Een conseclutsie die je niet na 1 GP kan maken imoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Ondertussen noemt iedereen dus iets op, wat niks te maken had met eerder genoemde, dus vond ik dat ik daarin niet achter kon blijven![]()
![]()
Don't think so....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Twee te weinig bedoel je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:54 schreef -XX- het volgende:
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatje...
Stuur wat hierheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Pimbers eerste stunt movquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
Nog zo 1 met lente kriebelsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Die mutsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
alsof ik ooit met een amsterdams logo as avatar ga lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Veel beterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is een kloon van die van jou.. maar ok.. heb een stukje bijgekleurd dan.
!
![]()
jongens kunnen andere dingen stijf krijgenquote:
PFFFFFFFquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jongens kunnen andere dingen stijf krijgenleer je nog wel
![]()
![]()
maar heb een beetje zelfde als Makster![]()
ja precies jaquote:
quote:Zelfde stijve als Maskter?
WtfHeb je vergeleken met hem dan.
![]()
![]()
1) Die 999 mag meer getuned worden dan de 4 cilinders en er zit en fantastisch coureur op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Tomash het volgende:
ok 2 dingen:
1 ik geef als voorbeeld de SBK. dit is toch een goede indicatie van een gelijkwaardige strijd tussen productiemotorfietsen. hier heeft ducati met de 999 vorig jaar met gigantische voorsprong gewonnen met een 2 (!!) cilinder.
2 kijk hier even
http://www.ducati.com/en/(...)family=DesmosediciRR
Tuurlijk weet ik wel beter, heb alleen een schijthekel aan ducatistenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog even terugkomende op de 1098 ..
[afbeelding]
.. acceleratie is slechts 1 van de punten die een motor goed maakt.
.. of laten we inplaats van goed zeggen: part of the whole list. (Bazziekje weet vast beter
)
Bij een rondje Zandvoort kan de Duc wel eens de overall winnaar zijn.![]()
Er kan trouwens ook een kit in dat nog veel meer vermogen oplevert dan er al uitkomt.
Bovendien zag ik laatst ook een vergelijkingstest van drie Jappen waarbij de ZX-10 de slechtst sturende motor was.![]()
[afbeelding]
Jammer dat ik de kwalificatie gemist heb.![]()
jongens kunnen andere dingen stijf krijgen leer je nog wel <<<------>>> maar heb een beetje zelfde als Maksterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja precies jastiekuhm pa's verstopte videobandjes gekeken he
![]()
[..]neujj
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
Net heerlijk gereden met TataK en DeBuurmanEn 220 aangetikt op de teller
![]()
Uuuhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef -XX- het volgende:
[..]220 met 25 kw
kan dat
???
Of omdat jij bazzie bent?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef -XX- het volgende:
jongens kunnen andere dingen stijf krijgen leer je nog wel <<<------>>> maar heb een beetje zelfde als Makster
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1e regel: direct antwoord op jouw post
![]()
2e regel: indirect antwoord op mijn eerdere en ook jouw post
![]()
snappie![]()
Hejquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef RB het volgende:
Meld me ook weer eens na 5 maand en 94 topics later
Mag niet klagen loop over van het werk, en het begint al weer aardig te kriebelenquote:
Shame on youquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef RB het volgende:
Zal m`n motor binnenkort maar weer eens van stal halen
Heb hem al 3 maand niet gezien![]()
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shame on you
Jou heb ik nog nooit gezien hier, of wel danNOOoOHHhHhHHh
De rollatorclub dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPM![]()
Ahhh zooooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPM![]()
Ohh jijquote:
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef RB het volgende:
[..]
Ohh jijbent dat jonkie op de opgevoerde brommert
Opgevoerde brommert komt tenminste nog eens buiten in de wintermaandenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef RB het volgende:
[..]
Ohh jijbent dat jonkie op de opgevoerde brommert
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opgevoerde brommert komt tenminste nog eens buiten in de wintermaanden![]()
![]()
Samen met de kinderenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
zeker doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef RB het volgende:
Zal m`n motor binnenkort maar weer eens van stal halen
Heb hem al 3 maand niet gezien![]()
en dan heb je alleen Makster nogquote:
lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef RB het volgende:
[..]
Samen met de kinderenAls kleine kinderen spelen zijn ze zoet
![]()
Niet zo miepen met dat ductape brik van je hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanrollatoren
met je 19.1 KaaWeeh
tie-wrap nog altijd hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:14 schreef BazzieK het volgende:
Niet zo miepen met dat ductape brik van je he
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tie-wrap nog altijd hemwah ok, beetje teep zit er ook op
Zeker wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker doenbinnenkort maar weer es meeting doen dan
![]()
[..]
Oohh ja zontomaatjequote:en dan heb je alleen Makster nog![]()
[..]
Moet ik wel eerst m`n DB killers er weer uithalenquote:lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanrollatoren
met je 19.1 KaaWeeh
quote:
mét klinken de mijne al als open dempersquote:Moet ik wel eerst m`n DB killers er weer uithalen![]()
Is wat je nu hebt nog steeds met killers?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
mét klinken de mijne al als open demperszonder wil ik niet weten
Daar ben ik wel achter gekomen met de MFMM vorig jaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
mét klinken de mijne al als open demperszonder wil ik niet weten
yepquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:36 schreef BazzieK het volgende:
Is wat je nu hebt nog steeds met killers?
en toen liep ie nog veeel te arm met 65 peekaatjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef RB het volgende:
Daar ben ik wel achter gekomen met de MFMM vorig jaar![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt een ander kapsel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
[afbeelding]
[..]
en toen liep ie nog veeel te arm met 65 peekaatjesnu kan ie hoog de toeren in
Auwquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef _GdR_ het volgende:
voorrem blokkeerde toen ik ging remmen.
motor glijd onder me uit en klapt op een verkeersbord (zie tank).
yepquote:
damn, klotequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef _GdR_ het volgende:
voorrem blokkeerde toen ik ging remmen.
motor glijd onder me uit en klapt op een verkeersbord (zie tank).
op zo een moment ben je blij met je pakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:55 schreef _GdR_ het volgende:
nee ben over t asfalt gegleden. mja mn pak deed zn werk goed. mn knie is alleen dik.
WTF. hoe krijg je dat voor elkaar mennn?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WTFquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
motor is inderdaad vervangbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef RB het volgende:
[..]
WTF![]()
Motor is vervangbaar
wees blij dat je er verder goed bent afgekomen,
verkeersborden zijn klotedingen![]()
Hoe komt het dat je voorwiel blokkeerde dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
motor is inderdaad vervangbaar.
maar dat gaat me 10 ruggen kosten.
en die heb ik niet. en das schraal.
Me broer kan ook altijd uren naar zo'n ding kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, ganz geil![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da`s K*Tquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
motor is inderdaad vervangbaar.
maar dat gaat me 10 ruggen kosten.
en die heb ik niet. en das schraal.
lekkere klapperquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey RBquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef RB het volgende:
Meld me ook weer eens na 5 maand en 94 topics later
Ik hoop dat je All Risk verzekerd bentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de nieuwe banden geen last meer van shimming, moet wel prettig zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:16 schreef TataK het volgende:
Ik kan niet anders zeggen jongens (en XX natuurlijk): Ligt-Banden in Oisterwijk is echt klasseHet is een klein familiebedrijfje waar ze je volgens mij nog echt goed willen helpen. Nette mensen die echt aandacht voor je motorbanden hebben. Ik ben geholpen door de zoon die met mijn (toch nog geen jaar oude) velgen omsprong alsof ze van hemzelf waren.
![]()
Hij deed echt zijn best om de oude banden eraf te krijgen zonder de velgen te beschadigen. De nieuwe banden idem dito erop.![]()
ME nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey RB
[..]
Ik hoop dat je All Risk verzekerd bent
[..]
Met de nieuwe banden geen last meer van shimming, moet wel prettig zijn![]()
En zelfs ik kan het zonder hulp vinden dus perfect gelegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:16 schreef TataK het volgende:
Ik kan niet anders zeggen jongens (en XX natuurlijk): Ligt-Banden in Oisterwijk is echt klasseHet is een klein familiebedrijfje waar ze je volgens mij nog echt goed willen helpen. Nette mensen die echt aandacht voor je motorbanden hebben. Ik ben geholpen door de zoon die met mijn (toch nog geen jaar oude) velgen omsprong alsof ze van hemzelf waren.
![]()
Hij deed echt zijn best om de oude banden eraf te krijgen zonder de velgen te beschadigen. De nieuwe banden idem dito erop.![]()
1 agent op de motor. Toen hij mij zag deed hij de sirene en lampen aan en reed in de tegenovergestelde richting wegquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
1 agent op de motor. Toen hij mij zag deed hij de sirene en lampen aan en reed in de tegenovergestelde richting weg
Ik ben net terugquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maarre u zou nog even bellen![]()
![]()
Nog mietplannen liggen voor morgen?![]()
Kenker, was de potentiele klant een vrouw ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net terug
Voor morgen heb ik geen plannen, wel zin om te rijden
Zoals altijd kan ik pas des middags, kijk maar met wie je gaat rijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, was de potentiele klant een vrouw ofzo?![]()
![]()
Maarre TataK en DeBuurman gingen volgens mij ook nog rijden dus misschien even iets regelen ofzeuw![]()
Will doquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoals altijd kan ik pas des middags, kijk maar met wie je gaat rijden
Wat zijn je plannenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dit is toch pure pr0n![]()
[afbeelding]
geen nieuwe nee, geen tijd of geld voor over voor een compleet nieuw projectquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef Rib-i het volgende:
Wat zijn je plannen
Nieuwe fighter bouwen
Zal voor mij ook wel des middags worden. Des morgens eerst allelei klussen in opdracht van de vrouw die hier duidelijk de broek aan heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Zoals altijd kan ik pas des middags, kijk maar met wie je gaat rijden
zwaar kl#te jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef _GdR_ het volgende:
geen all-risk. niet te hard in mn remmen geknepen. voorband verloor gewoon grip. het was ook redelijk koud vandaag uit het zonnetje. mja ik ben dik genaaid iig.
Spanje tochquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
geen nieuwe nee, geen tijd of geld voor over voor een compleet nieuw projectzolang er geen serieuze koper is deze voor zover afmaken
en heb eigenlijk dit jaar maar 1 doel: op vakantione met se bike, vorig jaar moetenvoorbij laten gaan dus dit jaar moet het er van komen
![]()
![]()
Same herequote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:14 schreef TataK het volgende:
[..]
Zal voor mij ook wel des middags worden. Des morgens eerst allelei klussen in opdracht van de vrouw die hier duidelijk de broek aan heeft![]()
Zal waarschijnlijk zelfs in de 2e helft des middags worden
![]()
Streetfighter is de enige optie ben ik bang. Volgens de foto is je frame en voorvork kromquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef _GdR_ het volgende:
geen all-risk. niet te hard in mn remmen geknepen. voorband verloor gewoon grip. het was ook redelijk koud vandaag uit het zonnetje. mja ik ben dik genaaid iig.
quote:Motorrijder verongelukt op afrit A58
Uitgegeven op donderdag 08 maart 2007 om 19:18:35, bijgewerkt om 21:39:54
(Novum) - Een 29-jarige motorrijder uit Tilburg is donderdag verongelukt in het Noord-Brabantse Gilze. Alles wijst op een eenzijdig ongeluk, meldt de politie.
Het ongeluk gebeurde rond 18.10 uur toen de motorrijder op de snelweg A58 de afrit Gilze-Rijen wilde nemen en onderuitging. Hij overleed ter plekke.
De politie heeft een onderzoek ingesteld naar de toedracht van het ongeluk. De afrit was tot 21.00 uur afgesloten voor het verkeer.
ja dat dan weer wel. ben blij dat ik niks heb.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:49 schreef Rib-i het volgende:
@ _GRD_
Het is klote maar tel je zegeningen
[..]
ja nu je t zegt ja... frame is nog wel recht denk ik. hij is immers alleen op de tank geklapt. mja hoe de voorvork komt weet ik niet. misschien kappen verschoven naar voren?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Spanje toch [afbeelding]
[..]
Same here
Ik ben de baas als er niemand thuis is en de goudvis uit logeren gaat
[..]
Streetfighter is de enige optie ben ik bang. Volgens de foto is je frame en voorvork krom
Laat er iemand die er verstand van heeft naar kijken. Ik zie dat je voorvelg een klap heeft gehad en dat is niet goed voor de vorkquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:58 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja nu je t zegt ja... frame is nog wel recht denk ik. hij is immers alleen op de tank geklapt. mja hoe de voorvork komt weet ik niet. misschien kappen verschoven naar voren?
Ik heb zelf eind vorig jaar ook een klapper gehad met mijn motor. Alleen All Risk verzekerd met opzitttende clausule. Nou krijg ik wel een vergoeding voor de kleding, dus vraag het even na bij de maatschappijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:59 schreef _GdR_ het volgende:
picts van mn pak.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Eerste les, geloof de politie nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:25 schreef _GdR_ het volgende:
nee dat klopt er zit een beschadiging op de voor velg.
mja ben niet all risk. dus krijg geen cent terug.
politie wist me wel te vertellen dat ik een mooie rekening krijg van t verkeersbord. (lag 5 meter verder op)
Vandaag weer van die zomerrijders tegengekomen die echt als een lambal door de bochten gingenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
dudequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
kben niet zon amstel fan...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, ganz geil![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
idd frame heeft een mooie deuk opgelopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Spanje toch [afbeelding]
[..]
Same here
Ik ben de baas als er niemand thuis is en de goudvis uit logeren gaat
[..]
Streetfighter is de enige optie ben ik bang. Volgens de foto is je frame en voorvork krom
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
en heb eigenlijk dit jaar maar 1 doel: op vakantione met se bike, vorig jaar moetenvoorbij laten gaan dus dit jaar moet het er van komen
![]()
![]()
wanneer kun je weer rijdenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:58 schreef worldpimber het volgende:
Eehz mên, kenkermooi weer gister en vandaag.Jammer om al die verse motorrijdertjes te zien in hun led'ren pakken en stalen rossen als je zelf aan het werk bent
Ehehe
desnoods met 2 baarden vastgebonden aan me fighterquote:
Bel deze gast ook even, Hij adverteerd vakerquote:
Hej, ben je al begonnen met die beugelquote:Op zondag 11 maart 2007 12:19 schreef Gawaine het volgende:
Bel deze gast ook even, Hij adverteerd vaker
op MP en is niet zo heel erg duur.![]()
Zit net aan de coffee breakquote:Op zondag 11 maart 2007 12:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, ben je al begonnen met die beugel![]()
M8 ...quote:Op zondag 11 maart 2007 12:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wanneer kun je weer rijden
[..]
desnoods met 2 baarden vastgebonden aan me fighter![]()
Hoop toch wel langer als voor a minutequote:
Was het maar sabbaticalquote:Verdiend zeker bakken met geld met die sabbaticals
![]()
Met die sabbaticals bedoelde ik dus op platforms voor een paar maanden geld scheppenquote:Op zondag 11 maart 2007 12:45 schreef RB het volgende:
Was het maar sabbaticalmaak meer kilometers als ooit tevoren, alleen jammer dat het op meer als twee wielen is
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:47 schreef Gawaine het volgende:
hahahahaha de motor van Rib-i is boven water klik![]()
Het is 'm echt Rib, vergelijk de schade maar met je foto's![]()
Hoeveel topics mis ik in de week ?quote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met die sabbaticals bedoelde ik dus op platforms voor een paar maanden geld scheppenDat doe je dus niet zo veel meer
![]()
[..]Die hadden we al gespot
![]()
![]()
Maar toch blijf je liev hoor![]()
![]()
ik weetquote:
Nope offshore is bijna helemaal van de baanquote:Op zondag 11 maart 2007 12:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Met die sabbaticals bedoelde ik dus op platforms voor een paar maanden geld scheppenDat doe je dus niet zo veel meer
![]()
[..]
Wel zin, maar kan niet wegquote:Op zondag 11 maart 2007 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ik weetwel jammer iig
pogingen tot overhalen zullen af en toe evt volgen
![]()
tenzij het irri wordt
iemand zin om dijkje Arnhem-Culemborg-Arnhem te pakken(evt meeten bij C'borg
)
quote:Op zondag 11 maart 2007 13:05 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jammerhad die nakende van je wel es willen zien
Heel Winkel ?quote:Op zondag 11 maart 2007 13:50 schreef -XX- het volgende:
Heel Winkel haalt de motor uit de schuur mennn..
Om de 3 min rijd er een motor voorbij![]()
![]()
Voornamelijk choppers phehehehe!..![]()
Hahaquote:Op zondag 11 maart 2007 14:38 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Heel Winkel ?
is zeker telkens dezelfde die een "rondje aan het toeren is"![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 12:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej, ben je al begonnen met die beugel![]()
Zijn er al stukken afgesloten ? of heb je tiel - arnhem niet gedaan ?quote:Op zondag 11 maart 2007 18:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
netjes![]()
dijkjes waren lekkeraf en toe veel toerisme maar goed
blijft lekker
![]()
heb niet helemaal de route gedaan zoals ik wilde..werd natuurlijk aangehoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:02 schreef Gawaine het volgende:
Zijn er al stukken afgesloten ? of heb je tiel - arnhem niet gedaan ?
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb niet helemaal de route gedaan zoals ik wilde..werd natuurlijk aangehoudengelukkig een liefhebber blijkbaar
hij vond het mooi staan maar het geluid kon echt niet. moest ik fiksen
bijna wel..ik trek iig meer aandacht dan me lief isquote:Op zondag 11 maart 2007 18:10 schreef Gawaine het volgende:
![]()
wordt je elke keer aangehouden als je een rondje gaat toeren ?![]()
Zoiets bedoel jequote:Op zondag 11 maart 2007 18:24 schreef Geerd het volgende:
Waren ook weer veel wulpse dames buiten.![]()
![]()
![]()
![]()
Al fietsend, skeelerend, hardlopend, paardrijdend, waren hun mij aan het afleiden van de weg.![]()
Pwhehehe!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kom je natuurlijk af en toe iedere motorrijders natuurlijke vijand tegen. Honger onderwegWat doe je dan als goed Fok!MCer als je in een Duits toeristisch plaatsje bent vol met heerlijke eettentjes? Juist!
Mac, what would the world do without you![]()
En dan springt er ineens een of andere gek in de foto
De gek, bij sommige beter bekend als TataK.
En verder hebben we kennis gemaakt met een ingenieus systeem waarop de Duitsers hun afval scheiden.![]()
![]()
Oftewel, 't was tov![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden met TataK en DeBuurman.![]()
Lekker in Duitsland vertoefd. Het zonnetje scheen, mijn helm rook naar houtsnippers en kabbelende bergbeekjes, flitspalen of politie waren nergens te bekennen en Schöne Deutsche Mädchen lonkten waar we ook kwamen. Oftewel een heerlijk vakantiegevoel.
Die reststoffe en kunststoffe komen bij dezelfde terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kom je natuurlijk af en toe iedere motorrijders natuurlijke vijand tegen. Honger onderwegWat doe je dan als goed Fok!MCer als je in een Duits toeristisch plaatsje bent vol met heerlijke eettentjes? Juist!
[afbeelding]
[afbeelding]
En verder hebben we kennis gemaakt met een ingenieus systeem waarop de Duitsers hun afval scheiden.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oftewel, 't was tov![]()
![]()
![]()
![]()
Sowieso schrijf je zo.
één troost, hij had wel een lekkere inkijkquote:Op zondag 11 maart 2007 18:46 schreef -XX- het volgende:
Wtf doet die car men...http://www.livevideo.com/(...)otorbike-crash-.aspx
no shit sherlockquote:Op zondag 11 maart 2007 19:00 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die reststoffe en kunststoffe komen bij dezelfde terecht![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen.....17 graden en veel zonquote:Op zondag 11 maart 2007 20:10 schreef RB het volgende:
Ook weer terug van een heerlijk dagje met veel kilometers rijplezier![]()
Heb er ff 200+km bijgeredenwat was het toch een heerlijk weertje vandaag.
Dat er nog velen mogen volgen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wist het niet zeker maar nu dus welquote:Op zondag 11 maart 2007 20:19 schreef -XX- het volgende:
KkIk was net een paar sec. te zien bij Motorxperience
![]()
Was mij ook al opgevallenquote:Op zondag 11 maart 2007 21:14 schreef BazzieK het volgende:
Valt helemaal niet op dat het gewoon SM's met racer kuipwerk zijnKenker wat een baggerfilm
Wat krijgen we nou, Trivia-kanaal ofzo?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel % van nederland heeft trouwens A-bewijs?
Ik had het namelijk naar een zoon 15 min al gehad metquote:Op zondag 11 maart 2007 21:57 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wat krijgen we nou, Trivia-kanaal ofzo?
Hij crasht met 300+, motor ontploft onder z'n voeten, bus stopt precies op de laatste millimeter .. Nee joh, kan toch gewoon ?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:59 schreef BazzieK het volgende:
Oh god het wordt met de minuut dramatischerEen Y2K aan het racen tegen in chopper in de bebouwde kom met 300+.
Natuurlijk man, gewoon goede valtechniek en niks aan het handjequote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij crasht met 300+, motor ontploft onder z'n voeten, bus stopt precies op de laatste millimeter .. Nee joh, kan toch gewoon ?
er staan dacht ik, pas gelezen te hebben, ca. 580.000 motoren op kenteken.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:52 schreef Geerd het volgende:
Hoeveel % van nederland heeft trouwens A-bewijs?
The A-team weer op tv ?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:04 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hij crasht met 300+, motor ontploft onder z'n voeten, bus stopt precies op de laatste millimeter .. Nee joh, kan toch gewoon ?
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Gawaine het volgende:
aantal nieuwe motoren in nederland op kenteken gezet per jaartal:
1950=458
1952=478
1953=667
1971=1842
1973=3512
1974=3845
1975=4470
1976=6365
1978=8884
1999=431989![]()
wat er totallos, of van kenteken afgehaald is niet te vinden.
Jij was zeker die ene uit 1949quote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig op de dijken toen ik met motorrijden begon![]()
Maarja toen had je nog last van rondwandelende dinosauriers enzoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:28 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik vond het al zo rustig op de dijken toen ik met motorrijden begon![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ik vermoed degene die 'm weer terug gehaald heeft uit Duitsland![]()
Ik denk het wel jah, eigenlijk wil ik wel een 'echte SM', maar aangezien ik dagelijks rij, en ook wekelijk een stukkie over de snelweg. Leek een duke 2 me het best, ik zit ff te kijken. Miss dat ik heel ff doorspaar en een nieuwe koop, maar eigenlijk liever een jonge 2de handsquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef BazzieK het volgende:
Vandaag heerlijk gereden met TataK en DeBuurman.![]()
Lekker in Duitsland vertoefd. Het zonnetje scheen, mijn helm rook naar houtsnippers en kabbelende bergbeekjes, flitspalen of politie waren nergens te bekennen en Schöne Deutsche Mädchen lonkten waar we ook kwamen. Oftewel een heerlijk vakantiegevoel.
Tog wel een bockwürst opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder kom je natuurlijk af en toe iedere motorrijders natuurlijke vijand tegen. Honger onderwegWat doe je dan als goed Fok!MCer als je in een Duits toeristisch plaatsje bent vol met heerlijke eettentjes? Juist!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Oftewel, 't was tov![]()
, die neem ik altijd @ duitse tankstations
Some say I urinate 98 RON petrol, and that I can smell corners.
KTM (Kronreif Trunkenpolz Mattighoven) Motorradbau Moser & Co
Stop
Blitse motor man!
hey, moet jij niet studeren?quote:
maar wel de motor verstoppeltquote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Commotie na zoen in supermarkt
Wat een bericht
quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
Commotie na zoen in supermarkt
Wat een bericht
Kenkerquote:Enkele jeugdige getuigen van het incident bemoeiden zich zeer hinderlijk met het politieoptreden. Deze jongeren bleken later de motor van een van de agenten in een nabijgelegen portiek te hebben verstopt.
Als hij niet dood was geweest hadden ze hem nog in z'n achteruit moeten zetten.quote:
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef kebabkip het volgende:
anti-semiet! Zie je maar weer: Bikers zijn verkapte neo-nazi's
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef kebabkip het volgende:
Uh-oh, een echte bikerhoer! Met je roze bandje![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:06 schreef kebabkip het volgende:
[..]
anti-semiet! Zie je maar weer: Bikers zijn verkapte neo-nazi's
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef Geerd het volgende:
Mijn motor had wat olie nodig.
Dus ik hier naar de lokale benzine boer en heb deze gekocht: CASTROL GTX MAGNATEC 10W-40
Kan ik dat er welleens inflikkeren ja het kan wel maar is het ook wel goed?
Ja, kan gewoonquote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef Geerd het volgende:
Dus ik hier naar de lokale benzine boer en heb deze gekocht: CASTROL GTX MAGNATEC 10W-40
Ehehehe, eerste garpige reactie in kratjuh's Fok!MC carrierequote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Uitkeringstrekker luie hond h0m0 stinkvinger pisvlek koekblikwannabe rollatorracer shoarma is toch lekkerder dan kebab spaghettivreter maagd eunuch isla-mietje koeskoessnuivert ik wil zeiken met mijn kl00ntje stiekum wil ik blank zijn ik kan geen rijbewijs halen dus ga ik op de stoere gasten zeiken aandachth0er beroeps-impontentie-imitator werken is voor sukkels jij bent groot en ik is klein en dat is niet eerlijk mijn moeder wint met pesten kwakkie-in-de-knoflooksaus-stopper d0nerridder ... jij, jij, gemenerik ..
Nooit jezelf quoten, brings back bad memoriesquote:
Ik zal jou eens een roze lul bezorgen.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:07 schreef kebabkip het volgende:
[..]
Uh-oh, een echte bikerhoer! Met je roze bandje![]()
EHehehquote:Op maandag 12 maart 2007 19:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Hej
Hoe zit het met jouw vakantieplannenOf ben ook jij tuigleven
Dankuwel ..quote:Op maandag 12 maart 2007 19:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Ehehehe, eerste garpige reactie in kratjuh's Fok!MC carriereOf heb je'm ergens vandaan geript
Leuk gepeentquote:Op maandag 12 maart 2007 19:33 schreef -XX- het volgende:
Plaatjes
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:01 schreef Geerd het volgende:
Mieter zelf op dan.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:39 schreef kratjuh het volgende:
Tief op met je plaatjes, tis hier een Slow Chat ja !![]()
Zie ook appendix 3a en 7c van het boek: "Olie, glibber de glij, dit maakt de motorrijder blij." van W. Beater.quote:
Oh, het is zeker auto olie?quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie ook appendix 3a en 7c van het boek: "Olie, glibber de glij, dit maakt de motorrijder blij." van W. Beater.
SBN nr. 0113-0113-X 5
Zeg Nick, laat pappa eens achter de compjuter.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:43 schreef Worldbeater het volgende:
Nee.
Heb je weer last van mixametosequote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Zie ook appendix 3a en 7c van het boek: "Olie, glibber de glij, dit maakt de motorrijder blij." van W. Beater.
SBN nr. 0113-0113-X 5
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:47 schreef koffiekoekje het volgende:
SBN nr. 0113-0113-X 5
quote:
Ja.. daar lijkt het tegenwoordig wel op.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef Gawaine het volgende:
Ben bezig een bolletje van m'n fiat te vervangen![]()
[afbeelding]
Wat happen jullie lekker.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:52 schreef worldpimber het volgende:
Zeg Nick, laat pappa eens achter de compjuter.![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 16:58 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
[afbeelding]
alleen nog wat polijsten![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ja.. daar lijkt het tegenwoordig wel op.![]()
![]()
Niet dat iemand hier daar verder ervaring mee heeft.. moderne auto's .. auto's uberhaupt.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:58 schreef Worldbeater het volgende:
Wat happen jullie lekker.![]()
Kortste reactie ooit.. zelfs geen posticon.![]()
Anyway, ben weer ff afwezig.![]()
![]()
afstuderenquote:Op maandag 12 maart 2007 19:32 schreef hicham het volgende:
EHehehIk ben kenkertuigleven
![]()
![]()
Ik maak voor nu nergens plannen voor, mijn enige doel is momenteel afstuderen. Als dat eenmaal gehaald is heb ik alle tijd om over mijn vakantie en toekomst na te denken
quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 19:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Neeh, fotosynthese
[/-xx-]<Insert:bodybuilder-smiley-koffiekoekjestijl>
![]()
Tuigleven hequote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vraagt een willekeurig onbekend iemand iets korts tussendoor, houdt heel FokMC z'n bek dicht. Zegt er iemand iets verkeerd (kuch iets met CB1 beoordelen op uiterlijk vs GS500) staan er een paar meteen vooraan wel meteen te reageren
![]()
En niemand durft meer iets over olie te zeggen, omdat WBquote:Op maandag 12 maart 2007 20:03 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Vraagt een willekeurig onbekend iemand iets korts tussendoor, houdt heel FokMC z'n bek dicht. Zegt er iemand iets verkeerd (kuch iets met CB1 beoordelen op uiterlijk vs GS500) staan er een paar meteen vooraan wel meteen te reageren
![]()
Waarom denk je dat sommige kruipolies WB-40 heten, is naar hem vernoemd gek ..quote:Op maandag 12 maart 2007 20:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En niemand durft meer iets over olie te zeggen, omdat WB
Teveel is ook niet goed voor je keerringenquote:Op maandag 12 maart 2007 20:15 schreef Geerd het volgende:
Nouwja ik had er al wel wat ingeflikkerd lijkt me beter dan te weinig.
Wtf zijn dat!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
Zonnebank te koop, wij hebben er al genoeg gebruik van gemaakt.
quote:Op maandag 12 maart 2007 20:42 schreef Gawaine het volgende:
Morgen gaat ie op vakantie in een envelope![]()
Kenker, hoe lelijk om p00b over je gezicht te smerenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:11 schreef BazzieK het volgende:
Zonnebank te koop, wij hebben er al genoeg gebruik van gemaakt.
p00bseksquote:Op maandag 12 maart 2007 21:32 schreef Geerd het volgende:
Ik wou net zeggen volgens mij houden die van een ander soort seks.
Ik ging er van uit dat ie motor-motorolie had gekocht, heb niet eens verder gezocht op het merk oidquote:
Die clausule had ik ook bedacht ja.. moest ondermeer aan jou denken.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:02 schreef kratjuh het volgende:
Telt het ook als ik het de dealer laat doen?
Het was niet omdat jij het zei, want de meeste voor autodebielen ontwikkelde olieen zullen geen merkbaar verschil geven in een motorfiets. Maar uitgerekend Magnatec is het spel wel heel erg op de rand van de snede spelen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:02 schreef hicham het volgende:
Ik ging er van uit dat ie motor-motorolie had gekocht, heb niet eens verder gezocht op het merk oidAangezien mijn sensai (pepijn, red.
) eerder al zei dat je verschillende motor-motorolie merken gewoon kunt mixen gaf ik het antwoord maar
![]()
Pas toen jij het tegendeel beweerde heb ik ff gegoogled en kwam ik er inderdaad achter dat het auto-motorolie was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terug naar mensen die nooit experimenteren met verschillende soorten olie...........
MotoGP is voor echte mannen.
![]()
Die Casey Stoner toch.. mallerd..
![]()
![]()
Zo ongeveer dan..
Olie drijft op water.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:04 schreef Geerd het volgende:
Die overige olie is voor de antiroest. Hoe vetter hoe better.
Waar vet zit zit geen roest.:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |