Een conseclutsie die je niet na 1 GP kan maken imoquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:51 schreef koffiekoekje het volgende:
Ondertussen noemt iedereen dus iets op, wat niks te maken had met eerder genoemde, dus vond ik dat ik daarin niet achter kon blijven![]()
![]()
Don't think so....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:26 schreef Tomash het volgende:
ik heb zo'n gevoel dat dit een ducati-seizoen wordt.
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Twee te weinig bedoel je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:54 schreef -XX- het volgende:
Hij heeft een Xje te veel op zijn plaatje...
Stuur wat hierheen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Pimbers eerste stunt movquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
Nog zo 1 met lente kriebelsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:58 schreef -XX- het volgende:
![]()
![]()
IK BEN VANDAAG ZO VROLIJK, zo vrolijk , zo vroooolijk
Die mutsquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:10 schreef Worldbeater het volgende:
Wat nou stoer met een motor? .. pak de fiets!![]()
![]()
Want autorijden is ook slaapverwekkend!![]()
![]()
alsof ik ooit met een amsterdams logo as avatar ga lopenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:49 schreef Worldbeater het volgende:
Alexxx is ook stiekem. [afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Veel beterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Is een kloon van die van jou.. maar ok.. heb een stukje bijgekleurd dan.
!
![]()
jongens kunnen andere dingen stijf krijgenquote:
PFFFFFFFquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:48 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
jongens kunnen andere dingen stijf krijgenleer je nog wel
![]()
![]()
maar heb een beetje zelfde als Makster![]()
ja precies jaquote:
quote:Zelfde stijve als Maskter?
WtfHeb je vergeleken met hem dan.
![]()
![]()
1) Die 999 mag meer getuned worden dan de 4 cilinders en er zit en fantastisch coureur op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 14:06 schreef Tomash het volgende:
ok 2 dingen:
1 ik geef als voorbeeld de SBK. dit is toch een goede indicatie van een gelijkwaardige strijd tussen productiemotorfietsen. hier heeft ducati met de 999 vorig jaar met gigantische voorsprong gewonnen met een 2 (!!) cilinder.
2 kijk hier even
http://www.ducati.com/en/(...)family=DesmosediciRR
Tuurlijk weet ik wel beter, heb alleen een schijthekel aan ducatistenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 15:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Nog even terugkomende op de 1098 ..
[afbeelding]
.. acceleratie is slechts 1 van de punten die een motor goed maakt.
.. of laten we inplaats van goed zeggen: part of the whole list. (Bazziekje weet vast beter
)
Bij een rondje Zandvoort kan de Duc wel eens de overall winnaar zijn.![]()
Er kan trouwens ook een kit in dat nog veel meer vermogen oplevert dan er al uitkomt.
Bovendien zag ik laatst ook een vergelijkingstest van drie Jappen waarbij de ZX-10 de slechtst sturende motor was.![]()
[afbeelding]
Jammer dat ik de kwalificatie gemist heb.![]()
jongens kunnen andere dingen stijf krijgen leer je nog wel <<<------>>> maar heb een beetje zelfde als Maksterquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ja precies jastiekuhm pa's verstopte videobandjes gekeken he
![]()
[..]neujj
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef BazzieK het volgende:
Net heerlijk gereden met TataK en DeBuurmanEn 220 aangetikt op de teller
![]()
Uuuhquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:14 schreef -XX- het volgende:
[..]220 met 25 kw
kan dat
???
Of omdat jij bazzie bent?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:13 schreef -XX- het volgende:
jongens kunnen andere dingen stijf krijgen leer je nog wel <<<------>>> maar heb een beetje zelfde als Makster
Hahahahaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
1e regel: direct antwoord op jouw post
![]()
2e regel: indirect antwoord op mijn eerdere en ook jouw post
![]()
snappie![]()
Hejquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef RB het volgende:
Meld me ook weer eens na 5 maand en 94 topics later
Mag niet klagen loop over van het werk, en het begint al weer aardig te kriebelenquote:
Shame on youquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef RB het volgende:
Zal m`n motor binnenkort maar weer eens van stal halen
Heb hem al 3 maand niet gezien![]()
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPMquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:48 schreef -XX- het volgende:
[..]
Shame on you
Jou heb ik nog nooit gezien hier, of wel danNOOoOHHhHhHHh
De rollatorclub dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPM![]()
Ahhh zooooquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:49 schreef RB het volgende:
[..]
Ik hoor bij de oude garde zoals WB en OPM![]()
Ohh jijquote:
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef RB het volgende:
[..]
Ohh jijbent dat jonkie op de opgevoerde brommert
Opgevoerde brommert komt tenminste nog eens buiten in de wintermaandenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef RB het volgende:
[..]
Ohh jijbent dat jonkie op de opgevoerde brommert
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opgevoerde brommert komt tenminste nog eens buiten in de wintermaanden![]()
![]()
Samen met de kinderenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Opgevoerde brommert komt tenminste nog eens buiten in de wintermaanden![]()
![]()
zeker doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef RB het volgende:
Zal m`n motor binnenkort maar weer eens van stal halen
Heb hem al 3 maand niet gezien![]()
en dan heb je alleen Makster nogquote:
lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef RB het volgende:
[..]
Samen met de kinderenAls kleine kinderen spelen zijn ze zoet
![]()
Niet zo miepen met dat ductape brik van je hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanrollatoren
met je 19.1 KaaWeeh
tie-wrap nog altijd hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:14 schreef BazzieK het volgende:
Niet zo miepen met dat ductape brik van je he
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
tie-wrap nog altijd hemwah ok, beetje teep zit er ook op
Zeker wetenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zeker doenbinnenkort maar weer es meeting doen dan
![]()
[..]
Oohh ja zontomaatjequote:en dan heb je alleen Makster nog![]()
[..]
Moet ik wel eerst m`n DB killers er weer uithalenquote:lastig bijhouden he die luidruchtige - RB's kan er ook wat vanrollatoren
met je 19.1 KaaWeeh
quote:
mét klinken de mijne al als open dempersquote:Moet ik wel eerst m`n DB killers er weer uithalen![]()
Is wat je nu hebt nog steeds met killers?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
mét klinken de mijne al als open demperszonder wil ik niet weten
Daar ben ik wel achter gekomen met de MFMM vorig jaarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[..]
mét klinken de mijne al als open demperszonder wil ik niet weten
yepquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:36 schreef BazzieK het volgende:
Is wat je nu hebt nog steeds met killers?
en toen liep ie nog veeel te arm met 65 peekaatjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef RB het volgende:
Daar ben ik wel achter gekomen met de MFMM vorig jaar![]()
wtfquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je hebt een ander kapsel?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
yep
[afbeelding]
[..]
en toen liep ie nog veeel te arm met 65 peekaatjesnu kan ie hoog de toeren in
Auwquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef _GdR_ het volgende:
voorrem blokkeerde toen ik ging remmen.
motor glijd onder me uit en klapt op een verkeersbord (zie tank).
yepquote:
damn, klotequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:46 schreef _GdR_ het volgende:
voorrem blokkeerde toen ik ging remmen.
motor glijd onder me uit en klapt op een verkeersbord (zie tank).
op zo een moment ben je blij met je pakquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:55 schreef _GdR_ het volgende:
nee ben over t asfalt gegleden. mja mn pak deed zn werk goed. mn knie is alleen dik.
WTF. hoe krijg je dat voor elkaar mennn?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WTFquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
motor is inderdaad vervangbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef RB het volgende:
[..]
WTF![]()
Motor is vervangbaar
wees blij dat je er verder goed bent afgekomen,
verkeersborden zijn klotedingen![]()
Hoe komt het dat je voorwiel blokkeerde dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
motor is inderdaad vervangbaar.
maar dat gaat me 10 ruggen kosten.
en die heb ik niet. en das schraal.
Me broer kan ook altijd uren naar zo'n ding kijken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:27 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, ganz geil![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Da`s K*Tquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
motor is inderdaad vervangbaar.
maar dat gaat me 10 ruggen kosten.
en die heb ik niet. en das schraal.
lekkere klapperquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ey RBquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef RB het volgende:
Meld me ook weer eens na 5 maand en 94 topics later
Ik hoop dat je All Risk verzekerd bentquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef _GdR_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de nieuwe banden geen last meer van shimming, moet wel prettig zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:16 schreef TataK het volgende:
Ik kan niet anders zeggen jongens (en XX natuurlijk): Ligt-Banden in Oisterwijk is echt klasseHet is een klein familiebedrijfje waar ze je volgens mij nog echt goed willen helpen. Nette mensen die echt aandacht voor je motorbanden hebben. Ik ben geholpen door de zoon die met mijn (toch nog geen jaar oude) velgen omsprong alsof ze van hemzelf waren.
![]()
Hij deed echt zijn best om de oude banden eraf te krijgen zonder de velgen te beschadigen. De nieuwe banden idem dito erop.![]()
ME nog tegengekomen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ey RB
[..]
Ik hoop dat je All Risk verzekerd bent
[..]
Met de nieuwe banden geen last meer van shimming, moet wel prettig zijn![]()
En zelfs ik kan het zonder hulp vinden dus perfect gelegenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:16 schreef TataK het volgende:
Ik kan niet anders zeggen jongens (en XX natuurlijk): Ligt-Banden in Oisterwijk is echt klasseHet is een klein familiebedrijfje waar ze je volgens mij nog echt goed willen helpen. Nette mensen die echt aandacht voor je motorbanden hebben. Ik ben geholpen door de zoon die met mijn (toch nog geen jaar oude) velgen omsprong alsof ze van hemzelf waren.
![]()
Hij deed echt zijn best om de oude banden eraf te krijgen zonder de velgen te beschadigen. De nieuwe banden idem dito erop.![]()
1 agent op de motor. Toen hij mij zag deed hij de sirene en lampen aan en reed in de tegenovergestelde richting wegquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:28 schreef Rib-i het volgende:
[..]
1 agent op de motor. Toen hij mij zag deed hij de sirene en lampen aan en reed in de tegenovergestelde richting weg
Ik ben net terugquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
![]()
Maarre u zou nog even bellen![]()
![]()
Nog mietplannen liggen voor morgen?![]()
Kenker, was de potentiele klant een vrouw ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:31 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ben net terug
Voor morgen heb ik geen plannen, wel zin om te rijden
Zoals altijd kan ik pas des middags, kijk maar met wie je gaat rijdenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:32 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kenker, was de potentiele klant een vrouw ofzo?![]()
![]()
Maarre TataK en DeBuurman gingen volgens mij ook nog rijden dus misschien even iets regelen ofzeuw![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |