Is dat het waarom ik die vragende ogen niet zie?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef INCTRL het volgende:
[..]
Heb jij dan een villa met 3 vediepingen en 900m2 grond eraan vast?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
grijns, ben ik ff blij dat mijn tattoo zich iets lager bevindt...![]()
adem in, adem uitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:37 schreef robert2006 het volgende:
ik zit nu wel in verwarring, ben ik nu homo aan het worden ofzo, vind het teveel, teveel amandaatjes, teveel gegil en gekier en teveel nepblond en neptieten, niet geil
hahaha was he zo erg met je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:40 schreef jinca het volgende:
Ik voel me in 1x zoooh aantrekkelijk.....heerlijk dit "Teasersfeestje"...doet me goed...
Ook wel bekend als reetgewei, zó lelijk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Slettenstempel?![]()
Voor alle fokkerinnetjes met hetzelfde: mijn oprechte excuses![]()
Ik denk dat ze al het een en ander tot zich genomen hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:40 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Mogen ze niet drinken daar?
Thanks voor de tip.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Dark het volgende:
Tjesus, een villa vol dozen, ga ff koefnoen kijken...........dit trek ik niet.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda over het verschil tussen televisie en streams:
"We lopen een beetje voor"
de huisdieren stonden hier al te blaffen, de herrie wordt zelfs hen teveelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Brian ook natuurlijk
Wat erg 10 amandaatjes erbij...dat gegil![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Copycat het volgende:
Amanda over het verschil tussen televisie en streams:
"We lopen een beetje voor"
Japio is aan het zuipen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef itsme het volgende:
ik kijk straks wel weer.
wat een irritante krijsende grieten![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind Brian sexier dan al die teaserts bij elkaar...
Nagenoeg allemaal. Ongeveer 1 week voor ze de villa inging had ze nog een optreden met deze meiden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Hoeveel van die meisjes kent Amanda persoonlijk?
Iemand een idee?
Ik zei toch dat er iemand bezwangerd was.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef donpsp het volgende:
Hebben jullie die dikke buik van die blonde met krullen al gezien? Ugh...
Ik denk allemaal, op de nieuwelingen na?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
Zou toch denken, is wel wat voor Scanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Is dat hun standaard outfit, zo in slipjes
anders dan dat heeft hij ook gewoon niks om over te pratenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:43 schreef Miraaa het volgende:
Hoppa ff op mute.........Jaap gaat zijn afslank programma weer doornemen![]()
Zou Amanda dat nog weten met haar korte termijngeheugen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:42 schreef avonne het volgende:
Iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |