flippers en een lange overcoatquote:Op maandag 12 maart 2007 13:28 schreef nietzman het volgende:
[..]
Gekleed als een soort hybride tussen Jacques Clouseau en de Vieze man..
Ja, maar jij ziet er ook zo "lekker" onbetrouwbaar uit...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom ik die Apple Centre in. Plemp ik de MacBook op de balie. "Wat gaan jullie hieraan doen, jongens ?" Kijken ze me eens diep in de ogen aan: "Hee, wijf, jij probeerde laatst een van onze werknemers te versieren. Dit is je straf. Steve Jobs is alziend en alwetend. Ik zou zeggen, pak thuis eens een leeg blik bonen en een soldeerbout."
* AudreyHepburn is al een tijdje niet meer in de Apple Centre geweest..
Ik heb dus echt een keer aan een van die jongens daar gevraagd of ie een keer iets mee ging drinken.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, maar jij ziet er ook zo "lekker" onbetrouwbaar uit...
My god, ik herinner het me weer.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:32 schreef AudreyHepburn het volgende:
Kom ik die Apple Centre in. Plemp ik de MacBook op de balie. "Wat gaan jullie hieraan doen, jongens ?" Kijken ze me eens diep in de ogen aan: "Hee, wijf, jij probeerde laatst een van onze werknemers te versieren. Dit is je straf. Steve Jobs is alziend en alwetend. Ik zou zeggen, pak thuis eens een leeg blik bonen en een soldeerbout."
* AudreyHepburn is al een tijdje niet meer in de Apple Centre geweest..
IK HOU OOK ZIELSVEEL VAN JAUWquote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK - MAAKTE - EEN - GRAPJE, LIEVE GEQXON.
Of z'n bank...quote:Op maandag 12 maart 2007 13:29 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik heb er niks op tegen hoor. Word maar lekker kwaad daar ik bedoel het had je wel een stuk been of een bal kunnen kosten.
Zie je wel dat het niet aan ons ligt.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:12 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
IK - MAAKTE - EEN - GRAPJE, LIEVE GEQXON.
Ik heb het topic even opgezocht.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
My god, ik herinner het me weer.
Durf je er nog steeds niet langs te gaan?
Echt wel.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb het topic even opgezocht..
En ja, ik durf er weer gewoon langs. Ik heb alleen niks nodig..
Ben ik leuk dan?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
Robin, ik wou je nog bellen, mijn Man eet niet mee vanavond. Die moet met z'n homies eten.
Puik idee.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:05 schreef Anthraxx het volgende:
Oh, ik had college. Nou ja, ik moet toch nog steeds boodschappen doen dus het maakt niet uit. Tenzij Litpho zin heeft om mee te eten?
Ik ben heel benieuwd naar hemquote:Op maandag 12 maart 2007 14:06 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Puik idee.
Als we vanavond nog wat willen gaan drinken dan kan Vlam wel mee, trouwens. Hij bestaat echt, namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |