Jij ook al?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef LuNaTiC het volgende:
ik word een beetje agressief van dat gehelahola met die grafstem van aandachtsgeile Amanda
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Spelen ze nou GTST of zo?
fJa dat vind ik ook, hij zegt dat ze moeten stoppen met het fruit, het is zonde om het allemaal weg te gooien.quote:
Dat brengt gelukquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als het niet met ijs lukt, probeert Amanda het met een appel
[afbeelding]
Fruit niet varkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:58 schreef Hephaistos. het volgende:
"Amanda, laat het varken maar even met rust..."
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:57 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ... ff een wake call for huub
Eric zorgt er inmiddels voor dat sylvia huub niet meer nodig heeft en Huub begint te erg te worden.
van mij geen sms naar huub voor de popu .... alleen sylvia nu.
Ik ga nu voor klasse ..... huub z'n ding begint nu wel afgezaagd te worden.
Hij herhaalt zijn trucs maar kan blijkbaar niks orgineels verzinnen.
En dat gehang om de Amoebe vind ik ook om te kotsen.
Tijd voor een pas op de plaats.
Normaal doet ze dit in de kroegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
Waarom moet ze zo schreeuwen ??? pfffff
Kanonne de sucadelapjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mn sudderlapjes zijn gelukt, mn samen eten en genieten gast is weg..................zie dronken mensen. Leuk![]()
het is wel lachen, maar ze mag haar toon wel ff dempen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ludo en jeanien
wat een giller dit
Zo te horen improvisatiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
is dit improvisatie, of onderdeel van hun acteeropdracht of zo?
Daar lijkt het wel op. Ik ben geen GTST fan, geef mij maar de King of Queens.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:59 schreef avonne het volgende:
Spelen ze nou GTST of zo?
Welkom terug Zusjequote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef kleinzusje het volgende:
Mn sudderlapjes zijn gelukt, mn samen eten en genieten gast is weg..................zie dronken mensen. Leuk![]()
Uhmz...dat doet hij al de hele dag hoor. Hij heeft haar enorm gesteund de afgelopen dagen... Alleen `s avonds gaat de " show" door...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:00 schreef Sense het volgende:
Anyway...Huub kan op dit moment zijn tijd beter aan haar besteden.
uhh kijk jij GTSTquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef APK het volgende:
Net zo slecht als GTST en elk ander Nederlands drama overigens.
Toont weer aan dat DGK niet gescript is.
En weer afgebouwd, en weer opgebouwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft lucas in het zwembad achter gelaten hij is tenslotte al 3 jaar. Toen hij 3 was had hij zijn eerste zakenimperium al opgebouwd.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
27000 euro fantastic miss plastic.
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpenquote:
JA! HEB JIJ DAAR IETS OP TEGEN?quote:
Helemaal mee eens! Perfect verwoord!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:57 schreef anno-i-mus het volgende:
ok ... ff een wake call for huub
Eric zorgt er inmiddels voor dat sylvia huub niet meer nodig heeft en Huub begint te erg te worden.
van mij geen sms naar huub voor de popu .... alleen sylvia nu.
Ik ga nu voor klasse ..... huub z'n ding begint nu wel afgezaagd te worden.
Hij herhaalt zijn trucs maar kan blijkbaar niks orgineels verzinnen.
En dat gehang om de Amoebe vind ik ook om te kotsen.
Tijd voor een pas op de plaats.
Deze act is vier maten te groot voor Japio. Ze doen het best wel leuk.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit toe te kijken en denkt: "What the fuck?????"
kan ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kissa het volgende:
Lucas is van de melkboer.
Nee! van de SRV-man
en afgebroken en weer opnieuw opgenouwdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:03 schreef petraa het volgende:
Huub heeft lucas in het zwembad achter gelaten hij is tenslotte al 3 jaar. Toen hij 3 was had hij zijn eerste zakenimperium al opgebouwd.![]()
![]()
![]()
Vruchttraties ? Rare sudderlapquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpen![]()
Ik heb nog een tipje van je genoteerd: een scheutje azijn erbijquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je, mn kookkunsten hebben zn vruchten afgeworpen![]()
Welkom, welkom!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef capricorn94 het volgende:
toch balen dat ik hier vanaf het werk geen streams kan volgen, wordt erg nieuwsgieirg door jullie comments...en Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam...lol
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:06 schreef capricorn94 het volgende:
toch balen dat ik hier vanaf het werk geen streams kan volgen, wordt erg nieuwsgieirg door jullie comments...en Daantje, tuurlijk heb ik inlognaam...lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |