Als jullie verliezen.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:44 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maarre, vanmiddag wel ff winnen he jongens.
quote:
O we hebben hier weer te maken met een anti-ajacied?quote:
quote:Op zondag 18 maart 2007 14:08 schreef S-Two het volgende:
[..]
O we hebben hier weer te maken met een anti-ajacied?![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef Gollemrulez het volgende:
Gelijkspel denk ik.
Nu je het zegtquote:Op zondag 18 maart 2007 16:33 schreef Strooper het volgende:
Ah, na tien keer kijken zie ik dat het een vuist is op dat spandoek![]()
Gezien het wedstrijdverloop niet nee, maar ik had toch liever 3 punten van die (r)tukkers gepakt.quote:Op zondag 18 maart 2007 20:33 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
1-1 tegen Twente, we mogen niet klagen toch?
15 minuten lang en daarna nog Sta op en meer.quote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef The_Verve het volgende:
Het enige waar ik vanmiddag van heb genoten was het minutenlange 'Come On, Green White Army!'. Maar het leek niet eens over te slaan naar het veld.
Ongelooflijk he.. Brian heeft niet eens normale ballen gehad volgens mij, kon ze overal vandaan halen behalve binnen een straal van 5 meter van zichzelf.quote:Dieptepunt van de dag was nog wel de warming up van de Groningse keepers. Heb zelden zo een ongemotiveerd stuk vreten als Bas Roorda gezien.
Dus dat zongen jullie! (ik zat aan de overkant, ik vond het wel een swingend deuntje maar ik had geen flauw idee wat er gezongen werdquote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef The_Verve het volgende:
Het enige waar ik vanmiddag van heb genoten was het minutenlange 'Come On, Green White Army!'. Maar het leek niet eens over te slaan naar het veld.
op zich wel, maar het doek zou pas op de parkeerplaats in elkaar gezet zijn.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:47 schreef Thomas87 het volgende:
[..]
Die vuist op het spandoek leek ook meer een creatie van Picasso. Ik vond het trouwens wel geinig dat het thema "vuist maken" blijkbaar uitgelekt was en dat de Twentesupporters een, weliswaar klein, spandoek met "tegen ons valt geen vuist te maken" hadden hangen!
kijk eens op Vak P.nl...quote:Op maandag 19 maart 2007 13:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
op zich wel, maar het doek zou pas op de parkeerplaats in elkaar gezet zijn.
Maar niks vergeleken met het doek dat in Enschede omhoog werd gehouden na een actie van hun kant.
(Strip over het slachten van een varken en dan het uitvak dat als laatste een doek omhoog houd waarop het varken wegloopt en de slager opgehangen wordt)
Gelukkigquote:Op maandag 19 maart 2007 17:18 schreef MaxPower het volgende:
SCH staat niet model voor de gemiddelde Heerenveensupporter.![]()
Ik hoorde bij Langs de lijn dat jullie ook 'sta op voor heerenveen' doen. Fluiten jullie ook je eigen spelers uit, net als wij?quote:Op maandag 19 maart 2007 17:16 schreef MaxPower het volgende:
Jullie gaan idd steeds meer op ons lijken... gloryhunters, 'braaf' publiek, geweigerde spandoeken... wees er maar blij mee.
Ehm, nee.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:09 schreef MaxPower het volgende:
Dacht je dat we dat van jullie gepikt hebben? Het is eerder andersom.![]()
We hebben gewoon een supertalent in de jeugd!quote:Contract Nevland
“Afgelopen vrijdag hebben wij een gesprek gehad met Erik Nevland. Aan het begin van het seizoen hadden we al eens oriënterend met hem gesproken over zijn toekomst. De huidige verbintenis met Nevland loopt medio 2008 af. Wij hebben hem voor de periode daarna een nieuwe tweejarige contractaanbieding gedaan, dus tot medio 2010."
"Het mag duidelijk zijn dat wij een spits van het kaliber Nevland graag langer aan ons binden en wij zullen er dan ook alles aan doen om hem voor FC Groningen te behouden. De bal ligt nu bij hem en wij hebben met elkaar afgesproken binnenkort weer om de tafel te gaan zitten.”
Overeenkomst Metaj
"Een andere speler in wie wij toekomst zien, is Shkodran Metaj. Met hem hebben wij een tweejarige overeenkomst weten te sluiten. Metaj is een 19-jarige middenvelder en aanvoerder van de A1. Hij staat bovenaan in het klassement van beste speler van de Nike A-junioren Eredivisie en zit sinds 2001 in de opleiding van FC Groningen.
Niets, doet het prima hier..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:15 schreef savelkoul het volgende:
En wat is er met het fcg forum aan de hand?
quote:Van der Linden verlaat FC Groningen
FC Groningen en Antoine van der Linden gaan aan het einde van dit seizoen uit elkaar. De 31-jarige verdediger heeft een aflopend contract bij de Trots van het Noorden.
Van der Linden speelde vier jaar voor FC Groningen. Als hij op vrijdag 30 maart in de uitwedstrijd tegen Roda JC in actie komt, wordt dit zijn honderdste competitiewedstrijd voor groen-wit. Met de bekerwedstrijden, Europese duels en de play-offwedstrijden opgeteld, kwam hij 113 keer in actie voor FC Groningen. In al die duels scoorde hij in totaal vijf keer, waaronder een aantal zeer memorabele doelpunten zoals zijn volley in het play-offduel met AZ, vorig seizoen in Euroborg.
De beslissing na dit seizoen de wegen te laten scheiden, ligt aan beide kanten. Algemeen directeur Hans Nijland: “Wij hebben aan het begin van het seizoen gepoogd het aflopende contract van Van der Linden te verlengen, maar dat is niet gelukt. Daarna zijn wij ons gaan oriënteren en wij vinden het nu beter uit te zien naar een andere bezetting van de linkervleugelpositie in de verdediging. Nu we definitief van elkaar weten waaraan we toe zijn, zullen wij onze zoektocht naar een nieuwe linksbenige verdediger verder uitbreiden.”
Ook Van der Linden had de wens FC Groningen te verlaten. “Ik heb hier vier jaar met veel plezier gespeeld, maar ik wil nog één keer de kans aangrijpen om ergens anders te voetballen. Wat het zal worden, weet ik nu nog niet. Het is wel goed dat er nu duidelijkheid is en dat mijn toekomst dus niet meer bij FC Groningen zal liggen.”
Bron: FC Groningen
Maar nu moeten er van de zomer iig wel weer een aantal verdedigers bij.quote:Op donderdag 22 maart 2007 10:27 schreef clauwheee het volgende:
Beste voor beide, vd Linden weg bij FC.
Je hoeft geen centrale/rechter-verdediger te halen naar m'n mening. Een goede linksback is echter essentieel. Zeker ook omdat je Floren als tweede linksback kwijt bent geraakt.quote:Op donderdag 22 maart 2007 16:41 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar nu moeten er van de zomer iig wel weer een aantal verdedigers bij.
Volgens mij wel. Ik zag em ooit (in het begin van 't seizoen geloof ik) een mooie actie maken en sindsdien ben ik fan.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:00 schreef methodmich het volgende:
Die halve Tsjech met Ajax-opleiding is dat toch? Speelt die daar linksback?
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:06 schreef decynischebever het volgende:
Prutsers
Verrassend...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:49 schreef Duderinnetje het volgende:
decynischebever, kloon van gebande, alors á l'oubliette!
dat zou wel de beste optie zijn inderdaadquote:Op zondag 25 maart 2007 17:12 schreef savelkoul het volgende:
Ik zet mijn geld op Klavan.
quote:Nevland opgeroepen voor Noorwegen
De interlandcarrière van Erik Nevland krijgt toch een vervolg. De spits van FC Groningen is maandag alsnog opgeroepen om zich te melden bij de Noorse selectie. Noorwegen speelt komende woensdag de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije.
Het is voor Nevland de tweede uitnodiging in korte tijd. Zoals bekend werd de goalgetter begin maart ook al geselecteerd voor de Noorse selectie. Die oproep bleek echter te berusten op een misverstand: de Noorse bond had een verkeerde fax gestuurd. Nevland maakte slechts deel uit van de voorlopige selectie. Voor de spits een onaangename verrassing.
Maandag werd de topscorer van de FC echter alsnog opgeroepen door bondscoach Age Hareide. Dit als vervanger van de geblesseerde Ole-Martin Årst, die zaterdag uitviel in de met 2-1 verloren kwalificatiewedstrijd tegen Bosnië-Herzegovina.
Komende woensdag speelt Noorwegen de belangrijke EK-kwalificatiewedstrijd tegen Turkije. De Turken zijn koploper in Groep C. Noorwegen staat op de derde plaats en heeft drie punten achterstand. Het duel Turkije – Noorwegen wordt gespeeld in de Commerzbank Arena in Frankfurt, aftrap is om 20.00 uur.
Erik Nevland speelde tot dusver 2 A-interlands voor de nationale ploeg van zijn vaderland.
quote:Ron Jans vanavond te gast in Holland Sport
Trainer Ron Jans is vanavond te gast in het VPRO-programma Holland Sport. Hierin zal hij plaatsnemen aan de groene picknicktafel van Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk voor een uitgebreid gesprek.
Van alles willen ze weten, De Jong en Van Nieuwkerk, van de succesvolle Jans die sinds november 2002 trainer is van FC Groningen. En uiteraard wil Holland Sport ook graag even zien hoe hij het er vanaf brengt op het roemruchte fietsspel.
Verder te gast deze uitzending: Europees kampioene hoogspringen Thia Hellebaut. Daarnaast analyseren hockeyspitsen en wereldkampioenen Sylvia Karres en Kim Lammers de spits van het Nederlands voetbalelftal tijdens de interland tegen Roemenie.
Holland Sport is live, en te zien op Nederland 3 vanaf 20:25 uur.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 19:52 schreef Noca het volgende:
Naar verluidt al 1200 kaarten verkocht voor de uitwedstrijd bij Feyenoord, dat gaat een mooi dagje worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |