Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:53 schreef mootie het volgende:
[..]
wat heeft aftrekken met zn geaardheid te maken?![]()
uhm...quote:
Blijft een uitgedroogde grot.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef mootie het volgende:
en natasja grijpt haar kans weer om aan brian te friemelen!
Laat mij maar weg bij "WE"quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef salutem het volgende:
WE WANT ERIC !!
zit ie nu te relnichten dan? ik zie een dronken verdrietige gozer eigenlijk..... maar goed.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef joffer het volgende:
[..]
Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.
Rot op, die willen we helemaal nietquote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef salutem het volgende:
WE WANT ERIC !!
Jij hebt volgens mij ook niet vooraan gestaan bij t uitdelen van intelligentiequote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
4 streams op 1 pagina, en wegkijken tsjah... dat is net zoiets als het negeren van een ernstig auto-ongeluk dat vlakbij gebeurt.... je weet dat je niet moet kijken maar dat is dan (in dit geval) op een perverse manier niet zo makkelijk.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef Sonique het volgende:
Mensen die problemen nu met de masturbatie scene hebben van eric moeten maar lekker de andere kant op kijken..
Alsof Brian geen borderliner heeft..quote:Op zondag 11 maart 2007 00:55 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hij moet ook niet van die borderline wijven naaien.
Wat dacht je, .......ik maak maar een kleintje dit xquote:
Dus aftrekken is relnichtengedrag? Dan moet ik me binnenkort toch maar op mijn coming out gaan voorbereiden.quote:Op zondag 11 maart 2007 00:59 schreef joffer het volgende:
[..]
Dat relnichtengedrag heeft alles met zijn geaardheid te maken.
pannenkoek toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Dus aftrekken is relnichtengedrag? Dan moet ik me binnenkort toch maar op mijn coming out gaan voorbereiden.
Oh ja, en de wereld is een krentenbol.![]()
Hij heeft net leren lopenquote:Op zondag 11 maart 2007 01:00 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij ook niet vooraan gestaan bij t uitdelen van intelligentie![]()
Héé, hoe is het eigenlijk met zijn gedichten? Heb er al een tijdje niets meer over gehoordquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
dat gitaarwerk heeft dezelfde kwaliteit als z'n dichtwerk
En Dj werkquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
Als er iemand geen recht heeft op spreken is het Brian wel die alleen maar op neuken met zoveel wijven uit is...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:58 schreef Missy_1974 het volgende:
aman heeft gister met een van de cocktailboys en uitgebreid met huub gezoend, ze ontkent het brian word boos, brian was wel eerlijk want soms weet ze echt niet meer dat ze dit soort dingen doet
en zijn dj skillsquote:Op zondag 11 maart 2007 01:01 schreef De_Moester het volgende:
Jij bent echt het laagste van het laagste in deze samenleving. En de enigste die verliefd is op Brian is Natasiaquote:Op zondag 11 maart 2007 00:56 schreef Srbin het volgende:
brain heeft egt gelijk hierin maar hij si dom loop gewoon weg en fuck die bitch.... en die bitch is gewoon verliefd op hem.... als ik in die huis was ik had haar alang op der plek gezet gewoon ballen en dan op der plek zetten zonder spijt..... ik heb respect voor vrouwen maar niet voot dommem sletjes.... egt die brain is ook gewoon zo dom he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |