abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Milf maandag 19 maart 2007 @ 16:00:21 #151
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_47438286
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:57 schreef owlet het volgende:

[..]

Fijn dat het goed heeft geholpen! Ik blijf me er over verbazen hoe weinig aandacht er altijd is voor te veel melk, terwijl dat veel vaker voor komt dan te weinig melk!
Ja en ik dacht aldoor dat ze te weinig kreeg omdat ze zo vraak vroeg. En ze werd onrustig en was niet zo tevreden meer als ze net had gedronken. En ik snapte er helemaal niets van. Ik wist gewoon niet wat mijn moppie dwarszat.
Maar teveel melk dus.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Milf maandag 19 maart 2007 @ 16:01:50 #152
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_47438341
ik ben er weer weg van hoor dames . Ik zit hier om een PC te installeren en niet om te FOK!ken .Maar wilde even reageren.
Toedels
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_47440832
En wij samen zijn dan weer dat gemiddelde waar natuurlijk wel veel info over te vinden is!

Ik ben inmiddels aan het afbouwen voor overdag. Lis is bijna 6 maanden. iig tot 6 maanden dacht ik voordat ik wist dat ik te weinig melk had. En met alle ups en downs heb ik dat bijna al gehaald. Het was een flinke investering van mijn kant maar ik ben superblij dat ik het heb kunnen volhouden dat dubbelvoeden. Nu blijf ik haar 's avonds, eventueel 's nachts en 's ochtends nog wel voeden maar ik verwacht dat dat vanzelf steeds minder gaat worden.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_47441064
Toch vind ik het dan raar dat de term overvoeden wordt gebruikt bij een grote melkpoductie. Als je ook googlet op borstvoeding en overvoeden lees je alleen maar dat dat niet mogelijk is. Ik dacht dat sidn3y doelde op het overvoeden als bij kunstvoeding, vandaar mijn reactie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  maandag 19 maart 2007 @ 20:03:13 #155
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47447651
In dat geval de volgende vraag: Kun je je kind met bv overvoeden als deze in een fles wordt gegeven??? Of geldt dan toch nog steeds als ze vraagt mag je geven??? Ik vind het namelijk moeilijk. Maud krijgt in principe twee tot drie flessen op een dag, maar als ze bij de oppas heeft gedronken en na 2 uur eigenlijk weer wil, zou ze dan mogen of is het dan niet goed omdat ze dan net 150ml op heeft. Tot nu toe hebben we steeds gewoon gegeven (lees: afgelopen week, want nu drinkt ze eindelijk lekker uit de fles). Persoonlijk denk ik dat het wel kan, want de bv verschilt natuurlijk van samenstelling. Soms is ie iets meer waterig (veel voormelk gekolfd) en kan ik me voorstellen dat ze dan sneller weer wil drinken. Of is dit een rare denkwijze?
pi_47447998
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:03 schreef chacama het volgende:
In dat geval de volgende vraag: Kun je je kind met bv overvoeden als deze in een fles wordt gegeven??? Of geldt dan toch nog steeds als ze vraagt mag je geven??? Ik vind het namelijk moeilijk. Maud krijgt in principe twee tot drie flessen op een dag, maar als ze bij de oppas heeft gedronken en na 2 uur eigenlijk weer wil, zou ze dan mogen of is het dan niet goed omdat ze dan net 150ml op heeft. Tot nu toe hebben we steeds gewoon gegeven (lees: afgelopen week, want nu drinkt ze eindelijk lekker uit de fles). Persoonlijk denk ik dat het wel kan, want de bv verschilt natuurlijk van samenstelling. Soms is ie iets meer waterig (veel voormelk gekolfd) en kan ik me voorstellen dat ze dan sneller weer wil drinken. Of is dit een rare denkwijze?
Man, dat overvoeden-woord zorgt voor allerlei toestanden hier

Kindjes mogen zoveel en zovaak moedermelk drinken als ze willen, of dat nou uit de borst of de fles is. Dat is niet schadelijk voor de niertjes en ze worden er niet dik van.

Niet zo moeilijk doen mensen.

Laat Maud lekker drinken als ze wil. Geef wat extra mee, in klontjes of zo, dan kan de oppas naar eigen inzicht ontdooien. Zo, probleem opgelost.
Variety is the spice of life
pi_47448118
Mijn CB-arts zei ook dat ik BV niet mee hoefde te tellen bij de kunstvoeding.
  maandag 19 maart 2007 @ 20:13:20 #158
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47448146
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:10 schreef nebelung het volgende:

[..]

Man, dat overvoeden-woord zorgt voor allerlei toestanden hier

Kindjes mogen zoveel en zovaak moedermelk drinken als ze willen, of dat nou uit de borst of de fles is. Dat is niet schadelijk voor de niertjes en ze worden er niet dik van.

Niet zo moeilijk doen mensen.

Laat Maud lekker drinken als ze wil. Geef wat extra mee, in klontjes of zo, dan kan de oppas niets teveel ontdooien en wat meer als het te weinig is. Zo, probleem opgelost.
Zag het niet als probleem, maar ben nieuwsgierige van nature. Klontjes liggen al in de diepvriezer. Merk alleen dat ik niet kan rekenen. Ontdooide BV moet meteen op, toch? Had zaterdag 300ml ontdooid terwijl er nog een voeding stond. Domme ik.
pi_47448315
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef snoopy het volgende:
En wij samen zijn dan weer dat gemiddelde waar natuurlijk wel veel info over te vinden is!

Ik ben inmiddels aan het afbouwen voor overdag. Lis is bijna 6 maanden. iig tot 6 maanden dacht ik voordat ik wist dat ik te weinig melk had. En met alle ups en downs heb ik dat bijna al gehaald. Het was een flinke investering van mijn kant maar ik ben superblij dat ik het heb kunnen volhouden dat dubbelvoeden. Nu blijf ik haar 's avonds, eventueel 's nachts en 's ochtends nog wel voeden maar ik verwacht dat dat vanzelf steeds minder gaat worden.
Supercalifragilisticexpialidocious! (komt in mij op)

Goe gedaan
pi_47448340
Chaca, daarom dus klontjes, als je een keer een klontje teveel ontdooit en weg moet gooien is het probleem nog niet. Een heel flesje is wel een probleem natuurlijk.

Ik ontdooide altijd liever te weinig (klontjes) dan te veel dus, een extra klontje is zo ontdooid.
pi_47458415
Fons weet zijn eten hoe dan ook te vinden.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 00:16:18 #162
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47458559
Leuke foto Bassmiss Fons is groot geworden
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 07:32:38 #163
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47460742
Inderdaad een lekker menneke die Fons maar dat weet BM nu wel een keer

Bar, hoe lang heb jij eigenlijk BV gegeven?
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_47464106
Wat een leuke foto! En ook een prettige houding, al zeg ik het zelf.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:34:31 #165
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47464338
gave foto bm. Zo heeft Maud nog nooit gedronken. Kan ik ook wel eens proberen.

Oh, en hier begint de 4-maanden dip. Alles is interessanter dan eten. En vooral het geluid dat uit d'r eigen keeltje komt. 3 slokken, hagrrr, prrrrt.oh, ja ik was aan het drinken....ahvrieee, weer wat slokken en dan nog maar eens een grote lach naar mama. Wel heel gezellig.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:41:16 #166
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47464539
Ik vind het erg stoer snoopy, dat je het zo lang hebt volgehouden. Die Lis heeft maar geluk.

Fons is echt al groot. Ik vind het juist niet handig zo, Anna kan dan veel te veel rondkijken. Dan drinkt ze niet meer.

Het is ook weer fase chacama. Alles is een fase, een fase, een fase.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47464609
Het is een handige houding voor de mensen met teveel melk. Minder overstromingsgevaar in je kindje.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:44:22 #168
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47464636
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 07:32 schreef Neuk het volgende:
Inderdaad een lekker menneke die Fons maar dat weet BM nu wel een keer

Bar, hoe lang heb jij eigenlijk BV gegeven?
9 maanden, en toen was het ook echt op zeg maar
Thijs kwam ineens weer aldoor terug zetten overdag en snachts, en toen had mama zoiets van , jongen we gaan overstappen, want dit houd ik niet lang vol
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 20 maart 2007 @ 10:46:11 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47464687
Tot nu toe wel een gezellige fase. De fase van mama de melk komt niet snel genoeg...of te snel dus ik zal je even fijn knijpen hebben we gelukkig gehad. Ik ben nog wel bont en blauw op plekken, maar knijpen doet ze nu (klopt af) niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2007 @ 11:03:16 #170
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_47465189
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:02 schreef snoopy het volgende:

Snoopy, gefeliciteerd met het bereiken van je mijlpaal! Je mag heel erg trots op jezelf zijn.
(Ik ben zelfs trots op je )
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  dinsdag 20 maart 2007 @ 11:45:49 #171
62233 Jelief
ikke lief!
pi_47466467
* Jelief is ook heel trots op Snoopy, je hebt het maar mooi gedaan hoor! Petje af!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_47467214
Ik heb heel Snoopy gemist! Wat goed joh, je mag echt ontzettend trots op jezelf zijn. Wow!
pi_47467530
Goed zo Snoopy

Hier gaat alles nog naar wens, net voor het 3-mnd-bezoek op het cb geweest en ze is 64cm en 6310 gram. Langer en zwaarder dan Myrthe op die leeftijd was maar wel goed in verhouding (vinden wij ).
pi_47468408
Ik ben ook heel trots

en ik ook op jou Macka! Dat pakken ze ons niet meer af!
  dinsdag 20 maart 2007 @ 16:16:08 #175
45621 Suzanna
Mama van...
pi_47475870
Ik heb misschien een beginnende borstontsteking (hele pijnlijke borst, krimp van de pijn als ik een kind moet oppakken en het gaat niet over door Julia vaak daar aan te leggen op verschillende manieren (kinnetje juiste richting etc.) ...
Nou had mijn zus het over homeopatische middelen maar ik vroeg me af of jullie dat ook aanraden. Ik kom er op internet niet veel over tegen...
- crème bioforce (wordt ook voor tepelkloven gebruikt o.i.d.?)
- phylacca
- silicea b12 ...

Ze gaf ook de tip om een warme douche te nemen maar dat gaat op t moment helaas niet.

Oh ja, ik voel me zowiezo 'ineens' sinds ik die pijnlijke borst heb helemaal niet lekker, rillerig en grieperig, maar heb volgens mij geen koorts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')