Hey...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind brabo's achterbaks in het algemeen qua gedrag. Maar jij mag wel een uitzondering zijn.
Nee, maar ik kwam er nogal vaak vroeger (Feyenoord) en heb er nog steeds een stel vrienden. Die klinken toch echt iets anders dan Porky.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:46 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ben jij Rotterdammer? Zo ja, dan zit ik totaal fout.
Sylvia is ook een brabander...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik vind brabo's achterbaks in het algemeen qua gedrag. Maar jij mag wel een uitzondering zijn.
Done the same. Ik ben ook al een tijdje een lurker maar met goudenkooi ben ik ook echt meer actief geworden.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben qua posten misschien een kutnewb, maar qua lurken absoluut niet![]()
Favofokkerts wijzig je door naar fobo te gaan en je profiel aan te passen![]()
En voel je verplicht: Jij staat er vanaf nu bij mij in![]()
Denk dat je in de war bent met Limbo's hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:44 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ervaring mee?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:50 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Denk dat je in de war bent met Limbo's hoor.
Oh ja, de SOA boysquote:
Niet. Velen kunnen een andere mentaliteit aannemen.quote:
Een mentaliteit van een brabander komt dus nooit overeen met die van een niet-brabander??quote:Op zaterdag 10 maart 2007 02:51 schreef Heathen het volgende:
[..]
Niet. Velen kunnen een andere mentaliteit aannemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |