mmmmmmmmm........ van Moraquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:14 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mooie lipgloss...wat is het merk?
Ik kom net binnenvallen maar iig bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:54 schreef FdW het volgende:
Dames, slingert jezelf voor alle zekerheid in de Tena Ladies.![]()
![]()
![]()
Dat weet ik bijna wel zekerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:16 schreef Inca het volgende:
Wedden dat jaap zich met een half uur weer omkleed?
En terrecht.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:16 schreef Inca het volgende:
Wedden dat jaap zich met een half uur weer omkleed?
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:15 schreef Mika25 het volgende:
Zou Jaap doorhebben dat ie er idioot uitziet ivt de 3 echte drags?
Daar val je wel op he Homo! ( als we toch persoonlijk gaan worden)quote:
Had al maagpijn van de gilletjes en het gekir van Amanda, maar nu ook nog buikpijn van het lachen van jouquote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:17 schreef obezzi het volgende:
wat praat amanda raaR?????????
Rughaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK introducing ..... BEA
[afbeelding]
Welke van de 4 drags heb je het over?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zitten die borsten niet iets te hoog.
Zo lijkt het helemaal niet echt.
Als man ziet hij er ook niet uit btw.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En terrecht.
Hij ziet er niet uit als Drag
Hij ziet eruit als een gast met zwaar overgewicht die zichzelf in een laken heeft gerolt en make up op heeft...
Hij lijkt op Demis Roussos.............zonder baard....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:19 schreef INCTRL het volgende:
Lijkt wel alsof Jaap met een enorme boner in zijn jurk staat.
Als ze lager zaten wel, wil je zeggen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zitten die borsten niet iets te hoog.
Zo lijkt het helemaal niet echt.
Enfin, iedereen zit dus ook op VOL, al dan niet met een andere nickquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:08 schreef Heathen het volgende:
[..]
Op een ander forum waarvan ik de naam niet van ga zeggen :p. Maar daar speelt wel een alterego van me.
met baard op den rug!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij lijkt op Demis Roussos.............zonder baard....![]()
Nou die hebben ook zo hun momenten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Miraaa het volgende:
Eric met dat gouden tassie.........die blijft echt in zijn rol.
En dat terwijl je ziet dat Brain en Huub echt mannen blijven
Ik wil dit over 3 uur en 2 flessen wodka wel verder kijken.
Make-up op half 7, bontje in het zwembad.........![]()
Ik ga echt niet vreemd hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Enfin, iedereen zit dus ook op VOL, al dan niet met een andere nick![]()
Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom er VOL voor uit! Heb het niet zo op hokjes...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die van Beekman. Heeft ze daar ruzie mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft wel wat weg van die styliste van Wendy van Dijk. Die waar ze ruzie mee heeft.
Ik weet haar naam nu even niet.
Dyane Beekman...........quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef bunnyma het volgende:
Brian heeft wel wat weg van die styliste van Wendy van Dijk. Die waar ze ruzie mee heeft.
Ik weet haar naam nu even niet.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje leggen........Huub en Amanda samen vanavond![]()
![]()
van Amanda?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Huuub versteld ff alle knoppen...
Ja dat is voor het eerst dat hij zulke tieten van dichtbij voeltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio raakt oververhit, Natasia moet hem droogdeppen......
[afbeelding]
Wat zet je in?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef Miraaa het volgende:
Ik ga een wedje leggen........Huub en Amanda samen vanavond![]()
![]()
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, daar wil ik nog niet dood gevonden worden.![]()
Bukken voor een drankje kan hij niet eens .....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:23 schreef itsme het volgende:
hahaha Jaap zijn tieten zitten in de weg.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Burgundy het volgende:
Jaap zn idee van een dragqueen, ff een kussen voorbindenKan die niet ff wat meer zn best doen, al is t maar voor ons?
[[url=http://aycu37.webshots.com/image/12836/2004102932325966445_rs.jpg]afbeelding][/URL]
T is net of die jongen zich ongemakkelijk voelt als ie NIET voor paal staat![]()
Dat is zijn buik.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Burgundy het volgende:
Jaap zn idee van een dragqueen, ff een kussen voorbindenKan die niet ff wat meer zn best doen, al is t maar voor ons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |