Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik word een beetje agressief van dat gehelahola met die grafstem van aandachtsgeile Amanda
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Spelen ze nou GTST of zo?
fJa dat vind ik ook, hij zegt dat ze moeten stoppen met het fruit, het is zonde om het allemaal weg te gooien.quote:
Dat brengt gelukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het niet met ijs lukt, probeert Amanda het met een appel
[afbeelding]
Fruit niet varkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
"Amanda, laat het varken maar even met rust..."
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:57 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ... ff een wake call for huub
Eric zorgt er inmiddels voor dat sylvia huub niet meer nodig heeft en Huub begint te erg te worden.
van mij geen sms naar huub voor de popu .... alleen sylvia nu.
Ik ga nu voor klasse ..... huub z'n ding begint nu wel afgezaagd te worden.
Hij herhaalt zijn trucs maar kan blijkbaar niks orgineels verzinnen.
En dat gehang om de Amoebe vind ik ook om te kotsen.
Tijd voor een pas op de plaats.
Normaal doet ze dit in de kroegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Waarom moet ze zo schreeuwen ??? pfffff
Kanonne de sucadelapjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mn sudderlapjes zijn gelukt, mn samen eten en genieten gast is weg..................zie dronken mensen. Leuk![]()
het is wel lachen, maar ze mag haar toon wel ff dempen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ludo en jeanien
wat een giller dit
Zo te horen improvisatiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
is dit improvisatie, of onderdeel van hun acteeropdracht of zo?
Daar lijkt het wel op. Ik ben geen GTST fan, geef mij maar de King of Queens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Spelen ze nou GTST of zo?
Welkom terug Zusjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mn sudderlapjes zijn gelukt, mn samen eten en genieten gast is weg..................zie dronken mensen. Leuk![]()
Uhmz...dat doet hij al de hele dag hoor. Hij heeft haar enorm gesteund de afgelopen dagen... Alleen `s avonds gaat de " show" door...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef Sense het volgende:
Anyway...Huub kan op dit moment zijn tijd beter aan haar besteden.
uhh kijk jij GTSTquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef APK het volgende:
Net zo slecht als GTST en elk ander Nederlands drama overigens.
Toont weer aan dat DGK niet gescript is.
En weer afgebouwd, en weer opgebouwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft lucas in het zwembad achter gelaten hij is tenslotte al 3 jaar. Toen hij 3 was had hij zijn eerste zakenimperium al opgebouwd.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
27000 euro fantastic miss plastic.
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpenquote:
JA! HEB JIJ DAAR IETS OP TEGEN?quote:
Helemaal mee eens! Perfect verwoord!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:57 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ... ff een wake call for huub
Eric zorgt er inmiddels voor dat sylvia huub niet meer nodig heeft en Huub begint te erg te worden.
van mij geen sms naar huub voor de popu .... alleen sylvia nu.
Ik ga nu voor klasse ..... huub z'n ding begint nu wel afgezaagd te worden.
Hij herhaalt zijn trucs maar kan blijkbaar niks orgineels verzinnen.
En dat gehang om de Amoebe vind ik ook om te kotsen.
Tijd voor een pas op de plaats.
Deze act is vier maten te groot voor Japio. Ze doen het best wel leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit toe te kijken en denkt: "What the fuck?????"
kan ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kissa het volgende:
Lucas is van de melkboer.
Nee! van de SRV-man
en afgebroken en weer opnieuw opgenouwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft lucas in het zwembad achter gelaten hij is tenslotte al 3 jaar. Toen hij 3 was had hij zijn eerste zakenimperium al opgebouwd.![]()
![]()
![]()
Vruchttraties ? Rare sudderlapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpen![]()
Ik heb nog een tipje van je genoteerd: een scheutje azijn erbijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpen![]()
Welkom, welkom!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef capricorn94 het volgende:
toch balen dat ik hier vanaf het werk geen streams kan volgen, wordt erg nieuwsgieirg door jullie comments...en Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam...lol
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef capricorn94 het volgende:
toch balen dat ik hier vanaf het werk geen streams kan volgen, wordt erg nieuwsgieirg door jullie comments...en Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam...lol
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef capricorn94 het volgende:
Ik lig hier helemaal in een deuk nou.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Amanda "ik ben 50. Dat is niet oud. Dat is de nieuwe 20"
bijna schieten ze in de lach
Neem een pilletje, natuurlijk mag je dat kijkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef APK het volgende:
[..]
JA! HEB JIJ DAAR IETS OP TEGEN?
JIJ VUILE HOERRRRRR!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo lieve Capri!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef capricorn94 het volgende:
balen hoor dat ik op ijn werk hier de strams niet kan volgen, jullie maken me erg nieuwsgierig!!!
En Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam, speciaal voor jou aangemaakt...;)
Nee Ik mute het ff... ben die stem meeeeeeeeer dan zatquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat dit een beetje gaat vervelen?
"Earl Grey"quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:09 schreef Mokum020 het volgende:
Ze tekent nu de scheidingspapieren............lol....
Je mist nixquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef capricorn94 het volgende:
balen hoor dat ik op ijn werk hier de strams niet kan volgen, jullie maken me erg nieuwsgierig!!!
En Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam, speciaal voor jou aangemaakt...;)
Nee.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:08 schreef LuNaTiC het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat dit een beetje gaat vervelen?
op wie reageer je?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef capricorn94 het volgende:
beveiliger?..hoe kom je daar nou weer bij?
Zonder azijn blijft het sudderlapje taai.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik heb nog een tipje van je genoteerd: een scheutje azijn erbij![]()
Earl grey is heerlijke theequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:10 schreef Lieve het volgende:
earl grey is dat je dit jaar voor blond gaat in plaats van grijs
(de opblaaspop)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Nina loopt leeg...
Klopt, dat komt door het zuur wat erin zit, die breken de cellen waardoor het sneller mals wordt...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:11 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Zonder azijn blijft het sudderlapje taai.![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Nina loopt leeg...
vindt je...ik denk dat de witte jassen moeten komen voor Adelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind ze echt top
Als ik nuchter was dan had ik dit net zo kut gevonden als APK het schijnt te vinden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda doet Nina nu in bed, die een verhouding heeft met iemand van 40
Huub is nog vrij nuchter geloof ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat het uitloopt op een echte ruzie, met hun dronken koppen ..............
Als Snollie echt gaat slaan dan is het exit............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat het uitloopt op een echte ruzie, met hun dronken koppen ..............
Kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub is nog vrij nuchter geloof ik...
Ik ben ook niet nuchter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nuchter was dan had ik dit net zo kut gevonden als APK het schijnt te vinden...
Maar nu:
![]()
![]()
![]()
Het word echt steeds erger...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
De kinder zijn van de SRV man en van de paardenjongen... of van het paard zelf
Ik geef je helemaal gelijk, maar ik ben te melig voor woorden nu...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet nuchter.
Ik zie liever een goed hoerenfeest en een paar échte ruzies.
Best wel!quote:
Dat geschreeuwquote:
Gelijk heb je trustequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:18 schreef Sonique het volgende:
Mensen, ik ga pitten..
Wel leuk dit, maar ik heb het nu wel gehoord...
Amanda is een stuk scherper als ze gedronken heeftquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Amanda over Nina die op haar 16e nog op de creche zit: De buren begrijpen niet dat Nina een achterstand heeft!
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef BONG4002 het volgende:
Ben benieuwd of die toneel leraar (Michael?) meekijkt op dit moment
Valt me ook op jaquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:20 schreef Sense het volgende:
[..]
Amanda is een stuk scherper als ze gedronken heeft![]()
Hey knokkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet nuchter.
Ik zie liever een goed hoerenfeest en een paar échte ruzies.
Die vieze vuile rat lag toch al in bed?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef BONG4002 het volgende:
Brian lacht op de achtergrond mee, hij ligt dubbel
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:22 schreef avonne het volgende:
OK, nu de test.
Huub wil de zoen scene oefenen.
Dit subforum is groter dan de COS, mijn dronken geblaat is in menig ander topic te lezen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:21 schreef Prospera het volgende:
Hey knokken![]()
Kom maar op met je dronken geblaat![]()
Foutje dan om mij voor hoer uit te makenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:24 schreef APK het volgende:
[..]
Dit subforum is groter dan de COS, mijn dronken geblaat is in menig ander topic te lezen.
als ze gedronken heeft...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Sense het volgende:
Ik geloof dat Amanda eindelijk een verborgen talent bij zichzelf heeft ontdekt.
Die zien we volgend jaar wel terug in GTST of zo![]()
Ja als ze nog iemand voor de viskraam nodig hebbenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef Sense het volgende:
Ik geloof dat Amanda eindelijk een verborgen talent bij zichzelf heeft ontdekt.
Die zien we volgend jaar wel terug in GTST of zo![]()
Zag je de PI niet van APK?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Foutje dan om mij voor hoer uit te maken![]()
inderdaad.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:25 schreef obezzi het volgende:
waar is japiooooooooooooooo?
Alweer truste : )quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef Sonique het volgende:
* Sonique gaat nu echt. ik lees het wel
truste allemaal voor zo
Whewhehehe, mijn acteertalent is door de test gekomen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:26 schreef Prospera het volgende:
Foutje dan om mij voor hoer uit te maken![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:28 schreef APK het volgende:
[..]
Whewhehehe, mijn acteertalent is door de test gekomen.![]()
En Braindead is Jeff en Eric is Morris...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ze noemde Nasty Barbara
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:29 schreef Mokum020 het volgende:
Eric pakt Del vol op haar bek.................hilarisch............
Met je rimpeldoos!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:30 schreef Mokum020 het volgende:
Ik ben geen 50............
Nee je lijkt 60...oud vel!
Dan worden ze spontaan allemaal aangenomen...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:32 schreef elskip het volgende:
zou er ook iemand van gtst kijken
Del : Nee dat kan niet, die had ik vastgebonden.....quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub : "Iedereen zag je schaamlippen onder je rok uitkomen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |