Enfin, iedereen zit dus ook op VOL, al dan niet met een andere nickquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op een ander forum waarvan ik de naam niet van ga zeggen :p. Maar daar speelt wel een alterego van me.
met baard op den rug!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij lijkt op Demis Roussos.............zonder baard....![]()
Nou die hebben ook zo hun momenten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Miraaa het volgende:
Eric met dat gouden tassie.........die blijft echt in zijn rol.
En dat terwijl je ziet dat Brain en Huub echt mannen blijven
Ik wil dit over 3 uur en 2 flessen wodka wel verder kijken.
Make-up op half 7, bontje in het zwembad.........![]()
Ik ga echt niet vreemd hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enfin, iedereen zit dus ook op VOL, al dan niet met een andere nick![]()
Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er VOL voor uit! Heb het niet zo op hokjes...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Beekman. Heeft ze daar ruzie mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft wel wat weg van die styliste van Wendy van Dijk. Die waar ze ruzie mee heeft.
Ik weet haar naam nu even niet.
Dyane Beekman...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft wel wat weg van die styliste van Wendy van Dijk. Die waar ze ruzie mee heeft.
Ik weet haar naam nu even niet.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje leggen........Huub en Amanda samen vanavond![]()
![]()
van Amanda?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huuub versteld ff alle knoppen...
Ja dat is voor het eerst dat hij zulke tieten van dichtbij voeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio raakt oververhit, Natasia moet hem droogdeppen......
[afbeelding]
Wat zet je in?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje leggen........Huub en Amanda samen vanavond![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.![]()
Bukken voor een drankje kan hij niet eens .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef itsme het volgende:
hahaha Jaap zijn tieten zitten in de weg.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Burgundy het volgende:
Jaap zn idee van een dragqueen, ff een kussen voorbindenKan die niet ff wat meer zn best doen, al is t maar voor ons?
[[url=http://aycu37.webshots.com/image/12836/2004102932325966445_rs.jpg]afbeelding][/URL]
T is net of die jongen zich ongemakkelijk voelt als ie NIET voor paal staat![]()
Dat is zijn buik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Burgundy het volgende:
Jaap zn idee van een dragqueen, ff een kussen voorbindenKan die niet ff wat meer zn best doen, al is t maar voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |