Ik zal die foto's wel een keer op de server zelf neerzetten. Zijn we ook niet afhankelijk van photobucket.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:34 schreef Rewimo het volgende:
Hee, dat is vreemd *effe tsjekke*
Edit: Scheduled Photobucket Site Maintenance
Moet dus wel weer goedkomen
Morgen al 4 bezichtigingen!quote:Op donderdag 26 april 2007 08:49 schreef Rewimo het volgende:
Mijn vaders huis staat inmiddels op Funda. Dat loopt dus ook![]()
Voor de nieuwsgierigen/klussers/doehetzelvers: 2022EN4
Da''s al snel een eerste bod; en als het aan de lage kant is, nog maar even afwachten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 20:48 schreef Rewimo het volgende:
En inmiddels een bod. Maar niet echt hoog genoeg om meteen al te happen.
Nog meer nieuws: 7 mei heb ik een sollicitatiegesprek
Ja Zutphen is nog wel een eindje rijden, maar op een gegeven moment moet je toch wat.quote:Op vrijdag 27 april 2007 21:52 schreef Rewimo het volgende:
Dank jeIs een baan in Zutphen. Niet heel dichtbij maar altijd nog een stuk minder ver dan Haarlem
Volgend jaar..quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:47 schreef z80 het volgende:
kom je maandag nog Koninginnen dag vieren in Kleve?
lekker tussen alle Hollanders.
om de dag erna alle Duitsers in Nederland terug te vinden.
1 mei is in Duitsland een vrije dag, en dan zit hier werkelijk alles dicht.
Wat goed zeg, zo snel al voor een redelijke prijs verkocht. gefeliciteerd!!! hopelijk lukt dat straks met de andere huizen ook zo vlotjes.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:27 schreef Rewimo het volgende:
Zo, we zijn weer in het landEn mijn vaders huis is verkocht
Onder de vraagprijs maar dichtbij het door mij gewenste minimumbedrag. Pak van mijn hart, want ik was bang dat het misschien lang te koop zou staan.
Mja, we kunnen je niet uitnodigen voor Troels bruiloftquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:18 schreef Katinkat het volgende:
ik hou ook wel van feestjes.....
Een feestje! Hoeveel meer meerwaarde heb je nodigquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:31 schreef Katinkat het volgende:
Ik vrees dat jullie dit feestje bij ons ook niet zullen krijgen.....Ik zie niet echt de meerwaarde ervan in.
Leuk, en de tijd totdat het echt van jullie is duurt steeds korter......quote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:37 schreef Rewimo het volgende:
En vandaag gaan we weer naar ons toekomstige paleisjeBen benieuwd hoever ze is met opruimen
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:26 schreef Katinkat het volgende:
Ik dacht dat er bij jullie ook een feestje aan zat te komen; van een bruiloft komt een bruiloft, toch...??
Ja, da's zeker. Het komt nu toch wel redelijk in de buurt.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:13 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Leuk, en de tijd totdat het echt van jullie is duurt steeds korter......
Ja dat mag je zeker wel ankaarten en ook in de gaten houden, want anders denk je zaken gekocht te hebben, en toch ineens blijkt het anders te zijn.... niet fijn....quote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:33 schreef Rewimo het volgende:
We hebben wel een heel lijstje met punten afgewerkt waar we vragen over hadden, dat is dan weer een pluspunt. Wel moet ik de makelaar nog mailen met een aantal vragen, zo is ineens alle draad weg van de paaltjes om het terrein. Volgens ons valt dat onder de dingen die ze niet mag wijzigen nu we getekend hebben. Dus dat moeten we ter sprake brengen want anders verdwijnen er dingen die wij gekocht hebben.
Omdat de ING een foutje had gemaakt.. Gelukkig kan het a.s. vrijdag, we zijn dan toch al vrij.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef livelink het volgende:
Waarom moest er een nieuwe afspraak gemaakt worden voor het tekenen van de hypotheek, trouwens?
En niet te vergeten ADSL.quote:Op maandag 14 mei 2007 11:04 schreef Rewimo het volgende:
- daginvulling verzonnen voor a.s. vrijdag (waaronder hypotheek, Duitse bankrekening regelen, bouwmarkt bezoeken voor betonmolen)
Gezien mijn salaris en dingen als pensioenbreuk blijf ik liever bij mijn huidige werkgever. Dus ik blijf nog even intern proberen.quote:Op maandag 14 mei 2007 12:02 schreef livelink het volgende:
Is het zoeken naar een volledige andere baan bij andere werkgever ook een optie voor je Rewimo, of ben je alleen nog intern aan het zoeken.
Heb je daar ook al een gesprek gepland; of is het nog niet zo ver?quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zeker. Nou ja de volgende poging is Arnhem, is toch weer dichterbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |