Die tieten van hem vangen straks de kots wel opquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
Jaap gaat zuipen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Die tieten van hem vangen straks de kots wel op![]()
Inderdaad!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik die muziek hoor weet ik ineens weer waarom ik nooit uitga...
Laat dat maar aan mij overquote:
oefffffffffff, dan toch maar op tijd naar bed, dat hoef ik niet te zien.. brrrrrrrrrrrrrrrquote:
Nou ik heb het over kwaliteitsfora en verschil van persoonlijkheidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enfin, iedereen zit dus ook op VOL, al dan niet met een andere nick![]()
De tent waar ze deze crapmuziek draaien zal ik ook nooit heengaan!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Ik wil je neuken.
Sterke tekst wel.
De laatste tijd word er door uw lieve medefokkerts heel goed gewaarschuwd als de streams even uitmoetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
oefffffffffff, dan toch maar op tijd naar bed, dat hoef ik niet te zien.. brrrrrrrrrrrrrrr
Jammer nu loopt Huub er als een loopse hond achteraan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:28 schreef itsme het volgende:
Brian wil volgens mij echt niets meer met amandel te maken hebben.
praten ze nog wel met elkaar?
1. 200.000quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef Mika25 het volgende:
1. Huub neukt Amanda
2. Brainless neukt een Teaser sletje
3. Jaap wordt dronken en rand Miss Natrasha aan.
place your bets
Immorales...quote:
Ik zeg kroeg/bier/rockquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef INCTRL het volgende:
[..]
De tent waar ze deze crapmuziek draaien zal ik ook nooit heengaan!
Ik zeg: SAFARI met Cola Zero....GEZELLUGGG!!![]()
Gewoon doorzuipenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef Lieve het volgende:
Brian is een mooie vrouw idd. Huub ook wel, maar minder natuurlijk als vrouw.
Ik heb het niet zo op dit soort overdreven verkleedpartijtjes volgens mij. De lol is er al snel vanaf?
Dan ben je eindelijk opgemaakt en opgedelt en dan?¿ Ga je binnen in een dikke bontjas staan dansen? Ik snap het denk ik niet zo.
Geen ritmegevoel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ook, er was ooit een dragqueen contest op tv en mijn kapper was 2dequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef jinca het volgende:
Ligt het aan mij?? krijg een gemaakte "vibe"bij al die feestjes..en ik vind Eric een hele slechte drag...
*checkt zijn kleding*quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
hey ik zie een lekker ding.![]()
witte trui aan
Nou inderdaadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef itsme het volgende:
hey ik zie een lekker ding.![]()
witte trui aan
Ik Braaaaaaaaaaajenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef Marrije het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het duurt tot Huub zich gaat omkleden.
Ik kan de teksten niet onthouden...quote:
Billiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
Mannelijke stripper aanwezig.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef donpsp het volgende:
Heeft jaap een dekbedovertrek als jurk aan? xD
Wilde ik net zeggenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef robert2006 het volgende:
het zijn allemaal amandaatjes
Cora?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik gok dat Japio in ieder geval niemand gaat versieren vanavond...
mijn dank is groot....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De laatste tijd word er door uw lieve medefokkerts heel goed gewaarschuwd als de streams even uitmoeten![]()
Japio gaat weer lekker soloquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:
of ooitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Broekie uit borekie uit boekie uihuihuiuiiiiiiii ttttttttttttttttttquote:
Daar zit al wat in hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:33 schreef Mika25 het volgende:
Het zijn dezelfde teasers van de foto en van Jensen. Tijd om er wat alcohol in te gooien.
Het libido daaltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef robert2006 het volgende:
het zijn allemaal amandaatjes
Al doet ie zijn smoking aan en leg die een miljoen op tafel.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Nee zo ga je praten als je IQ oder de 80 valtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:34 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ow...die gilletjes zijn dus aangeleerd...![]()
die 12 kilo te zwaar valt ineens reuze mee, ok weg met de spa rood, en open die rode wijn!quote:
Hij heeft toch C.O.R.A.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
oordopjes in.?................NEUKEN.quote:
ja viel mij ook al op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Huub wordt niet herkend en doet vertwijfeld een poging om mannelijk over te komen
"" Ik sliep met Amanda vannacht" (2 keer)![]()
Slettenstempel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En ook bijna allemaal die tattoo boven het stuitje...
Alleen vanavond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik hoop niet dat er een paar in het zwembad springen............dan krijgen we die fohn ook weerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef itsme het volgende:
gatver, het zijn echt allemaal amandoosjes.
Ze gaan zichzelf nu natuurlijk ook uren opmaken enzo.![]()
Misschien kan DGK een dependance openen..... voor verslaafde streamers, ook 102 camera's erop en ze hebben nog een programma...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:34 schreef Brulkip het volgende:
Nu wordt het te erg met mij!
Had een half uur geleden ergens moeten zijn enmoet nu nog douchen.
Ik spoor niet meer.
Ik haat de gouden kooi!
Kan ik me aanmelden bij de Jellinek???
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
Waar zijn de paarden...........veeg me op, komen ze daarvoor![]()
![]()
![]()
Heb jij dan een villa met 3 vediepingen en 900m2 grond eraan vast?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
Ze kijken totaal lang Natrasha heen.
Maar wat raar eigenlijk dat je met al je visite meteen door je hele huis gaat? Dat doe ik nooit. Iemand komt op bezoek en ik wijs de wc soms. Maar de mensen die ik meeneem naar mijn slaapkamer zijn in de minderheid.
Later vanavond kan deze zin in de recycling, en dan wordt ie:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:33 schreef _martijn_ het volgende:
kunnen die wijven eens stoppen met gillen for fucking out loud!?
nou bedankt hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slettenstempel?![]()
Voor alle fokkerinnetjes met hetzelfde: mijn oprechte excuses![]()
Ze voeld zich geintimideerd door al dat jong schoon .. oftewel ze is gewoon weer stikjaloersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Marrije het volgende:
Natasia staat er wat verveeld bij.
Ik durf het bijna niet te zeggen.......+ natasiaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef Lieve het volgende:
Wat een verademing om Sylvia af en toe te zien.
ayaaaai yaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen.......+ natasia![]()
Die beleefdheid heb ik altijd wel tegenover dames.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Lieve het volgende:
Ze kijken totaal lang Natrasha heen.
Maar wat raar eigenlijk dat je met al je visite meteen door je hele huis gaat? Dat doe ik nooit. Iemand komt op bezoek en ik wijs de wc soms. Maar de mensen die ik meeneem naar mijn slaapkamer zijn in de minderheid.
En het allerergste is...is dat ik er nu NOG zit!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien kan DGK een dependance openen..... voor verslaafde streamers, ook 102 camera's erop en ze hebben nog een programma...
Huub is al in paniek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Huub wordt niet herkend en doet vertwijfeld een poging om mannelijk over te komen
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Huub gaat zich nu dan maar snel verkleden.
Hij krijgt geen aandacht![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan de teksten niet onthouden...![]()
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken
Ik wil je neuken![]()
Nee joh, lekker juist! Doet me denken aan die lange geile nachten in Argentinie.............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Wat is dit voor waardeloze neppe negershitmuziek![]()
Mwoah, niet meteen gaan twijfelen, je valt vast op een ander typequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
ik zit nu wel in verwarring, ben ik nu homo aan het worden ofzo, vind het teveel, teveel amandaatjes, teveel gegil en gekier en teveel nepblond en neptieten, niet geil
Over een half uurtje is hij wel verkleed schat ik zo in.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef avonne het volgende:
Die versier truken werken normaal al niet en al helemaal niet zoals hij nu eruit zietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef itsme het volgende:
Huub gaat zich nu dan maar snel verkleden.
Hij krijgt geen aandacht![]()
Maak daar ruim 9000 m² van.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Heb jij dan een villa met 3 vediepingen en 900m2 grond eraan vast?![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat echt?? En Brian??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef avonne het volgende:
Huub baalt als een stekker en gaat zich omkleden![]()
grijns, ben ik ff blij dat mijn tattoo zich iets lager bevindt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slettenstempel?![]()
Is dat het waarom ik die vragende ogen niet zie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Heb jij dan een villa met 3 vediepingen en 900m2 grond eraan vast?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
grijns, ben ik ff blij dat mijn tattoo zich iets lager bevindt...![]()
adem in, adem uitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
ik zit nu wel in verwarring, ben ik nu homo aan het worden ofzo, vind het teveel, teveel amandaatjes, teveel gegil en gekier en teveel nepblond en neptieten, niet geil
hahaha was he zo erg met je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:40 schreef jinca het volgende:
Ik voel me in 1x zoooh aantrekkelijk.....heerlijk dit "Teasersfeestje"...doet me goed...
Ook wel bekend als reetgewei, zó lelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slettenstempel?![]()
Ik denk dat ze al het een en ander tot zich genomen hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mogen ze niet drinken daar?
Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
Tjesus, een villa vol dozen, ga ff koefnoen kijken...........dit trek ik niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda over het verschil tussen televisie en streams:
"We lopen een beetje voor"
de huisdieren stonden hier al te blaffen, de herrie wordt zelfs hen teveelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian ook natuurlijk
Wat erg 10 amandaatjes erbij...dat gegil![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Japio is aan het zuipen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef itsme het volgende:
ik kijk straks wel weer.
wat een irritante krijsende grieten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Brian sexier dan al die teaserts bij elkaar...
Nagenoeg allemaal. Ongeveer 1 week voor ze de villa inging had ze nog een optreden met deze meiden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Hoeveel van die meisjes kent Amanda persoonlijk?
Iemand een idee?
Ik zei toch dat er iemand bezwangerd was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef donpsp het volgende:
Hebben jullie die dikke buik van die blonde met krullen al gezien? Ugh...
Ik denk allemaal, op de nieuwelingen na?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Zou toch denken, is wel wat voor Scanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Is dat hun standaard outfit, zo in slipjes
anders dan dat heeft hij ook gewoon niks om over te pratenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Hoppa ff op mute.........Jaap gaat zijn afslank programma weer doornemen![]()
Zou Amanda dat nog weten met haar korte termijngeheugen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Denk hetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:44 schreef Mika25 het volgende:
Wie zou die meid met de dondere haren zijn? Een manager ofzo?
erg ordi die meidenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef noekje het volgende:
Huub en Brian zien er beter uit dan die wijven. Ze zien er niet uit.
me tooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Japio is aan het zuipen...
Ik heb daar mijn hoop op gevestigd...
En het dan vervolgens in je oog krijgenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef Marrije het volgende:
Huub weet hoe het moet: eye make up remover, watje erover en eraf smeren.
Ze vloog ze allemaal om hun nek.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Weet Amanda ook eens hoe dat is.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Huub en Brian niet, ze weten niet hoe snel ze zich moeten verkledenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen, ik heb echt een hekel aan dat soort wijven...![]()
![]()
![]()
hij is zo jaloers .. hij weet dat hij niks gaat krijgenquote:
Bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef milk-shake het volgende:
ja bekende bar in amsterdam ..........erug ordi (nog net geen hoeren )
Terwijl hij ze net 5 minuten heeft gezien ..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef beequeen het volgende:
Billie loopt de dames weer te complimenteren..................teringbitchen![]()
Hij weet dat ie nooit wat gaat krijgen...onder de 100 kilo teminstequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
hij is zo jaloers .. hij weet dat hij niks gaat krijgen
Functioneel bloot.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:45 schreef Leandra het volgende:
Hele voorraad "vriendinnen" van Amanda een paar uur op visite......
Amanda al 5 x de popipoll gewonnen dat ze zoveel CP's heeft??![]()
Rumour has it dat dat een strippert is...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:48 schreef farceman het volgende:
wat doet die kale gabber met witte trui daar?
Pimpquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:48 schreef farceman het volgende:
wat doet die kale gabber met witte trui daar?
We hoeven er zeker niet op te rekenen dat Jaap de Chippendales persoonlijk kent ofzo??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Functioneel bloot.
Beetje overdone, wat mij betreft.
Dit is het derde "hitsige" feestje na de SOA boys, geloof ik
Zie je, je komt er al op terug boef.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Niks mis met die meiden. Ziet er goed uit
Smaken verschillen,quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef scanman01 het volgende:
Niks mis met die meiden. Ziet er goed uit
Hij is helemaal in de stress dat ie wat mist. Kostelijk!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef Tomash het volgende:
huub weet niet hoe snel hij moet zijn met al dat gegil/muziek op de achtergrond
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:50 schreef Sonique het volgende:
Dus teasers is een kinderdisco waar jongetjes van 18 jaar kunnen zuipen en opgeilen aan net even iets te vatsige mislukte wannabe sletjes?
Zeg ik het zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |