Waarschijnlijk eet ie die bodyanalyzer ook nog op.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:36 schreef Prospera het volgende:
Jaap: ik heb een bodyanylizer besteld, die meet alles.
Eric: je kan een anylizer bestellen, maar je vreet zo veel dat je 10x zoveel aankomt.
Deze was om te zieken, leer mij Fok! kennen...quote:
Moetje niet gaan schelden hequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskey
Ik ben overigens echt nog steeds serieus over die date. Gewoon voor de gezelligheid.
Ik kan slecht tegen mij verlies.. zo sukkel ben ik.quote:
Maakt mij niets uit hoor!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
@Ian en Heathen SorryIk reageerde verkeerd op een ander poster
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet aan mij om te beoordelen... tyfus bier is op dus ik moet nu aan de whiskey
Ik ben overigens echt nog steeds serieus over die date. Gewoon voor de gezelligheid.
Ik weet niet.. kan ik je nog wel vertrouwen.. je hebt mij bijzonder geschaadt in mijn emotionele sfeer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:37 schreef it_was_me het volgende:
[..]
@Ian en Heathen SorryIk reageerde verkeerd op een ander poster
En ik ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!
Je stond BIJNA bij favo fokkerts in mijn fobo!![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee maar nu kan die discussie stoppen.
By the way, ik ga slapen.![]()
Ik vind Jaap zijn accent wel weer lekker. Een echte rotterdammer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef joffer het volgende:
Jaap praat cht als Bob de Rooy.
ga eens vlug slapen jij, lelijkerd !quote:
Ik vind het irritant. Heb liever een echte brabander erin!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:41 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind Jaap zijn accent wel weer lekker. Een echte rotterdammer.
Gezellig vorkje prikken met jaap?quote:
So truequote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik vind het irritant. Heb liever een echte brabander erin!![]()
Ik had eerst korsakov bier ontkurkt. Dat moest eerst op.. of eigenlijk moest op.. Dat soort bier moet je met beleid drinken en van genieten. 7 euro uitgeven voor een flesje bier wil ik wel graag lang over doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij gaat nu pas aan de whiskey?!
Je stond BIJNA bij favo fokkerts in mijn fobo!![]()
Ik vind brabo's achterbaks in het algemeen qua gedrag. Maar jij mag wel een uitzondering zijn.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Eerst appel, daarna ijs, daarna ijsappel, zometeen is het gewoon ijs+frikandellen+yoghurt+mayo.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef joffer het volgende:
Jezus wat laat die Jaap zich opnaaien zeg.
Ech nie. Hij praat net als die dikke judoka uit Haarlem, en die praat ABN, hij zou zo uit het Gooi kunnen komen met dat accent. Rotterdams klinkt wel effe iets anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:41 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind Jaap zijn accent wel weer lekker. Een echte rotterdammer.
gaat het goed?quote:
Ik ben qua posten misschien een kutnewb, maar qua lurken absoluut nietquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik had eerst korsakov bier ontkurkt. Dat moest eerst op.. of eigenlijk moest op.. Dat soort bier moet je met beleid drinken en van genieten. 7 euro uitgeven voor een flesje bier wil ik wel graag lang over doen.
Maar hoe kan ik het nog goedmaken. Jij mag dan wel newbie zijn, maar ik weet niet eens hoe je favofokkers in je lijst zet
Een naar Tukkerland geëmigreerde Brabo met zorgvuldig in stand gehouden zachte G ook goed?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:42 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
gaat het goed?
Op mediawatchers is ook een keer een fan geflipt nav BB3.
Ben jij Rotterdammer? Zo ja, dan zit ik totaal fout.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:45 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ech nie. Hij praat net als die dikke judoka uit Haarlem, en die praat ABN, hij zou zo uit het Gooi kunnen komen met dat accent. Rotterdams klinkt wel effe iets anders.
Zeg....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind brabo's achterbaks in het algemeen qua gedrag. Maar jij mag wel een uitzondering zijn.
Hey...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind brabo's achterbaks in het algemeen qua gedrag. Maar jij mag wel een uitzondering zijn.
Nee, maar ik kwam er nogal vaak vroeger (Feyenoord) en heb er nog steeds een stel vrienden. Die klinken toch echt iets anders dan Porky.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ben jij Rotterdammer? Zo ja, dan zit ik totaal fout.
Sylvia is ook een brabander...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Done the same. Ik ben ook al een tijdje een lurker maar met goudenkooi ben ik ook echt meer actief geworden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben qua posten misschien een kutnewb, maar qua lurken absoluut niet![]()
Favofokkerts wijzig je door naar fobo te gaan en je profiel aan te passen![]()
En voel je verplicht: Jij staat er vanaf nu bij mij in![]()
Denk dat je in de war bent met Limbo's hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Limbo's hoor.
Oh ja, de SOA boysquote:
Niet. Velen kunnen een andere mentaliteit aannemen.quote:
Een mentaliteit van een brabander komt dus nooit overeen met die van een niet-brabander??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:51 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet. Velen kunnen een andere mentaliteit aannemen.
Limbo vrouwen kunnen mij bekoren met hun stem. Ook al mogen ze nog zo vals zijn.quote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB FINAL FANTASY 12 GEWONNEN!!!
Hoe heb je de eindboss verslagen dan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef Ian_Nick het volgende:
IK HEB FINAL FANTASY 12 GEWONNEN!!!
Uhu. Is voor mij ook makkelijker dat ik mensen over een kam scheer.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:52 schreef BBW het volgende:
[..]
Een mentaliteit van een brabander komt dus nooit overeen met die van een niet-brabander??
Je mag Natasja hebben hoor! asjeblief!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Limbo vrouwen kunnen mij bekoren met hun stem. Ook al mogen ze nog zo vals zijn.
Ook als je ze niet kan verstaan?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Limbo vrouwen kunnen mij bekoren met hun stem. Ook al mogen ze nog zo vals zijn.
Nee dude, ik heb de prijsvraag beantwoord!!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:54 schreef Heathen het volgende:
[..]
Hoe heb je de eindboss verslagen dan?
Hoezo... luister jij naar vrouwen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook als je ze niet kan verstaan?
Over het algemeen niet, maar je hebt overal mensen met hetzelfde karakter natuurlijk. Een ding kan ik je wel verzekeren, ik snap niet hoe ze aan die uitdrukking van "gemoedelijke Brabanders" komen, want waar ik vandaan kom was het altijd alles behalve gemoedelijk. Meer een soort kruidvat met een kort lontje erin.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:52 schreef BBW het volgende:
[..]
Een mentaliteit van een brabander komt dus nooit overeen met die van een niet-brabander??
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee dude, ik heb de prijsvraag beantwoord!!
Kreunen is universeel!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ook als je ze niet kan verstaan?
Misschien omdat ze onder het dekbed bezig is?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:54 schreef BBW het volgende:
[..]
het is wit beddengoed, hoe zou je die daar niet tussenin zien?
not a big enough hump.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:56 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Misschien omdat ze onder het dekbed bezig is?![]()
En wat heb je gewonnen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee dude, ik heb de prijsvraag beantwoord!!
Uhm... ja. Maar alleen omdat ik van hun stemgeluid en hun onbegrijpelijke logica hou. Ik seg ik hou derfan.quote:
Zei die toch ? FF 12quote:
Mijn ervaring met Brabo's is dat ze achter je rug om praten en nooit direct zijn. Ik houd van directheid ook al mag het af en toe bot zijn, je weet dan waar je aan toe bent. Iemand die je niet mag waar ik woon blijf je dan ook wel uit de buurt. En dat creeert een snelle ontwikkeling waar ik van houd.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Over het algemeen niet, maar je hebt overal mensen met hetzelfde karakter natuurlijk. Een ding kan ik je wel verzekeren, ik snap niet hoe ze aan die uitdrukking van "gemoedelijke Brabanders" komen, want waar ik vandaan kom was het altijd alles behalve gemoedelijk. Meer een soort kruidvat met een kort lontje erin.![]()
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen ligt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:58 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Uhm... ja. Maar alleen omdat ik van hun stemgeluid en hun onbegrijpelijke logica hou. Ik seg ik hou derfan.
ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:00 schreef Lolalala het volgende:
Heeft Huub nog gezoend met Amandel?
Heb je niet gekeken dan ? De vonken vlogen eraf.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:00 schreef Lolalala het volgende:
Heeft Huub nog gezoend met Amandel?
Brabo's zijn van nature idd wat minder direct dan bijvoorbeeld Rotterdammers, da's waar. En die Rotterdamse 'botheid' spreekt mij ook meer aan.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:58 schreef Heathen het volgende:
[..]
Mijn ervaring met Brabo's is dat ze achter je rug om praten en nooit direct zijn. Ik houd van directheid ook al mag het af en toe bot zijn, je weet dan waar je aan toe bent. Iemand die je niet mag waar ik woon blijf je dan ook wel uit de buurt. En dat creeert een snelle ontwikkeling waar ik van houd.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen vrouwen ligt.
Laat ik dan zeggen dat ik ze graag hoor. Luisteren / begrijpen ligt idd vaak wat gecompliceerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:59 schreef Heathen het volgende:
[..]
Wetenschappelijk is aangetoond dat mannen niet naar vrouwen kunnen luisteren. En dat het niet aan de mannen ligt.
Nee joh, das een kaskraker, een regelrechte toppert in zijn genre.quote:
Ik wacht al een tijdje op FFXIII. De afgelopen delen zijn em erg tegengevallen. Hopelijk komt er ooit nog zo'n topper als FFVII of die in ieder geval FFVIII kan evenaren.quote:
Ik plaag je ook maarquote:Op zaterdag 10 maart 2007 03:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nouhouw! Ik ben toch ook altijd lief voor jou!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |