abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 maart 2007 @ 18:56:47 #251
1762 YPPY
Yppiaans
pi_47759502
Eigenlijk vond ik de bv soms best wel dramatisch. Ik heb het echt vaak moeilijk gevonden en vroeg me dan af waar ik aan begonnen was. En mijn omgeving nog meer, die vonden het helemaal maar niks. Inmiddels hebben ze het gelukkig afgeleerd om me naar kv toe te praten. Het gaat nu goed, maar ik merk wel dat de steeds weer teruglopende productie nu weer gaat spelen (minder kunnen kolven). Gelukkig weet ik nu wel wat ik er aan kan doen, maar ik kan zeker niet zeggen dat het makkelijk is geweest.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_47787303
Vandaag naar het CB geweest, even laten wegen en meten en dan zijn 2 prikken. Vooral het vragenlijstje aflopen bij de arts vond ik wel weer grappig. En krijgt hij gewone melk? Nee, hij krijgt nog steeds borstvoeding. Oh, zegt ze, dat is helemaal prima. Ze is zelf ook pas 9 maanden moeder, dus ik vond haar reactie wel leuk en was stiekem wel een beetje trots dat Merlijn alweer 15 maande borstvoeding krijgt.

De eerste maand ging bij mij destijds heel moeilijk, aanleggen niet goed aangeleerd en Merlijn was het te vlug weer kwijt en deed het verkeerd. Het deedpijn toen hij KV kreeg, maar ik was vooral blij toen hij weer aan de borst lag na 4 weken. Veel KV heeft hij in de eerste weken niet gehad, gelukkig. Ik wist dat het mogelijk was hem eraan te krijgen en het is gelukt.

Merlijn begint de nachten steeds wat meer zonder borst door te komen. Gewoon zomaar ineens vanzelf. En ik ben blij . Ook de laatste voeding die hij nog steeds krijgt rond 23.00 en de slokjes voor het slapen gaan zijn niet veel meer. Voor de nachtvoedingen was ik al op een bepaald emanier aan het afbouwen. Merlijn mocht nog maar 10 minuten drinken en dan wilde ik weer een uurtje kunnen slapen. Hij vond het niet echt leuk, maar uiteindelijk draaide hij zich om en kwam een paar uur later pas, nu is het ineens rustig dat hij 's ochtends vroeg pas komt en de rest van de nacht niet echt meer.
  † In Memoriam † donderdag 29 maart 2007 @ 13:34:01 #253
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_47788697
Wat leuk Randa, dat je kunt terugkijken op een succesvolle periode bv geven!
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_47788923
Goed om te lezen, Randa! Dat geeft ook een beetje moed aan de nachtvoedende moeders met wallen tot op hun knieën
pi_47790537
wat goed randa.
ik weet niet hoe jullie het volhouden hoor die nachten voeden.
maar ik zou dan overdag als een lijk rond lopen.
mama van 3 kids!
pi_47791961
Je went er ook aan Popples, ik ben ook iemand die genoeg slaap nodig heeft, maar ondanks mijn nachtbrakertje (sinds 2 weken ofzo is het weer echt bal) gaat het best goed met me

Oh ja, dinsdag prikken gehaald en weer rondje Consternatie gedaan. Vorige keer zat er een fronsende mevrouwendokter omdat ik er een paar keer kv in gemikt had (de baby dan he ) en deze keer een koemelkactiviste ofzo. Waarom Nune niet "gewoon" 5 keer voeding kreeg. En nachtvoedingen !? Nou ja, ik heb dr lekker zitten pesten. "Neeh, ze krijgt soms nog wel 15 keer, ze krijgt op verzoek, ook 's nachts." Nou, dr wenkbrauwen verdwenen zowat onder dr haargrens
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47792567
`Merlijn slaapt bij ons in bed en dat was voor mij de manier om het een beetje vol te houden met regelmatige uitschieters dat ik het ook zat was hoor. Helemaal stoppen met voeden zal ik voorlopig nog niet, maar het is wel heerlijk dat Merlijn mij steeds minder nodig heeft.

Het doorslapen is nu eigenlijk wel te herleiden op een riante gewichtstoename en merlijn speelt meer en meer buiten en zal daardoor ook veel moeier zijn. Hij was in één maand tijd bijna 400 gram aangekomen. Wat anders dan 300 gram in 3 maanden tijd de vorige keer.
  donderdag 29 maart 2007 @ 14:59:11 #258
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47792692
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:44 schreef Mwanatabu het volgende:
Je went er ook aan Popples, ik ben ook iemand die genoeg slaap nodig heeft, maar ondanks mijn nachtbrakertje (sinds 2 weken ofzo is het weer echt bal) gaat het best goed met me
het went. En ik ben altijd zo blij om te lezen dat Nune en Maud zo netjes alles samen doen op afstand. Geeft me in elk geval het gevoel dat ik niet 6x per nacht in mijn eentje rond aan spoken ben in een huis. Maud had het afgelopen nacht goed voor elkaar. 10 uur drinken, 1 uur drinken, 2 uur piepen, 3 uur speen kwijt, 4 uur drinken.....5 uur wakker....bij mama in bed verder geslapen tot 7 uur.

Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:26:23 #259
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47793925
ik heb er echt helemaal geen zin meer in...

maarja ik heb ook een baaldag dus ik heb nergens zin in...
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:32:03 #260
144006 chacama
Ondernemend!
pi_47794149
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:26 schreef Neuk het volgende:
ik heb er echt helemaal geen zin meer in...

maarja ik heb ook een baaldag dus ik heb nergens zin in...
Dan is het dus helemaal moeilijk. Een baaldag is echt rot. Kun je het evt. opvangen door bv uit de fles te laten geven. Dat jij even wegkunt en je zin kunt verzetten.....
  donderdag 29 maart 2007 @ 15:42:54 #261
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47794594
Nee dat lukt vandaag dus niet. Ik heb ook vreselijke rugpijn. Al een aantal weken en het lijkt steeds erger te worden. Ik weet ook echt nietwaar het aan ligt. Misschien moet ik wel ongesteld worden en zet het niet door ofzo...
Iedere golf van de zee,
pi_47795816
krijg er spontaan slaap van. maar gelukkig slaapt mijn meisje goed door tot 6.30/7.30

neuk balen dus vandaag hopelijk is je dagje snel voorbij. sterkte
mama van 3 kids!
pi_47798648
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 14:59 schreef chacama het volgende:

[..]

het went. En ik ben altijd zo blij om te lezen dat Nune en Maud zo netjes alles samen doen op afstand. Geeft me in elk geval het gevoel dat ik niet 6x per nacht in mijn eentje rond aan spoken ben in een huis. Maud had het afgelopen nacht goed voor elkaar. 10 uur drinken, 1 uur drinken, 2 uur piepen, 3 uur speen kwijt, 4 uur drinken.....5 uur wakker....bij mama in bed verder geslapen tot 7 uur.

Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase-Hetiseenfase
ik heb precies hetzelfde! Dan weet je iig even zeker dat je niet gek bent he, maar gewoon een vliegtuig mama

Fasefasefasefasefasefasefasefaseommanipadmehummmmfaaaaaaase
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_47798701
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 15:42 schreef Neuk het volgende:
Nee dat lukt vandaag dus niet. Ik heb ook vreselijke rugpijn. Al een aantal weken en het lijkt steeds erger te worden. Ik weet ook echt nietwaar het aan ligt. Misschien moet ik wel ongesteld worden en zet het niet door ofzo...
Klinkt rot Neuk...chocola en de wetenschap dat vandaag nog maar 4,5 uur duurt helpen misschien?
  donderdag 29 maart 2007 @ 17:41:49 #265
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47799266
moet zo nog werken
Iedere golf van de zee,
pi_47799426
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:41 schreef Neuk het volgende:
moet zo nog werken
Oh oh...enige kans dat dat zowaar nog leuk wordt?
  donderdag 29 maart 2007 @ 20:39:17 #267
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47805347
Wat fijn Randa, die nachten!

Hier ben ik straks voor het eerst gebeten, zo'n 5 keer! Ik riep superhard, van schrik, Au! Niet dat het Simon deerde, hij lachte een keer en dronk weer verder. Hij bijt ook midden onder het drinken, niet voor de tsr of bij het tutteren, maar tijdens de volle actie zeg maar!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 29 maart 2007 @ 22:52:43 #268
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47810930
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 17:46 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Oh oh...enige kans dat dat zowaar nog leuk wordt?
De dag is nu bijna over

PM ik ken het! Brent heeft het nu ook in de mode. Gelukkig niet zo vaak maar als het gebeurt drinkt ie gewoon door als ik auw roep. Volgens mij gaat het ook per ongeluk. Hij ligt de hele dag op dingen te kauwen... dus waarom niet op mijn niplets denk ik dat hij dan denkt...
Iedere golf van de zee,
pi_47810979
Heeft Brent ook al tanden?
  donderdag 29 maart 2007 @ 23:07:08 #270
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_47811522
Nee maar die komen wel door heb ik het idee. Hij is echt aan het kauwen (en hard ook!) op van alles en nog wat en ik zag ook witte puntjes onderin zijn mondje.
Iedere golf van de zee,
pi_47812191
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:07 schreef Neuk het volgende:
Nee maar die komen wel door heb ik het idee. Hij is echt aan het kauwen (en hard ook!) op van alles en nog wat en ik zag ook witte puntjes onderin zijn mondje.
Kauwen en zeveren doet Fons ook al de hele tijd, maar geen spoor van tandjes hier.
pi_47872751
Beef wat goed. En hoe gaat 't nu?
Hier zijn ze nog niet aangekomen dus wij kunnen 't nog niet proberen.
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 08:24 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Ok ik weet niet of ik hem al eerder gesteld heb die vraag. Maar dit is meer voor de lang voeders. Ik heb heel vaak dat mijn ongesteldheid langer uitblijft vanwege het nog steeds bv geven. Heel irritant vind ik zelf want je zit dan vaak te denken dat je zwanger zou kunnen zijn. Ik gebruik de pil niet zie je. Bij ons dus alleen condooms. Zijn er meer die hier last van hebben? Tan jij misschien? Of jij Poemojn?
Nee sorry, ik herken het niet, was meteen regelmatig alleen minder hevig. Misschien mensen op www.borstvoedingsforum.nl ?
pi_47884012
Het gaat heel goed uit de Tommee Tippee Ik heb tussendoor weer een keer de Avent geprobeerd maar dat ging beduidend een stuk minder! Quinten drinkt een flesje van 150 ml goed leeg, wel met een beetje gelummel tussendoor, maar dat zien we door de vingers
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_47884114
quote:
Op donderdag 29 maart 2007 23:24 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Kauwen en zeveren doet Fons ook al de hele tijd, maar geen spoor van tandjes hier.
Is zeveren synoniem aan drinken en jezelf tegelijk afzetten tegen mama, die je tegelijkertijd slaat en haar andere tepel tot moes knijpt? Want dan zevert Nune ook behoorlijk
  zondag 1 april 2007 @ 09:55:09 #275
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_47884496
Wat fijn Beefcake! Gek dat hoe klein de kindjes ook zijn, ze toch zo'n duidelijke voorkeur kunnen hebben he.

Mwana, nee hoorde dat maar bij het tandjes krijgen, hier is dat wat jij beschrijft, gewoon een constant iets....!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')