten je niet. Nou dan maar geen geld. Is wat anders als zeggen ze stemmen Hamas we maken ze allemaal dood
mai pen rai
pi_47199987
Het ging toch om de redenering?
  maandag 12 maart 2007 @ 18:51:46 #24
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_47200132
Nee, zoals ik al zei wat ik zeg is je stemt op een partij die wij niet moeten dus GEVEN we je iets niet.

Is wat anders als je hebt gestemd op een partij die wij niet leuk vinden dus maken we je dood.

Maar goed ik zie verschil jij ook ?
mai pen rai
pi_47200177
Ik zie verschil.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:54:27 #26
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47200229
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:48 schreef Monidique het volgende:
Het ging toch om de redenering?
Die vind jij deugdelijk?
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_47200250
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:54 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Die vind jij deugdelijk?
Zeker niet.
  maandag 12 maart 2007 @ 18:56:29 #28
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47200292
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:55 schreef Monidique het volgende:

[..]

Zeker niet.
Prima. Dan richt ik me weer op het berichtje hierboven.
  maandag 12 maart 2007 @ 19:12:09 #29
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_47200948
quote:

Hoezo onschuldig?
Ik geloof dat ik in dit geval geen zaken verdraai wanneer 'onschuldig' als een synoniem stel van kwetsbaar en weerloos.
quote:
Duitsers hebben democratisch de leiders gekozen die er mee hebben ingestemd mee te doen in een oorlog tegen de Islamitische Emiraat Afghanistan.
Dat betreft dan enkel de kiesgerechtigde bevolking. Knappe bom die onderscheid maakt tussen hen die mogen stemmen en hen die niet mogen stemmen, maar dat zal verder weinig voor 'het hoger doel' uitmaken?
quote:
Net als Nederland zullen ze met het verhaal aan komen dat hun bezetting van een Moslimland bedoeld is voor opbouw en dat ze in vrede komen, maar dat maakt niets uit want Duitsland maakt deel uit van de bezetting van Afghanistan. De mensen in Duitsland hebben de leiders gekozen die Bush volgen en er mee hebben ingestemd. En de gene die het er niet mee eens zijn blijven de leiders wel gewoon accepteren als leiders. Er is al 100 keer verteld dat de landen die mee doen met de bezetting het zelfde staat te wachten als wat ze komen brengen: dood en verderf. Duitsers steunen de inval, dus ook de slachtoffers die daar zijn gemaakt door de Amerikanen. Om de Duitsers, Nederlanders, Amerikanen of andere bezetters te bevechten met alleen maar lichte wapens en martelaar operaties gebeurt ook, maar duurt te lang en doet niet evenveel pijn als de pijn dat het Afghaanse volk voelt of heeft gevoelt door deze mensen en hun bondgenoten.
Er is geen oorlog tegen de islamitische republiek Afghanistan gevoerd, maar een operatie, Enduring Freedom, van de internationale gemeenschap tegen het internationaal terrorisme naar aanleiding van de aanslagen op de World Trade Centre in New York.
Dat de Taliban, ondanks internationale druk ('meer dan 100 waarschuwingen'), Al Qaeda bleef steunen, door een deel van haar organisatie in Afghanistan onder te brengen en te beschermen, resulteerde in de operatie tegen Al Qaeda en Taliban eenheden; dus niet tegen de islamitische republiek Afghanistan.
quote:
Op initiatief van de Verenigde Naties kwamen eind 2001 vertegenwoordigers van de Afghaanse bevolking bijeen in Bonn. Op deze bijeenkomst bereikten de Afghanen overeenstemming over een raamwerk voor de toekomstige politieke structuur van Afghanistan en wendden zij zich gezamenlijk tot de internationale gemeenschap voor hulp. De Afghanen verklaarden zich ook bereid tot samenwerking met de internationale gemeenschap in de strijd tegen het terrorisme, de drugshandel en de georganiseerde misdaad. De VN-Veiligheidsraad werd gevraagd mandaat te verlenen voor een veiligheidsmacht in Afghanistan. Op 5 december 2001 werd het akkoord ondertekend in het beroemde Petersberg-hotel nabij Bonn.
quote:
Er is geen verschil tussen die militairen in Afghanistan en burgers in Duitsland.
Militairen in Afghanistan opereren onder het mandaat van de resolutie die door de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties is overeengekomen; ergo dit betreft internationaal recht. Burgers in Duitsland hebben te maken met lokale en landelijke wetgeving. Toch wel een duidelijk verschil.
quote:
De Shari'ah verdeelt mensen in twee groepen combatant en non-combatant.
Het was toch gelovigen versus ongelovigen (die dood moeten) ?
quote:
De eerste is iemand die deelneemt in het gevecht dus in dit geval de bezetting, de militairen, de mensen die het steunen in hun uitspraken, meningen etc. Dus de mensen van Duitsland zijn voor de Moejahideen combatant, omdat zei het steunen. Met Nederland is het precies het zelfde verhaal.. dus in Nederland zal binnen twee jaar ook wel een aanslag komen, maar kom dan niet aan met dat er alleen onschulige mensen zijn gepakt of terrorisme, er is al 100 keer gewaarschuwd.
Het zal best, deze uitleg. Aan de andere kant is het niet zo dat de Moejaheddin representatief is voor de gehele Afghaanse bevolking. Het betreft een select clubje puritanisten die hun macht en wil aan de gehele Afghaanse bevolking, desnoods met geweld, wil opleggen. Zodra het hen te heet onder voeten wordt vluchtten ze laf naar bijvoorbeeld Pakistan en ze schuwen blijkbaar niet zich te bedienen van eerloze methoden zoals het doden van weerloze mensen in hun hang naar macht schuilend achter religieuze levensovertuiging, dat slechts een hol instrument is voor politieke doeleinden.
Ik denk niet, dat je gedachtes veel meer vergiftigd kunnen zijn dat je voorbij alle gêne dit durft te uiten, dus ik heb ergens weer wel met jou te doen.
pi_47201456
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

Hoeveel pijn heeft het Afghaanse volk geleden door de Taliban, denk je? En besef je wat voor dienst je je medemoslims bewijst door dit soort troep op een drukbezocht forum te kalken, waar velen toch al vooroordelen tegen de Islam koesteren?
Geen enkele Moslim heeft pijn gevoelt van de Taliban. De Moslims in Afghanistan zijn de Taliban dankbaar dat de Shari'ah werd in gevoert en de regels van God werden nageleefd. Daarom is Afghanistan aangevallen omdat het de eerste legitieme staat was die gevormd werd na de val van het Ottomaanse kalifaat, en omdat het de Shari'ah heeft ingevoert, de vaandel van Jihad omhoog hield en de Moejahidien onderdak aanbood.

De Islamitiche Emiraat Afghanistan, haar inwoners en de Moejahidien ving de aanvallen van de bezetters en afvalligen op met geduld en met het geweten dat het hiernamaals beter is dan het leven op aarde.

Iedere Moslim steunt en bid voor de Taliban omdat die mannen hun geloof niet hebben verkocht zoals Hosni Mubarak, Pervez Musharraf en Mahmoud Abbas, en in plaats daar van de wapens oppakte en tot op de dag van vandaag niet hebben neergelegd.
pi_47202148
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef As-Sahab het volgende:

[..]

Geen enkele Moslim heeft pijn gevoelt van de Taliban. De Moslims in Afghanistan zijn de Taliban dankbaar dat de Shari'ah werd in gevoert en de regels van God werden nageleefd. Daarom is Afghanistan aangevallen omdat het de eerste legitieme staat was die gevormd werd na de val van het Ottomaanse kalifaat, en omdat het de Shari'ah heeft ingevoert, de vaandel van Jihad omhoog hield en de Moejahidien onderdak aanbood.

De Islamitiche Emiraat Afghanistan, haar inwoners en de Moejahidien ving de aanvallen van de bezetters en afvalligen op met geduld en met het geweten dat het hiernamaals beter is dan het leven op aarde.

Iedere Moslim steunt en bid voor de Taliban omdat die mannen hun geloof niet hebben verkocht zoals Hosni Mubarak, Pervez Musharraf en Mahmoud Abbas, en in plaats daar van de wapens oppakte en tot op de dag van vandaag niet hebben neergelegd.
het lijkt net of je het nog meent ook
pi_47202197
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:12 schreef damian5700 het volgende:

Dat betreft dan enkel de kiesgerechtigde bevolking. Knappe bom die onderscheid maakt tussen hen die mogen stemmen en hen die niet mogen stemmen, maar dat zal verder weinig voor 'het hoger doel' uitmaken?
De Duitsers die tegen de aanwezigheid zijn, accepteren de gene die het hebben besloten nog wel als legitime leiders. Dus behoren ze tot de zelfde groep. Dus is het ook gerechtvaardigd om hun te doden.
pi_47202283
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:23 schreef As-Sahab het volgende:

[..]

Geen enkele Moslim heeft pijn gevoelt van de Taliban.
quote:
De Moslims in Afghanistan zijn de Taliban dankbaar dat de Shari'ah werd in gevoert en de regels van God werden nageleefd.
Bron?
quote:
Daarom is Afghanistan aangevallen omdat het de eerste legitieme staat was die gevormd werd na de val van het Ottomaanse kalifaat, en omdat het de Shari'ah heeft ingevoert, de vaandel van Jihad omhoog hield en de Moejahidien onderdak aanbood.
Inderdaad, het was een schuilplaats voor terroristen.
quote:
met het geweten dat het hiernamaals beter is dan het leven op aarde.
Waarom heeft Allah ons hier dan neergepoot?
quote:
Heb jij een baan, eigenlijk?
pi_47202289
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef -scorpione- het volgende:

[..]

het lijkt net of je het nog meent ook
Natuurlijk meen ik het, het is gewoon de waarheid. Dat wij in Nederland jank verhalen krijgen te horen van communistische en sjiiische Afghanen die de Noordelijke Alliantie steunde is om de Nederlanders te beinvloeden en de Taliban af te schilderen als terroristen.
pi_47202333
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:40 schreef As-Sahab het volgende:

[..]

De Duitsers die tegen de aanwezigheid zijn, accepteren de gene die het hebben besloten nog wel als legitime leiders. Dus behoren ze tot de zelfde groep.
Nee, dus is het per definitie een andere groep.
pi_47202867
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

[afbeelding]
Rawa. Dat is toch die suffe vrouwenorganisatie. Zegt al weer genoeg... Die zijn dolgelukkig als ze hun anti-Islamitische propaganda naar buiten kunnen brengen. Zulk soort mensen zijn misschien nog wel erger als de afvalligen die de Amerikanen en andere vijanden van God helpen... Bah. Ik weet niet wat die vrouw misdaan heeft, maar ze zal haar straf verdient hebben, anders zou dit niet gebeuren.
quote:
Bron?
Bron? De massale steun voor de Talibs in Afghanistan. Ze zijn nog steeds enorm populair. Vooral in het Zuiden.. binnenkort gaan ze er zelfs eigen scholen openen omdat de bezetters dat niet toe laten dat kinderden Godsdienstleer krijgen zo dat hun zien dat hun broers, vader, ooms geen terroristen zijn zoals de bezetters claimen, maar Moejahidien vechtend voor hun land en geloof.
quote:
Inderdaad, het was een schuilplaats voor terroristen.
Niet voor terroristen. Voor mensen als Osama bin Laden, Ayman Al-Zawahiri, Mullah Mohammed Omar.. en andere helden van de Ummah van deze tijd.
quote:
Waarom heeft Allah ons hier dan neergepoot?
Om ons te testen. Wie het doorstaat zal InsAllah beloond worden met het Paradijs, zoals de Taliban, en zo als de Amerikaanse bezetters gestraft worden InsAllah
quote:
Heb jij een baan, eigenlijk?
Nee ik zit nog op school .
pi_47202894
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:45 schreef Apropos het volgende:

[..]

Nee, dus is het per definitie een andere groep.
Volgens de richtlijnen van Allah swt en de Moejahidien die zijn weg volgen wel. En alleen die telt.
pi_47202951
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:44 schreef As-Sahab het volgende:

[..]

Natuurlijk meen ik het, het is gewoon de waarheid. Dat wij in Nederland jank verhalen krijgen te horen van communistische en sjiiische Afghanen die de Noordelijke Alliantie steunde is om de Nederlanders te beinvloeden en de Taliban af te schilderen als terroristen.
Waarom komen hier dan allemaal vluchtelingen naartoe?

Maar ach, als de moslims zo willen denken vind ik het prima, zolang ze mij maar met rust laten, anders is dat geloof een kort leven beschoren.
pi_47202961
En weer een relkloon erbij.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:01:42 #40
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47202970
quote:
Op maandag 12 maart 2007 18:43 schreef Apropos het volgende:

[..]

waar velen toch al vooroordelen tegen de Islam koesteren?
Vooroordelen is als woord wellicht iets te licht. Noem het eerder "aangenomen zekerheden".
pi_47202984
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef Hathor het volgende:
Zij is wel leuk hoor Lekker pittig
  maandag 12 maart 2007 @ 20:02:14 #42
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_47202992
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:01 schreef Hathor het volgende:
De maker van BSB besloot dat 1 karikatuur nog niet genoeg was.
pi_47202995
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:59 schreef As-Sahab het volgende:

[..]

Volgens de richtlijnen van Allah swt en de Moejahidien die zijn weg volgen wel. En alleen die telt.
De staat Duitsland bestaat, dat is een feit. Het bestaan van Allah is nog nooit bewezen. Een netelig punt waar het om mensenlevens gaat.
pi_47203098
Alles goed en wel, maar kan die randdebiel niet gewoon gebanned worden van hier, het is nu al duidelijk dat ie loopt te vissen, en hoe langer je figuren als dit hier toelaat, des te harder gaat de leefbaarheid van het forum achteruit.
  maandag 12 maart 2007 @ 20:07:13 #45
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47203219
Cool, hebben we nu een echte geradicaliseerde moslim of is het een fake?
Zyggie.
pi_47203319
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef Zyggie het volgende:
Ik kan ze niet meer uit elkaar houden. De taalfouten doen in ieder geval zeer authentiek aan, maar dat is des te meer reden om aan te nemen dat het hier een grappenmaker betreft. Veel radicalen drukken zich erg goed uit.
pi_47203428
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:07 schreef Zyggie het volgende:
Die moeten we dan wel koesteren, een knuffel-radicaal
  maandag 12 maart 2007 @ 20:12:41 #48
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_47203446
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:09 schreef Apropos het volgende:

[..]

Ik kan ze niet meer uit elkaar houden. De taalfouten doen in ieder geval zeer authentiek aan, maar dat is des te meer reden om aan te nemen dat het hier een grappenmaker betreft. Veel radicalen drukken zich erg goed uit.
Ik vind de onderbouwing nogal simpel aandoen; zelf ik, iemand die slechts een beetje van de Islam weet, zou dit in een post kunnen zetten. Misschien is dat wel een verwesterlijkte kijk op de Islam, waar alles rationeel verklaarbaar is.
Zyggie.
pi_47203581
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Ik vind de onderbouwing nogal simpel aandoen; zelf ik, iemand die slechts een beetje van de Islam weet, zou dit in een post kunnen zetten.
Nou ja, grondige kennis van de Islam is niet bepaald een vereiste om te radicaliseren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')