Oh, max, wat een gekke rotsituatie is het toch ook. Hoe is het *nu*?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sugar het volgende:
Lily, de achterkant is gewoon een heel erg verbrede foto. Dus wat je ziet is allemaal van het huis zelf, maar de ramen zijn helemaal niet zooooo breed in het echt. Snap je wat ik bedoel?
En Belana, ons huis is nu wel 'precies' groot genoeg qua kamers enzo, maar ik zou graag een iets ruimere woonkamer hebben, een degelijke badkamer en keuken en gewoon niet alles zóóó jaren 30-gammel. Ons huis is in prima staat, maar de deuren klemmen allemaal of sluiten niet, de vloeren kraken, sommige stukken zakken een klein beetje door, de badkamer is zéér eenvoudig... Nou ja, geen huis om nog langer dan een jaar of 3 te wonen en nu we dit tegenkomen...![]()
Maar heel dikke kans dat er al iemand aan het bieden is meteen, want er waren vandaag al bezichtigingen. Maandag zijn wij wel de eersten van die dag.
Nu niet meer.quote:
Hij gaat wel maar 20 per uur.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef livelink het volgende:
Kun je voortaan naar de Fok-meetings komen varen.
Dat kan deugd doen, he. Nieuwe spulletjes voor een nieuw begin voor jullie.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef m@x het volgende:
Ik probeer me te concentreren op Kai, mijn werk en het verzamelen van spulletjes voor mijn nieuwe huisje
Echt wel. Ik heb gisteren op marktplaats geboden op een heel schattig retro-stoeltje. Nu maar hopen dat ze mijn bod accepteren. Dan heb ik 'slechts' nog kledingkasten, een bankstel en een eettafel te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat kan deugd doen, he. Nieuwe spulletjes voor een nieuw begin voor jullie.
Ik heb toen echt elk weekend besteed aan kringloopwinkels aflopen en zo.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb gisteren op marktplaats geboden op een heel schattig retro-stoeltje. Nu maar hopen dat ze mijn bod accepteren. Dan heb ik 'slechts' nog kledingkasten, een bankstel en een eettafel te gaan.
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:40 schreef m@x het volgende:
Ik zit momenteel echt de halve dag op marktplaats en speurders enzo. Je moet toch wat
retro is leukquote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb gisteren op marktplaats geboden op een heel schattig retro-stoeltje. Nu maar hopen dat ze mijn bod accepteren. Dan heb ik 'slechts' nog kledingkasten, een bankstel en een eettafel te gaan.
Oh!quote:
Lady-wrb, jij was het toch die in mijn huis de hele inboedel van d'r oma of moeder voorbij zag komen? Die nog kriebels kreeg van al dat bruin en oranje en groen?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
retro is leuk
welke stijl verzamel jij?
ik ben nog steeds druk met de brabantiabloem.
Retro-virusquote:Op maandag 12 maart 2007 10:55 schreef Sugar het volgende:
Lady-wrb, jij was het toch die in mijn huis de hele inboedel van d'r oma of moeder voorbij zag komen? Die nog kriebels kreeg van al dat bruin en oranje en groen?![]()
Bollenlampen!!!!quote:
Ik zie voor me hoe hij doodongelukkig zit te wezen "daar" (land staat nog niet vast). Het is namelijk best wel een enorm watje (sorry lieverd). Hij heeft in Griekenland alleen maar kipsuvlaki gegeten bijvoorbeeld. En ik kan nog wel meer dingen opnoemen, maar dat is niet lief van mijquote:Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef m@x het volgende:
Syrena, ik zie gelijk vriendlief tussen allemaal hossende topless jungledames voor me
ja die vind ik ook zo leukquote:Op maandag 12 maart 2007 10:56 schreef m@x het volgende:
Niet echt een bepaalde stijl Lady-wrb. Ik vind dat arcopalservies met die oranje bloemetjes erg leuk en verder ga ik voor samengeraapte spulletjes die ik zelf kan 'pimpen'.
Syrena, ik zie gelijk vriendlief tussen allemaal hossende topless jungledames voor me
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:14 schreef Anitra het volgende:
M@x ik vind ht echt een m@x huisje
Zou er zo in willen! echt een super leuk huisje.
Ah ja dat is natuurlijk dichter in de buurt van jullie oude woning. Handiger qua opvang e.d. zeker?quote:Op maandag 12 maart 2007 10:52 schreef m@x het volgende:
De kans is trouwens ook groot dat ik bij jou in de buurt kom wonen Yoni. Dat zou een hoop praktisch geregel schelen.
Het ging toch over de inrichting?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:12 schreef cattie het volgende:
Dit is jaren 50, ik loop daar niet echt warm voor.
ik ga heel hard duimen voor je!quote:Op maandag 12 maart 2007 11:15 schreef m@x het volgende:
[..]![]()
Nou ga maar heel hard duimen dat het over tig maanden nog te koop staat.
Mooi huis Cattie(die eerste dan)
Het gekke is dat het niet dapper voelt. Ik zie het maar als een kans om inderdaad opnieuw te beginnen en ik durf me langzaamaan te verheugen op kitscherig bloemtjesbehang, stappen in de weekenden dat Kai naar M. is etc.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:59 schreef lady-wrb het volgende:
vergeet ik helemaal max te zeggen dat ik je dapper vind.
t is niet niks om weer helemaal opnieuw te moeten beginnen. (ik spreek helaas uit ervaring).
fifties inrichtingquote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Het ging toch over de inrichting?
dit is fifties
Haarlem is ook zo'n leuke stad! En het Ramplaankwartier lijkt mij geweldig om in te wonen. Heb jij daar gewoond? Helaas is het echt ontzettend duur. Bij mijn ouders in de buurt (achterhoek) heb je voor dat geld een vrijstaand huis met een hectare grond ofzo...quote:Op maandag 12 maart 2007 11:18 schreef Yoni het volgende:
Oh cattie! Ramplaankwartier! Ik krijg acuut heimwee!!
(ik ben geboren in Haarlem en heb er 24 jaar gewoond. Haarlem voelt nog steeds als 'thuis':))
Ja Haarlem is super. Ik wil er ooit ook nog wel eens terug denk ik. Hoewel het onbetaalbaar is inderdaadquote:Op maandag 12 maart 2007 11:27 schreef cattie het volgende:
[..]
Haarlem is ook zo'n leuke stad! En het Ramplaankwartier lijkt mij geweldig om in te wonen. Heb jij daar gewoond? Helaas is het echt ontzettend duur. Bij mijn ouders in de buurt (achterhoek) heb je voor dat geld een vrijstaand huis met een hectare grond ofzo...
En nu ga ik lekker naar buiten! Ive is weer wakker en het zonnetje schijnt.![]()
Ik heb een leuk jaren '70 boek gekocht. "Creatief bezig zijn voor de vrouw".quote:Op maandag 12 maart 2007 11:47 schreef lady-wrb het volgende:
o en volgende week ga ik waarschijnlijk een schort naaien van aardbeienzeil
maar ik moest nog even een patroon fixen anders had ik het materiaal al binnen gehad.
ja eignelijk wel hequote:Op maandag 12 maart 2007 12:53 schreef m@x het volgende:
Het ziet er allemaal wel heel goed uit hoor LadyS
ken je er mensen uit de buurt? vraag eens rond of het misschien een asociale buurt is, of staat het op vervuilde grond?quote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef LadyS het volgende:
wij willen graag een huis inZandvoort kopen, maar dat is echt onbetaalbaar
Dit is nog wel de meest betaalbare woning, maar daar zal wel een addertje onder het gras zitten![]()
dat boek heb ik ookquote:Op maandag 12 maart 2007 12:51 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik heb een leuk jaren '70 boek gekocht. "Creatief bezig zijn voor de vrouw".
[afbeelding]
Helaas kan ik niet naaien.![]()
Ik ben toen ik 16 was eens mee geweest met mijn nonkel. Die is visser op zee.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:08 schreef lady-wrb het volgende:
leuke boot trouwens bm.
(zou niks voor mij zijn, ik werd vorig jaar al zeeziek op een waterfiets)
ik ken de buurt wel, en volgens mij is het gewoon een leuke buurt. Mijn vader zegt dat ook (die woont er ook in de buurt en is dus niet de afgelopen zeven jaar uit Zandvoort weggeweest).quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ken je er mensen uit de buurt? vraag eens rond of het misschien een asociale buurt is, of staat het op vervuilde grond?
misschien zijn de naaste buren niet te pruimen....
Saxofoon..... met pianobegeleiding.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef bixister het volgende:
welk instrument doceert hij cattie? vervelend dat je 't zo goed hoort!
(..)
nee, ik laat het eerst even een Peter zienquote:Op maandag 12 maart 2007 17:16 schreef Jelief het volgende:
Heb je al een afspraak LadyS?
Dank jequote:Op maandag 12 maart 2007 17:40 schreef lady-wrb het volgende:
mooie foto's op je site yoni!
doe je ook kippen?![]()
quote:
Ik zou ook wel gaan hoor, toch niks mee verloren om het gezien te hebben? En anders ga je je het blijven afvragen...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 07:47 schreef Sugar het volgende:
Ja, maar weet je?Ik ken hem wel en vaak is 'ie dan zo stellig, terwijl het ook nog behoorlijk kan veranderen. Dan is het meer een eerste stellige houding, zeg maar.
Hij overweegt het nu, voor mij, zegt hij. Het huis zou wel heeeeeeeeeeel erg perfect moeten zijn als we daar alsnog echt iets mee gaan doen, maar goed. Gaan kijken samen zit er dus heel misschien wel in en dan heb ik niet het gevoel een geweldig huis te hebben laten gaan.
Wat gaan jullie doen vandaag? De zon schijnt nu al!
zo denk ik er ook over hoor!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik zou ook wel gaan hoor, toch niks mee verloren om het gezien te hebben? En anders ga je je het blijven afvragen...
Azraël,zo jij kan weer slapenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:44 schreef ik80 het volgende:
Super kleintje, het blijft**** maar het is gelukkig niet uitgezaaid!
Wie weet er hoe de poes van gargamel ook alweer heet?
We hebben hier een hele nach voor wakker gelegen en weten het nog niet hahaha
We weten het. Het is en blijft pittig en de strijd is nog niet gewonnen met het feit dat er geen uitzaaiïngen zijn. Maar het is tenminste iets positieft.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:42 schreef lady-wrb het volgende:
dat wordt dan toch een behoorlijke operatie kleintje.
mijn vader heeft ook een stoma gekregen. hij was daar nogal kapot van.
hoe is je moeder eronder? is het dikke darm of dunne darm?
quote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Leah het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Mag deze even in de historie van FOK!![]()
Hetzelfde als bij jou. Ik beschouw dit maar als een weggegooid jaar en begin als alles op orde is gewoon weer met frisse moed. Ik heb er wel heel erg zin in maar mijn hoofd staat er op dit moment gewoon echt niet naar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:04 schreef texelonia het volgende:
Hoe gaat het met je studie eigenlijk m@x?
Bij mij niet zo goed, dus dat speelt ook een beetje mee. Maar ja, ik doe het toch zelf. Of ik doe het niet eigenlijk, dat is het probleem
Ja daar heb ik ook al vaak aan gedacht. Ik weet alleen niet goed wat en hoe het aan te pakken. Sinds dat miskraam gedoe heb ik het niet meer zo op mijn huisarts, dus dat vind ik een moeilijke stap. Had al gevraagd of ik kon overstappen, maar dat moet je dan weer eerst met je huidige huisarts overleggen. Bovendien nam de huisarts die ik dan wilde geen nieuwe cliënten meer aanquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef Luchtbel het volgende:
Misschien tijd om een keer echt iets eraan te doen?
Nee dat kan ik me voorstellen....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:06 schreef m@x het volgende:
[..]
Hetzelfde als bij jou. Ik beschouw dit maar als een weggegooid jaar en begin als alles op orde is gewoon weer met frisse moed. Ik heb er wel heel erg zin in maar mijn hoofd staat er op dit moment gewoon echt niet naar.
Good for youquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:08 schreef Belana het volgende:
LB, ik heb ook de neiging om thuis te blijven zitten en dan doe ik niks, wil ik niks, doe chagerijnig tegen Liam, trek het vervolgens niet meer al die ruzie om niks en dan pleur ik in elkaar. 1 dag in de maand heb ik dat geloof ik. en dan vandaag weer beter. Liam naar PSZ gebracht, lekker gewandeld, nu ga ik hem weer ophalen en dan gaan we de stad in. het helpt.
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef texelonia het volgende:
En een zeer zeer zeer negatief zelfbeeld dan. Daar zou ik wel iets aan moeten doen eigenlijk. Maar dan zit ik nog steeds met mn huisarts en eventuele kosten die niet geheel of voor langere tijd vergoed gaan worden.
Ik las slagroom ipv slagboomquote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:24 schreef Sugar het volgende:
Mij lijkt dat ik de hele dag denk dat ik ben opgesloten op een terrein met slagboom.Niet goed!
![]()
tex, een psychiater is meer klinisch ofzo, echt ziektebeelden. depressie is bv echt een ziektebeeld.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:05 schreef texelonia het volgende:
Wat is sowieso nou eigenlijk het verschil tussen een psycholoog en een psychiater? ik weet alleen dat een psychiater medicijnen mag voorschrijven en een psycholoog niet. Maar is dat het enige verschil?
En Syrena, hoe lang ben jij onder behandeling geweest? Want er wordt ook wel wat vergoed door ziektekostenverzekering natuurlijk, al zal dat vast veel te weinig zijn.
Wat een goed nieuws dat er geen uitzaaiingen zijn! Mijn vader heeft ook een stoma gekregen (ze moesten de endeldarm en een stuk van de dikke darm verwijderen), maar hij kan er heel goed mee leven. Hij heeft het zelfs zijn kracht gemaakt.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:32 schreef Kleintje het volgende:Goede uitslag bij mijn mams
Het is niet uitgezaaid, dus ze hoeven zich maar op 1 plek te richten om te behandelen!!!!
Woensdag wordt het met de chirurg besproken en dan wordt het behandelplan samengesteld. Ze willen er spoed mee maken. Waarschijnlijk krijgt mijn mams wel een stoma.
Sja, het is en blijft kanker, daar valt niets aan te veranderen, maar het is voor dat nieuws redelijk positief dat het nog niet vergevorderd is (behalve 1 poliep die flink groot is).
Vooral dat ongegeneerd over jezelf kletsenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:08 schreef m@x het volgende:
Op dit moment ben ik echt gek op mijn etiketje. Ik mag lekker elke week ongegeneerd over mezelf kletsen en krijg nog happy pills ook
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Vooral dat ongegeneerd over jezelf kletsenZALIG! Een uur lang tegen iemand aanlullen die medelevend kijkt en knikt en af en toe eens een suggestie doet. Niks geen gezucht of onnodige adviezen of "Ja ga eens sporten ofzo"
![]()
Al was sporten wel 1 van mijn doelen, maar die hebben we onderweg gewoon laten vallen. "Je vindt wel een sport die bij je past als het nodig is" (uhuh...bankhangen ja).
Ik zweet me wel altijd te pletter bij de gesprekken, maar naderhand voel ik me altijd clean. Mijn collega had dat ook, dus die zegt dan tegen me: En, weer lekker opgefrist? Zo grappig dat hij dat ook heeft.
Ik doe trouwens geen rollenspellen met mijn psych. Ze heeft dat 1 keer geprobeerd, in het begin, maar dat is dus ECHT niks voor mij. Toen hebben we lijstjes gemaakt op een bord, past veel beter bij me. Zo kwamen we er snel achter dat ik veel te streng ben voor mezelf ten opzichte van anderen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Best veel mensen hier op Fok die bij een psych lopen/liepen, valt me op. Ja, ik liep er ook.
Ik ben trouwens pissig dat Rome ineens onaangekondigd verschoven is van 's avonds naar bijna 's nachts!Ik kwam er vanmiddag achter, en daardoor heb ik de aflevering vorige week al gemist.
Hee hoi Evenstar! Jij ook online?![]()
Hoe laat komt het dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik ben trouwens pissig dat Rome ineens onaangekondigd verschoven is van 's avonds naar bijna 's nachts!Ik kwam er vanmiddag achter, en daardoor heb ik de aflevering vorige week al gemist.
Hij staat nu om 23:25 geprogrammeerd. Zogenaamd wegens tegenvallende kijkcijfers. Echt belachelijk.quote:
Mijn man ook, dus dat zijn er al driequote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:19 schreef snoopy het volgende:
Bedankt Spuug. Vreemd dat alleen jij en mijn vriend er naar kijken
fijnquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:28 schreef _Bar_ het volgende:
ow wilde nog ff laten weten dat na 3 volle weken ik me dan eindelijk weer lichaamlijk beter voel niet meer grieperig, niet meer keelpijn of wat dan ook
Hij bestáát ook nog, zo'n Evenstar statue!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
en spuuglokjeeerst dat standbeeld zien
![]()
![]()
jelief!!!1!111!!! ( om mara te laten zien dat ik buiten oud ook lurkquote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:46 schreef Jelief het volgende:
kwartje valt.. Arwen evenstar....
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hij bestáát ook nog, zo'n Evenstar statue!![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
Moooooi!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
had ik niet zo gespuugd en gewichtsafname e.d. en iets meer zekerheid gehad dan was dat uhm egweest
( dat je dat onthouden hebt
![]()
voor anderen.. dat had anders mijn trouwjurk geweest.. dat model..
Ik denk dat ik meer denk dan dat er is. Ik heb idbvdr wel gelezen (ver voor de film)maar weet niet of die combinatie daar zo voorkomt. Ik dacht dat dat de link was. Ennuh wat heeft jouw lurken elders te maken met dit? pm anders maar....quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
jelief!!!1!111!!! ( om mara te laten zien dat ik buiten oud ook lurk) ga je diep schaamen
![]()
ja tuurlijk onthoud ik dat, we zijn toen een paar avonen bezig geweest ermee.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:57 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
had ik niet zo gespuugd en gewichtsafname e.d. en iets meer zekerheid gehad dan was dat uhm egweest
( dat je dat onthouden hebt
![]()
voor anderen.. dat had anders mijn trouwjurk geweest.. dat model..
ja die combinatie arwen evenstar komt zo voor althans in de engelse boeken wel . Arwens kracht is het licht van de evenstar de ketting die arwen ook draagt ( op het beeld dan..)quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:07 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer denk dan dat er is. Ik heb idbvdr wel gelezen (ver voor de film)maar weet niet of die combinatie daar zo voorkomt. Ik dacht dat dat de link was. Ennuh wat heeft jouw lurken elders te maken met dit? pm anders maar....
ben ik nog duidelijk????
dat heb ik niet gezegdquote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:20 schreef Jelief het volgende:
ow zie je wel ben ik niet helemaal gek...
bikkelquote:ik heb een topic geopend buiten oud!
quote:Op woensdag 14 maart 2007 00:02 schreef bixister het volgende:
kleintje ik lees net pas het goede nieuws van je moeder, fijn zeg!!! nou ja fijn is misschien een raar woord in deze context maar naar omstandigheden is dit toch het beste nieuws dat jullie konden krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |