Ga jij nou maar lekker sling blade uitzwaaien. Ik heb wel wat beters te doen dan bij te houden waar ik op heb gestemd.quote:
Ga jij nou maar lekker een nieuwe vraag stellen in FMT. Ik heb wel wat beters te doen dan het hier gezellig houden.quote:
Waar is je tweede minstemquote:
Ik MAG toch 2 minstemmen doen, maar ben het niet verplicht?quote:
Lees voor 'mag' 'moet'quote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef jwjw het volgende:
[..]
Ik MAG toch 2 minstemmen doen, maar ben het niet verplicht?
"....Vervolgens mag elke user één keer op dag twee minpunten en één pluspunt toekennen aan drie verschillende films..."
je moet ook wel twee minstemmen hebben anders is het spel niet eindigquote:Op maandag 12 maart 2007 12:24 schreef cwk het volgende:
Falco met zijn omslachtige ambtenarentaal. Twee minstemmen is verplicht zeg ik je!
Dat is dan wel weer heel radicaal eigenlijk. Maar het is wel een favorietje hier geworden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:01 schreef Falco het volgende:
En hier is weer een nieuwe tussenstand met nog steeds The Oxbow Incident riant aan de leiding. Tevens is dit de enige film, waar aan nog geen minpunten is uitgedeeld.
Dat heb je met een democratisch systeem, hè, dan zitten er bij de filmliefhebbers ook zwakkeren tussen, maar dat moet nu eenmaal om het bestaansrecht van ons, de sterkeren, te rechtvaardigen.quote:
idd srry zat verkeerde pagina te berekenen mijn foutquote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:22 schreef Falco het volgende:
Hmm, volgens mij maak je een rekenfoutje. Zo ziet de onderste regio er op dit moment uit:
It's a Wonderful Life (1946) 6
Doctor Zhivago (1965) 3
Manhattan (1979) 3
2001: A Space Odyssey (1968) 1
Kom op, nog zes minstemmen voor It's a Wonderful Lifequote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:55 schreef Sokolsky het volgende:
Kom op, nog twee minstemmen voor Manhattan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |