Een feestje! Hoeveel meer meerwaarde heb je nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Katinkat het volgende:
Ik vrees dat jullie dit feestje bij ons ook niet zullen krijgen.....Ik zie niet echt de meerwaarde ervan in.
Leuk, en de tijd totdat het echt van jullie is duurt steeds korter......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:37 schreef Rewimo het volgende:
En vandaag gaan we weer naar ons toekomstige paleisjeBen benieuwd hoever ze is met opruimen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik dacht dat er bij jullie ook een feestje aan zat te komen; van een bruiloft komt een bruiloft, toch...??
Ja, da's zeker. Het komt nu toch wel redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Leuk, en de tijd totdat het echt van jullie is duurt steeds korter......
Ja dat mag je zeker wel ankaarten en ook in de gaten houden, want anders denk je zaken gekocht te hebben, en toch ineens blijkt het anders te zijn.... niet fijn....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Rewimo het volgende:
We hebben wel een heel lijstje met punten afgewerkt waar we vragen over hadden, dat is dan weer een pluspunt. Wel moet ik de makelaar nog mailen met een aantal vragen, zo is ineens alle draad weg van de paaltjes om het terrein. Volgens ons valt dat onder de dingen die ze niet mag wijzigen nu we getekend hebben. Dus dat moeten we ter sprake brengen want anders verdwijnen er dingen die wij gekocht hebben.
Omdat de ING een foutje had gemaakt.. Gelukkig kan het a.s. vrijdag, we zijn dan toch al vrij.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef livelink het volgende:
Waarom moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor het tekenen van de hypotheek, trouwens?
En niet te vergeten ADSL.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
- daginvulling verzonnen voor a.s. vrijdag (waaronder hypotheek, Duitse bankrekening regelen, bouwmarkt bezoeken voor betonmolen)
Gezien mijn salaris en dingen als pensioenbreuk blijf ik liever bij mijn huidige werkgever. Dus ik blijf nog even intern proberen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef livelink het volgende:
Is het zoeken naar een volledige andere baan bij andere werkgever ook een optie voor je Rewimo, of ben je alleen nog intern aan het zoeken.
Heb je daar ook al een gesprek gepland; of is het nog niet zo ver?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zeker. Nou ja de volgende poging is Arnhem, is toch weer dichterbij.
let wel op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:16 schreef Rewimo het volgende:
Tja, het gaat min of meer hetzelfde: je zoekt een (makelaar en) huis, je zorgt dat je de financiering rond kunt krijgen (zoek dat wel van tevoren uit, want je tekent daar geen voorlopig koopcontract, het contract is bindend!), je tekent bij de notaris een voorcontract waarna de voorinschrijving in het Grundbuch (kadaster) plaatsvindt. Vervolgens regel je de hypotheek, je krijgt een "besenreine" inspectie een dag of 5 voor de overdracht (om te zien of alles volgens afspraak is opgeleverd), en dan vindt de overdracht plaats. Verder moet je zorgen voor verzekeringen (opstal, brand, inboedel e.d.).
Mag ik 't zeggen? Voor mij nog 23..quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:03 schreef phluphy het volgende:
Spannend Rewimo !!
Zeg eens eerlijk, weet je zo uit je hoofd te zeggen hoeveel nachtjes het nog slapen is?![]()
(De verhuizing bedoel ik hé, niet het 2e gesprek)
Je hebt dat geld wel mooi buiten de erfenis gehouden..quote:Op woensdag 23 mei 2007 17:27 schreef Rewimo het volgende:
Nou het stroomt er aan de andere kant met bakken weer uit hoor
Goed zeg...uitgenodigd voor een 2de gesprek.quote:Op woensdag 23 mei 2007 11:32 schreef Rewimo het volgende:
Gisteren weer een sollicitatiegesprek gehad, en daarnet teruggebeld voor een tweede gesprek volgende week![]()
Katinka, mag ik nog een keer een beroep op je doen? Ik moet er om 9 uur al zijn woensdag.
Ze slaapt wel op de bank..quote:Op donderdag 24 mei 2007 08:39 schreef Katinkat het volgende:
[..]
En op je tweede vraag, natuulijk ben je welkom (zie ook je mail)...al moeten we wel een plekje creeeren in ons overvolle huis ( tja, spullen uit de garage staan tijdelijk boven). Ik stuur je nog wel een mailtje.
Zo, da's lekker snel. Dat wordt dus flink inpakken de komende weken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:10 schreef qltel het volgende:
Ik heb trouwens gisteren ook de laatste 2 verhuizers binnen gehad voor een offerte. Verhuizing staat definitief op maandag 18 juni.
Die bank is wel erg klein en krapjes....maar tussen de racefietsen is een goede mogelijkheid of in het boekenkamertje. De zolder is inmiddels omgetoverd tot treintafel; dus is nog een stukje kleiner geworden.quote:
Ik heb inmiddels de slaapzakinstructies gekregen van je vaderquote:Op zondag 27 mei 2007 10:43 schreef Katinkat het volgende:
Die bank is wel erg klein en krapjes....maar tussen de racefietsen is een goede mogelijkheid of in het boekenkamertje. De zolder is inmiddels omgetoverd tot treintafel; dus is nog een stukje kleiner geworden.
Kippensoop 2quote:Op zondag 27 mei 2007 20:30 schreef Rewimo het volgende:
we willen de tuin uitbreiden dus alles wat groeit en bloeit is welkom
We hebben een goed matras en kussen voor je, je moet wel goed slapen voor je sollicitatiegesprek natuurlijk. En je hebt geluk, want dat matras willen we de deur uit doen; staat in de weg. Dus slapen lukt echt wel.quote:Op zondag 27 mei 2007 20:31 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels de slaapzakinstructies gekregen van je vaderEn het maakt me niet uit waar ik lig hoor, ik ben allang blij dat ik bij jullie terecht kan
Ehm... alles wat groeit en bloeit en wortels heeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |