Oh, max, wat een gekke rotsituatie is het toch ook. Hoe is het *nu*?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:49 schreef Sugar het volgende:
Lily, de achterkant is gewoon een heel erg verbrede foto. Dus wat je ziet is allemaal van het huis zelf, maar de ramen zijn helemaal niet zooooo breed in het echt. Snap je wat ik bedoel?
En Belana, ons huis is nu wel 'precies' groot genoeg qua kamers enzo, maar ik zou graag een iets ruimere woonkamer hebben, een degelijke badkamer en keuken en gewoon niet alles zóóó jaren 30-gammel. Ons huis is in prima staat, maar de deuren klemmen allemaal of sluiten niet, de vloeren kraken, sommige stukken zakken een klein beetje door, de badkamer is zéér eenvoudig... Nou ja, geen huis om nog langer dan een jaar of 3 te wonen en nu we dit tegenkomen...![]()
Maar heel dikke kans dat er al iemand aan het bieden is meteen, want er waren vandaag al bezichtigingen. Maandag zijn wij wel de eersten van die dag.
Nu niet meer.quote:
Hij gaat wel maar 20 per uur.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:25 schreef livelink het volgende:
Kun je voortaan naar de Fok-meetings komen varen.
Dat kan deugd doen, he. Nieuwe spulletjes voor een nieuw begin voor jullie.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:28 schreef m@x het volgende:
Ik probeer me te concentreren op Kai, mijn werk en het verzamelen van spulletjes voor mijn nieuwe huisje
Echt wel. Ik heb gisteren op marktplaats geboden op een heel schattig retro-stoeltje. Nu maar hopen dat ze mijn bod accepteren. Dan heb ik 'slechts' nog kledingkasten, een bankstel en een eettafel te gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:29 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat kan deugd doen, he. Nieuwe spulletjes voor een nieuw begin voor jullie.
Ik heb toen echt elk weekend besteed aan kringloopwinkels aflopen en zo.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:32 schreef m@x het volgende:
[..]
Echt wel. Ik heb gisteren op marktplaats geboden op een heel schattig retro-stoeltje. Nu maar hopen dat ze mijn bod accepteren. Dan heb ik 'slechts' nog kledingkasten, een bankstel en een eettafel te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |