Met vlag en wimpel geslaagd, ga door naar Start en win 10.000 Geeuwroquote:Op woensdag 21 maart 2007 14:45 schreef chacama het volgende:
[..]
Stelling 1, 2 en 3 zijn juist. Het is alleen lastig deze op een dusdanige wijze te motiveren opdat de baby in kwestie overtuigd wordt van de correctheid van deze stellingen.
Stelling 1:
Baby's moeten slapen.
Ja, en dat doen baby's ook. Het probleem ligt alleen in het feit dat de baby niet slaapt wanneer moeders willen slapen.
Stelling 2:
Zie stelling 1.
Stelling 3:
Zie stelling 1.
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 14:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Met vlag en wimpel geslaagd, ga door naar Start BED en win 10.000 Geeuwro
Oeh ja. Bedquote:
Ja, daar kan ik inkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:24 schreef snoopy het volgende:
Vergeleken met mij heb jij een makkie B-M.
er word ook wel eens dramatisch overgedaan maar er word ook heel veel geromantiseerd terwijl dat ook niet zo is.quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind het spijtig dat er dikwijls zo dramatisch over gedaan wordt. Het lijkt me (idd in de meeste gevallen) heel normaal dat men borstvoeding geeft. Het is toch helemaal niet zo een prestatie?
Toekomstige moeders zouden schrik krijgen om eraan te beginnen zo.
quote:Op woensdag 28 maart 2007 09:47 schreef Popples het volgende:
[..]
er word ook wel eens dramatisch overgedaan maar er word ook heel veel geromantiseerd terwijl dat ook niet zo is.
alles kent zijn tegenslagen maar ook zijn goede dingen.
maar iedereen ervaart dingen anders.
ik vond het in het begin alleen maar stressen en moeilijk vanwege een moeilijke start en als er dan ook nog een schoonmoeder staat te pushen dan ervaar je het ook anders.
maar iedereen moet het zelf ervaren en zo is dat ook voor de toekomstige moeders. wat ik wel jammer vind als je bij het cb bent is dat er moeders heel snel soms na een dag al kappen of niet eens geprobeerd hebben. het is ieders zijn eigen keus maar proberen is het zeker waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |