Schelden doet geen pijnquote:Op maandag 12 maart 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Fan van Jaap.
Hoe kan een mens fan zijn van zo'n walgelijk dik, vies, lelijk, slap en instabiel persoon als Jaap.
wat is intilligentie?quote:Op maandag 12 maart 2007 23:01 schreef BENJOLA het volgende:
ja jaap het is eenzaam aan de top van intilligentie
Ik zie hier wel iets moois ontstaan tussen Peter6000 en Frau.Pfeffertopf.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:56 schreef Frau.Pfeffertopf het volgende:
[..]
![]()
[..]
Niks meer aan toe te voegen![]()
Een denigrerende opmerking.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Wat mij betreft dondert Japio zo snel mogelijk op uit de Villa, zoekt hij samen met Cora een grote steen om daar de rest van hun leven onder te blijven.
Dag Japio!![]()
Geen reactie mogen ontvangen, maar misschien gebeurt er wat als meerdere users reageren.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:22 schreef Peter6000 het volgende:
Kan deze foto uit het Jaap support topic.
>> support Jaap c.q. fan topic <<
Dat er mensen denigrerende teksten willen neerzetten is 1 ding, maar zo`n foto is nauwelijks overheen te lezen.
Misschien kan die anders verplaatst worden naar Jaap is zo dik, dat............ topic.
Met een leuke tekst eronder, bijvoorbeeld: Jaap is zo dik, dat een stokbrood rechtop blijft staan, oid.
quote:
eensch isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 22:31 schreef FdW het volgende:
Japio is wel enigszins autistisch, maar groeit figuurlijk en slankt letterlijk af. Keep an eye on Japio, he might surprise you..
Ik heb net het filmpje terug gekeken, het was erg vermakelijk. Huub liet zich wel kennen zeg, meteen bellen met achter het lijkt Nathanael wel. Wat een ongelofelijke hypcoriete huilebalk.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:22 schreef Peter6000 het volgende:
Goed gedaan Jaap, vannacht.![]()
Huub loopt constant uit te lokken en denigrerende opmerkingen te maken.
Dan kan hij het terug verwachten (net als Nathanael het van Huub kon terugverwachten).
En Eric is een treurig meelopertje, meelopen met de villafavoriet in de hoop wat kruimeltjes op te kunnen pikken.
AMEN !quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Ik was geen Jaap fan, ik word geen jaap fan. Ik ben zelfs anti Jaap en zeker na de uitzending van vanavond, waarin hij zei dat hij zijn excuses naar Sil NIET meende, maar het zei om van het gezeur af te zijn.
Daar was ik ook door geschokt! Dat zijn geen spelletjes mee. Een enge vent is het en niet anders.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:26 schreef petraa het volgende:
Zeuren en Tanj Jaap belachelijk maken kan oa hier:quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het hoort er niet echt thuis, maar dit zijn m.i. niet te vermijden "FOK!-grapjes". Ik zie het niet zitten om tegen dergelijke incidentele lolbroekerij op te moeten gaan treden. Als een heel topic wordt verneukt, gaan we wel snoeien.
Danny, de Huub versus Jaap discussie wordt hier gevoerd: Huub Versus Jaapquote:Op woensdag 14 maart 2007 18:00 schreef Danny het volgende:
jaap was weer lekker de mislukte kleuter aan het uithangen vannacht
Halfbakken of niet, crewlid of niet, de waarschuwing lijkt wel effect te hebben. Het is een verzoek om ontopic te posten, hooguit iets teveel in gebiedende wijs.quote:Op woensdag 14 maart 2007 18:37 schreef Danny het volgende:
Ik zie in de post boven me een of andere halfbakken waarschuwing van iemand die geen crewlid is. Verder linkjes naar 'medelijden met jaap' (pro jaap), [de bewoners] Jaap #2 (neutraal) en 'jaap is zo dik dat' (grappig topic). Aangezien er al een pro jaap topic is en deze dus dubbel is en er nog geen anti-jaap topic is vraag ik me af waarom dit topic nog open is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |