vindt je...ik denk dat de witte jassen moeten komen voor Adelquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind ze echt top
Als ik nuchter was dan had ik dit net zo kut gevonden als APK het schijnt te vinden...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Amanda doet Nina nu in bed, die een verhouding heeft met iemand van 40
Huub is nog vrij nuchter geloof ik...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat het uitloopt op een echte ruzie, met hun dronken koppen ..............
Als Snollie echt gaat slaan dan is het exit............quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:14 schreef kissa het volgende:
Het zou zo maar kunnen dat het uitloopt op een echte ruzie, met hun dronken koppen ..............
Kloptquote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Huub is nog vrij nuchter geloof ik...
Ik ben ook niet nuchter.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Als ik nuchter was dan had ik dit net zo kut gevonden als APK het schijnt te vinden...
Maar nu:
![]()
![]()
![]()
Het word echt steeds erger...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:16 schreef uniekhoorn het volgende:
De kinder zijn van de SRV man en van de paardenjongen... of van het paard zelf
Ik geef je helemaal gelijk, maar ik ben te melig voor woorden nu...quote:Op zaterdag 10 maart 2007 00:17 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben ook niet nuchter.
Ik zie liever een goed hoerenfeest en een paar échte ruzies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |