Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
wat heeft aftrekken met zn geaardheid te maken?![]()
uhm...quote:
Blijft een uitgedroogde grot.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
en natasja grijpt haar kans weer om aan brian te friemelen!
Laat mij maar weg bij "WE"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef salutem het volgende:
WE WANT ERIC !!
zit ie nu te relnichten dan? ik zie een dronken verdrietige gozer eigenlijk..... maar goed.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef joffer het volgende:
[..]
Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.
Rot op, die willen we helemaal nietquote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef salutem het volgende:
WE WANT ERIC !!
Jij hebt volgens mij ook niet vooraan gestaan bij t uitdelen van intelligentiequote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
4 streams op 1 pagina, en wegkijken tsjah... dat is net zoiets als het negeren van een ernstig auto-ongeluk dat vlakbij gebeurt.... je weet dat je niet moet kijken maar dat is dan (in dit geval) op een perverse manier niet zo makkelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef Sonique het volgende:
Mensen die problemen nu met de masturbatie scene hebben van eric moeten maar lekker de andere kant op kijken..
Alsof Brian geen borderliner heeft..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij moet ook niet van die borderline wijven naaien.
Wat dacht je, .......ik maak maar een kleintje dit xquote:
Dus aftrekken is relnichtengedrag? Dan moet ik me binnenkort toch maar op mijn coming out gaan voorbereiden.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef joffer het volgende:
[..]
Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.
pannenkoek toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus aftrekken is relnichtengedrag? Dan moet ik me binnenkort toch maar op mijn coming out gaan voorbereiden.
Oh ja, en de wereld is een krentenbol.![]()
Hij heeft net leren lopenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:00 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet vooraan gestaan bij t uitdelen van intelligentie![]()
Héé, hoe is het eigenlijk met zijn gedichten? Heb er al een tijdje niets meer over gehoordquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
dat gitaarwerk heeft dezelfde kwaliteit als z'n dichtwerk
En Dj werkquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
Als er iemand geen recht heeft op spreken is het Brian wel die alleen maar op neuken met zoveel wijven uit is...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef Missy_1974 het volgende:
aman heeft gister met een van de cocktailboys en uitgebreid met huub gezoend, ze ontkent het brian word boos, brian was wel eerlijk want soms weet ze echt niet meer dat ze dit soort dingen doet
en zijn dj skillsquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
Jij bent echt het laagste van het laagste in deze samenleving. En de enigste die verliefd is op Brian is Natasiaquote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
Ik vraag me echt af........"welke troost"quote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef yellowfirst het volgende:
Gelukkig vindt Brian troost in zijn gitaar, maar of de gitaar meewerkt..............![]()
Ja, hahaha echt een loser.......quote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
DIE KOP VAN BRIAN WHAAHAAHAH![]()
![]()
![]()
cap iemand AJB
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef INCTRL het volgende:
Wat doet die poepvlek op zijn hemd?
jezus, als eric zijn mensen uitnodigt wordt het echt een gay-orgie van hier tot ginder, zullen ook wel van zulke gasten zijnquote:
Heeft zij uberhaubt eigenlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef Sug4r het volgende:
In welk bed gaat ze nou liggen?
Wil je dat zo graag weten..quote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou Erik al gespoten hebben?
Wil ik dat weten?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:03 schreef KonnieKipke het volgende:
Zou Erik al gespoten hebben?
Ze zou Jaap even kunnen roepen.quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef Mani89 het volgende:
DIE KOP VAN BRIAN WHAAHAAHAH![]()
![]()
![]()
cap iemand AJB
ik gok om een uurtje of 6 a 7quote:Op zondag 11 maart 2007 01:04 schreef Darklight het volgende:
hoelaat komt Sylvia terug?
Ja, bijna maar net niet......................quote:
Eens............, die Braajen is echt end. Amanda en Huub zijn tenminste openquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef Sonique het volgende:
[..]
Als er iemand geen recht heeft op spreken is het Brian wel die alleen maar op neuken met zoveel wijven uit is...
Brian is wat dat betreft precies als Huub, alleen huub is er helemaal open mee en is ook duidelijk dat het voor hem alleen om de sex gaat.
Brian niet, die heeft spontane verlatings angst (nog maar te zwijgen over faal angst!) zodra hij z'n luiter ergens lafjes tegenaan hangt...
Dat heb je al een paar keer gevraagd ....... Lees morgen maar hoe laat ze aankwamquote:Op zondag 11 maart 2007 01:04 schreef Darklight het volgende:
hoelaat komt Sylvia terug?
Godenzonen ?quote:
Niet op bed volgens mij...quote:Op zondag 11 maart 2007 01:04 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze zou Jaap even kunnen roepen.
Waar is Jaap eigenlijk?
Hij zit in een psychosequote:Op zondag 11 maart 2007 01:04 schreef mootie het volgende:
Brian gaat echt nog wel een keer uit zn plaat, dit trekt ie echt allemaal niet! Het probleem is dat hij alleen met het spel bezig is, geen momentje ontspannen en even leuk kletsen en lachen.
Waarschijnlijk IN de koelkast.quote:
ja maar, hoe laat danquote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat heb je al een paar keer gevraagd ....... Lees morgen maar hoe laat ze aankwam
Hub heeft een paar keer te vaak FOK.NL geroepen op de streams. Er duikt hier opeens vanalles opquote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef BBW het volgende:
[..]
Jij bent echt het laagste van het laagste in deze samenleving. En de enigste die verliefd is op Brian is Natasia
Die heeft zijn matras in de voorraad kamer gelegdquote:Op zondag 11 maart 2007 01:02 schreef joffer het volgende:
Waar is die vetzak?
Bij deze is het inderdaad meer als bij BBquote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hub heeft een paar keer te vaak FOK.NL geroepen op de streams. Er duikt hier opeens vanalles op
LuNaTiC, en weer moet ik lachen om je avatar. Hij blijft meesterlijk!quote:Op zondag 11 maart 2007 01:05 schreef LuNaTiC het volgende:
wat zitten ze nu daar quasi zielig/bedroefd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |