Yep.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Een jonge John Cale?
cafca +1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:01 schreef cafca het volgende:
Polly Jean
Nope...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:17 schreef knars het volgende:
een onvolledige discografie van de leningrad cowboys?
Rinkelende belletjes! Maar nog geen idee. Was dit niet ook een keer bij popquiz agogo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:11 schreef tong80 het volgende:
Band en zanger die in Engeland niet werden gewaardeerd. Alleen in Nederland en Portugal succes.
Nu de bandnaam nogquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:04 schreef jerver73 het volgende:
bobby fischer?
nOr+1quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:56 schreef n0r het volgende:
Ja, en nu loopt het dus prob dood voor vnvd
quote:More than any other hardcore band,epitomized the free-thinking independent ideals that formed the core of punk/alternative music. Wildy eclectic and politically revolutionary,
never stayed in one place too long; they moved from punk to free jazz to funk to folk at a blinding speed. And they toured and recorded at blinding speed; during the early '80s, they were constantly on the road, turning out records whenever they had a chance.
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
7 seconden?
Welke band isquote:is set to be inducted into the Rock and Roll Hall of Fame on Monday (March 12), but former singer
says he will only attend the induction ceremony if he is allowed to perform.
As it stands, Hall of Fame organisers have arranged for Velvet Revolver to performclassics at the New York ceremony, allegedly because it is unclear which original
members will attend, reports the Los Angeles Times.
Guitaristis currently in rehab and does not plan to attend the ceremony. It now looks as though bassist Michael Anthony may be the only original member at the event.
"I don't make speeches for a living, I sing and dance for my dinner," said in a statement. "It's just not an option for me to go and watch some other band -- who are only performing because they have some new record coming out -- do our music.
"I have nothing against Velvet Revolver--I'm not familiar with their music--but that was my three minutes and 22 seconds up there," he added.
Eitje dus.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:21 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Van Halen
David Lee Roth
Eddie van Halen?
De 15-jarige Wolfgang van Halenquote:
newbie +1quote:Op zondag 11 maart 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Minutemen
Jup. Staan nu zelfs in de top 40 als ik mij niet vergis.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef bartrid het volgende:
Nederlanders?
Jepperdepep!quote:Op zondag 11 maart 2007 15:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
delain?
pc's die vastlopen vlak voordat je weg moetquote:Op zondag 11 maart 2007 16:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
john lennon
Da's een oude vraag... heb ik volgens mij 2 maanden geleden al gevraagdquote:Op zondag 11 maart 2007 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wie is de nieuwste bassist bij van Van Halen?
quote:Which is just as well, cos everything else about this song, while well-intentioned, and meant as a tribute to a mighty talent, is perhaps a bit too...what's the word...mawkish? Sentimental? No..CHEESY! That's it. Especially the chorus, which is a sweet melody sung prettily (nice work,), but c'mon..."
en?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:04 schreef n0r het volgende:
Tupac?
Licko +1quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef Licko het volgende:
tupac en ashanti
fout, dat moet natuurlijk The Boss zijn!quote:Op zondag 11 maart 2007 20:07 schreef belsen het volgende:
Springsteen.
In 2e instantie zag ik hem wel, en hij kwam me wel bekend voor.....quote:Op zondag 11 maart 2007 21:37 schreef n0r het volgende:
Die andere had je echt niet geweten denk k xD
Mja, 1e foto waren niet the kinksquote:Op zondag 11 maart 2007 21:40 schreef cafca het volgende:
[..]
In 2e instantie zag ik hem wel, en hij kwam me wel bekend voor.....
Nee, ik zit er mijn hoofd over te breken wie het nou wel waren.... ik heb er een LP van, volgens mij.quote:
Mja kheb er eergister ook een lp van gekocht, het was The Beat, later Paul Collins' Beat Genoemd, omdat er een beklende skaband die naam ook had.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik zit er mijn hoofd over te breken wie het nou wel waren.... ik heb er een LP van, volgens mij.
quote:It's probably a reflection of something you already are
I forget about myself sometime
When there's so many other around
When deep inside you feel the darkest
That is where I can always be found
quote:1 MM
2 11 H
3 R R
4 T B
5 O W
6 L S a G
7 J
8 M
9 R S
10 D C T
11 J T T E O T E B
12 S A
13 O F
14 D & D
15 T W E
16 Y D C N
17A W
18 A & A
19 T W I F A Y
quote:Op zondag 11 maart 2007 23:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
19 = The way I feel about you?
Jawehl, ik zal het makkelijk maken..quote:Op zondag 11 maart 2007 23:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Althans als ik 't juiste album heb gegoogled (aan de hand van 11 H) dan is het TWIF, en dus The Way I Feel.
Volgens mij trouwens een hele lastige dit, staan geen bekende nummers of singles op geloof ik.
Makkelijker dan dat krijg je ze hier niet volgens mij..quote:Black coat, white shoes, black hat, Cadillac, Yeah
Zie je, zo moeilijk was 'ie toch niet..quote:
Knars +1quote:Op maandag 12 maart 2007 00:46 schreef knars het volgende:
zit al een tijdje te F5'en, maar er volgt niemand anders...
dus hier pik ik dan een puntje mee; Rancid - And Out Come the Wolves
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:03 schreef Cylvia het volgende:
heb wel een beeeetje gegoogled
Ik had het toch nooit geweten.quote:
-1 dan eerder. of - alles, hoeveel eerdere antwoorden heb je gegoogled?quote:Op maandag 12 maart 2007 01:05 schreef Cylvia het volgende:
Ok, je mag me een half punt in mindering brengen dan...![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 01:03 schreef Cylvia het volgende:
heb wel een beeeetje gegoogled
En Jan, Piet, Joris en Corneel...quote:Op maandag 12 maart 2007 08:18 schreef Mark het volgende:Volgens mij hadden we toen een hele serie baarden, met ook Rick Rubin
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:20 schreef MadMaster het volgende:
De volgende vraag had ik vrijdag geparkeerd, omdat er niemand meer aanwezig was...![]()
Heb net een DVD gekocht en daarop kwam ik onderstaande Nederlandse dame tegen.
Wie is zij en welke DVD zou dat zijn?
[afbeelding]
quote:Op maandag 12 maart 2007 08:48 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Saskia Laroo ?
Ana Maria Sanchez Gomez gok ik dan.quote:
Niet oid, gewoonquote:Op maandag 12 maart 2007 09:52 schreef iggy_in_the_house het volgende:
carmen gomez oid?
Iggy +1quote:Mijn naam is Carmen Gomes. Ik groeide op in Amsterdam. Op de middelbare school zong ik in een popgroep: “The Original Talkatives”. Toen ik studeerde, traden we veel op in binnen- en buitenland en namen enkele platen op.
Sinds deze tijd ben ik ook actief als studiozangeres. Ik zing achtergrondkoor op cd’s voor andere artiesten, voor T.V. programma's, reclame, tekenfilms en jingles.
Vanaf 1988 trad ik regelmatig op met mijn eigen combo, de voorloper van mijn huidige groep “Carmen Gomes Inc.”
In 1989 begon ik mijn studie aan het Sweelinck Conservatorium Amsterdam, daar studeerde ik I.M. Zang lichte muziek.
In 1988 heb ik een tournee gedaan met “Het Goede Doel”, in 1990 met Rene Froger en in 1991 zong ik een duet met Rob de Nijs op zijn CD "Hartslag". Verder zong ik achtergrondkoor voor artiesten als Anita Meyer, Marco Borsato, Angela Groothuizen e.v.a.
Intussen timmer ik hard aan de weg met mijn eigen groep Carmen Gomes Inc.. We wonnen in 1993 het Concours van het Breda Jazz festival. Ik kreeg daar ook de "Singer of the Year Award" uitgereikt. Een jaar later, in 1994, won ik het Nederlands Jazz Vocalisten Concours.
Grobbel +1quote:Op maandag 12 maart 2007 10:27 schreef Grobbel het volgende:
Neon Bible van The Arcade Fire.
Ik weet het, ik zat ineens met "My Heart is a Cage" in mijn hoofd, maar dat is natuurlijk een nummer van The Strokes.quote:Op maandag 12 maart 2007 10:31 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Grobbel +1
11. My Body Is A Cage....
quote:Op maandag 12 maart 2007 10:27 schreef knars het volgende:
Goed, niemand punten voor de baardmansvraag dan maar...![]()
Iets sneller dan belsenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:03 schreef knars het volgende:
LOA - Ugly
Jammer, dat kan ik niet meer geloven.quote:
quote:Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Het kan gaan over connecties tussen artiesten, iets met titels, albums, vragen uit de persoonlijke sfeer, nieuwsfeiten, puzzels, het maakt niet uit. Zelfs graag wat afwisseling in stijl en vragen, dat houdt het spel leuk en spannend.
Dan is het een puzzel.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef Licko het volgende:
ik neem aan de persoonlijke sfeer van artiesten, niet van fok users?
Dat is al een top 10 speler, die afvalt. Ik zelf sta trouwens niet in de top 10.quote:Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nooit geweten dat we 2 broers hadden....ik durf ook gewoon niet te gokken vanwege de kans mezelf enorm belachelijk te maken![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 11:52 schreef belsen het volgende:
We hebben het over een top 10-speler en een iets minder fanatieke speler, die beiden al zeer lang actief zijn in het topic.
En de dames vallen ook af natuurlijk....quote:Op maandag 12 maart 2007 11:57 schreef belsen het volgende:
[..]
Dat is al een top 10 speler, die afvalt. Ik zelf sta trouwens niet in de top 10.
Een gok of een weet?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Ik gok op Berkery en Gambolputty.
Dat zijn volgens mij geen broers, wel vrienden.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En de dames vallen ook af natuurlijk....
Ik zou Mark en Doc wel leuke broers vinden
Nou je het zegt, die gevatheid van die twee lijkt wel op elkaarquote:Op maandag 12 maart 2007 11:58 schreef Z het volgende:
Ik gok op Berkery en Gambolputty.
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:00 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik zou Mark en Doc wel leuke broers vinden
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:02 schreef belsen het volgende:
Dat zijn volgens mij geen broers, wel vrienden.
Zouden inderdaad mooie broers zijn.
Eddie van Halen is al langs gekomen gister, maar niet als foto nog...quote:
dat is muziektrivia-triviaquote:Op maandag 12 maart 2007 11:46 schreef n0r het volgende:
Nee oke, neven
Ik dacht trouwens dat triviavragen iets mt muziek te makn moesten hebben
Ik had er best 10 of 15 kunnen vragen....quote:
quote:Kelly Family
Bros
Bee Gees
AC/DC
Jackson 5
Pantera
Damageplan
The Haunted
Beach Boys
Oasis
Dire Straits
quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik had er best 10 of 15 kunnen vragen....![]()
Beter! (sorry, Sack, je had bijvoorbeeld Krezip nog kunnen nemen)quote:Op maandag 12 maart 2007 13:13 schreef Berkery het volgende:
Pointer Sisters
Sister Sledge
Heart
The Breeders
Double Date
Wilson Phillips
Maywood
Pussycat
Star Sisters
Andrew Sisters
Zitten daar zussen in. Ik dacht dat die band van de "rock academie" afkwamquote:Op maandag 12 maart 2007 13:14 schreef Captain_Redbeard het volgende:
krezip
quote:Weet je nog die dagen van weleer,
Wij waren altijd bij elkander.
Die mooie tijd is nu niet meer,
Want jij trok toch liever naar die ander
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:59 schreef Mark het volgende:
Hepie en Hepie? Lig op mijn kussen?
quote:Op maandag 12 maart 2007 14:35 schreef Captain_Redbeard het volgende:
royal hunt ?
Speciaal voor UIO_AMS, en dan niet reagerenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Z het volgende:
Crash Test Dummies?
Uiteraard. Goeie band ook.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:38 schreef Z het volgende:
Crash Test Dummies?
Ik dacht al, waar blijft ie.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Speciaal voor UIO_AMS, en dan niet reageren![]()
Z +1
Ik heb nog nooit een CTD-inkoppervraag beantwoord. Zo erg geil ik nu ook weer niet op trivia-punten. (Anders gezegd, ik ben altijd te laat bij CTD-vragen.quote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Z het volgende:
Ik dacht al, waar blijft ie.
De planning was gisteren, hij lijkt dus op zijn moederquote:Op maandag 12 maart 2007 14:44 schreef Z het volgende:
Ben je eigenlijk al vader Mark?
O, dacht dat KISS in Duitsland niet met die runen-S'en geschreven mocht worden.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Z het volgende:
Het zijn duitsers.
Misschien ooit nog voor een Trivia-vraag:quote:Op maandag 12 maart 2007 15:34 schreef Z het volgende:
Het is een oude foto, wellicht dat het ooit wel mocht?
quote:The KISS logo had to be redesigned for the German market because of the similarity of its two S's to the symbol of the SS, Adolf Hitler's paramilitary troops, which it is illegal to display in Germany. The German KISS logo has S's that resemble backward Z's, and all the band's albums and German merchandise use it.
Ik heb wel het idee dat ik die koppen van de foto ken, maar kan er geen naam bij plaatsen...quote:Die allerersten KISS Singles wurden in Deutschland bis Ende 1976 durch EMI Electrola vertrieben. Alle EMI-Veröffentlichungen hatten nicht das original Logo, sondern ein rundes "S" (auf den Singles als auch auf den LP's).
Nee, dit is goed.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
Tocotronic?
Ik word moe van dat gebedel om nieuwe vragen...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:13 schreef Licko het volgende:
[..]
idd, punten komen nog wel. nieuwe vraag
je moet iets als je je verveelt...quote:Op maandag 12 maart 2007 16:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik word moe van dat gebedel om nieuwe vragen...![]()
als je moe wordt, ga dan slapenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je je verveelt, doe dat dan niet hier...
De beste duitse band ter wereldquote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Neleos het volgende:
Tocotronic?
En aan wijsneuzen hebben we hier ook een broertje dood.quote:
Uit het CD-boekje van het debuut van The Pretty Things, wat hoort op de plek van dequote:The Pretty Things
I leftand made the album I dreamt of, and I was playing lead.
Dick Taylor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |