Hij is nu iig al een tijdje alc.vrijquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Die Huub kan wel machtig veel op zeg. Nauwelijks geslapen..... en toch stevig doorzuipen zonder dronken te worden.
Andersom is kutterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:08 schreef Myriam1978 het volgende:
Nuchter zijn als iedereen dronken is.... beter
Ik zit er helemaal klaar voorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hub is zich echt bewust dat als hij drinkt hij ook nog een nuchtere visie heeft. Dat doet ie echt goed ben benieuwd hoe deze avond afloopt.
Volgens mij heeft Huub ook een super snelle stofwisseling...hij is ook altijd zo ADHD.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:09 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Hub is zich echt bewust dat als hij drinkt hij ook nog een nuchtere visie heeft. Dat doet ie echt goed ben benieuwd hoe deze avond afloopt.
zoveel heeft hij niet gezopen denk ik...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef scanman01 het volgende:
Die Huub kan wel machtig veel op zeg. Nauwelijks geslapen..... en toch stevig doorzuipen zonder dronken te worden.
Ik zeg ik...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk zijn dit nu tafrelen die normaal pas diep in de nacht plaatsvinden (uurtje of 1 a 2) dus ergens wel fijn dat het nu vroeg begint en ook vroeg eindigt
Hij heeft wel heel weinig geslapen he 2 uurjtes met Gabi.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoveel heeft hij niet gezopen denk ik...
(en training helpt natuurlijk ook)
Dat scheelt wel in de nachtrustquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef BONG4002 het volgende:
Eigenlijk zijn dit nu tafrelen die normaal pas diep in de nacht plaatsvinden (uurtje of 1 a 2) dus ergens wel fijn dat het nu vroeg begint en ook vroeg eindigt
Zou terrecht zijn, Eric ook eens een keer een lekker hapjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Eric staat wel leker te kletsen met de cocktailman .. zou hij ook homo zijn?
Scar Your Mind...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Natasia zeurt maar over die onderwatercamera's. Alsof iemand daar op zit te wachten. Is ze bang dat dat wordt uitgezonden ofzo?
zou hij echt een limiet hebben gekregen van 6 glazen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ja als je ziet dat het een homo is en je bent zo dronken dan ga je niet zolang met iemand ingesprek;)quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:12 schreef Mani89 het volgende:
Eric staat wel leker te kletsen met de cocktailman .. zou hij ook homo zijn?
Precies, wel zo prettig na al die latertjesquote:
Hij gaf al eerder aan dat hij een 4de alcoholverbod niet ziet zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als het maar niet voor de camera gebeurt!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou terrecht zijn, Eric ook eens een keer een lekker hapje![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:14 schreef ConQuestator het volgende:
Wie zijn die lui in de villa?
Vrienden van Hupert?
Iemand?
Misschien zit jaap op een kabel !!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:14 schreef koppiesoep het volgende:
De streams lopen steeds vast bij mij.Iemand anders daar ook last van?
![]()
Ik vond het wel leuk, hoorquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:07 schreef Dogga het volgende:
natas Naakt in het zwembad?
god wat ben ik blij dat ik weg was
Waarom niet... Kijk je toch niet...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Als het maar niet voor de camera gebeurt!![]()
![]()
soene ookquote:
jaaaaaaaaaaaaquote:
Die kwamen om cocktails te mixen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:14 schreef ConQuestator het volgende:
Wie zijn die lui in de villa?
Vrienden van Hupert?
Iemand?
vind het wel meevallen nuquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:16 schreef Sense het volgende:
Jaap is weer de lul, as usual
Ook niet als ze nuchter isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:17 schreef petraa het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
Zingen kan ze niet als ze dronken is
Ze is straks nog erger dan Huub tegen Japio...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:19 schreef schatje het volgende:
Amanda tegen Jaap: "Neem me niet fokking in de zeik".
En op slotquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:19 schreef beequeen het volgende:
DGK_REDACTIE, kan de deur van de gameroom dicht?
quote:
Denk niet dat ze hem in de zeik gaan nemen, maar hem een leuke avond gaan bieden. Ze zeiden net ook al de hele nacht door zouden gaan.quote:
Of zn dj-talentenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef yellowfirst het volgende:
Pianospel maakt toch wel even wat meer indruk dan dat snarengeruk van Brian..........![]()
Die indruk had ik ook een beetje, gewoon aansporen om mee te doen met de groep en feestenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:20 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Denk niet dat ze hem in de zeik gaan nemen, maar hem een leuke avond gaan bieden. Ze zeiden net ook al de hele nacht door zouden gaan.
Je weet toch ondertussen wel wiens posts je kan overslaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wil naar bed maar ik ben bang dat ik morgen weer 10 COSSEN moet bijlezen![]()
Neem het opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik wil naar bed maar ik ben bang dat ik morgen weer 10 COSSEN moet bijlezen![]()
Vergeet zijn fantastische ''Gedichten'' nietquote:
Talent heb je of niet en ik vrees dat het bij hem erg ver te zoeken is..quote:
Jij bent toch zo van het COSSEN lezen?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
Ik durf ook nog niet te gaanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:22 schreef beequeen het volgende:
It wasn't mequote:
Dat doet HiDiHo wel voor mequote:
cocktails makersquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef Ricard0j het volgende:
Ik heb de avond gemistwie zijn die 2 gozers?
Jep, blijft nog steeds hangen in het kantoorquote:
Twee leden van het Coctail Trio...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef Ricard0j het volgende:
Ik heb de avond gemistwie zijn die 2 gozers?
3 uur geleden ook alquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef Darklight het volgende:
Amanda heeft ook een aardige slok op
Hij is in aantocht, moet nog ff zijn brief gericht aan zichzelf uitprinten.quote:
En MIJ ervan beschuldigen dat ik daarop zat te wachten!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:25 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die 5 minuten zijn om Jaap, zuipen kreng![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En MIJ ervan beschuldigen dat ik daarop zat te wachten!![]()
Ik wacht ook.........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En MIJ ervan beschuldigen dat ik daarop zat te wachten!![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
truste mensen..Ik heb echt me slaap nodig
Ik heb toch zo'n medelij met die meidquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:26 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Sylvia : Ik baal vooral dat ik niet meer met hem heb kunnen praten ....... Het zal ook wel niet meer kunnen
[afbeelding]
trustenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:27 schreef Dogga het volgende:
truste mensen..Ik heb echt me slaap nodig
Ik hoop wel dat hij zijn vodden aanhoudt, anders kan ik dadelijk niet slapen..quote:
Hij is er nu welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij zijn vodden aanhoudt, anders kan ik dadelijk niet slapen..![]()
Waar wacht iedereen op ?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:28 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat hij zijn vodden aanhoudt, anders kan ik dadelijk niet slapen..![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
Het Feest kan beginnen want Jaap is binnen.............![]()
eerwraak?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Ben benieuwd hoe diep Brian's eergevoel gaat.
Amanda gaat echt nog wel overlopen.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:29 schreef Mokum020 het volgende:
Het Feest kan beginnen want Jaap is binnen.............![]()
Wie neukt wie . Om ff kort van stof te zijnquote:
Op zo'n moment heb ik ook veel waardering voor Eric. Hij is er ook echt voor Sylvia op een hele lieve manier.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb toch zo'n medelij met die meid![]()
Adje betekend toch in 1 keer achterover slaan?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:31 schreef Prospera het volgende:
Amanda: Adje adje
Eric: nee ze moeten naar huis.
Huub wil wel 1 op 1 met adjes vriendin.
Ad fundum?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Adje betekend toch in 1 keer achterover slaan?
Of heet die gozer ook echt zo?!![]()
Jammer dat die jongens weg moeten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie neukt wie . Om ff kort van stof te zijn
Haha, ga eens wat minder streams kijkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
GOD die losgaat![]()
Amanda is hoogstpersoonlijk de cocktail boys naar de tering aan het helpen!![]()
Mee eens.......quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op zo'n moment heb ik ook veel waardering voor Eric. Hij is er ook echt voor Sylvia op een hele lieve manier.
Geen idee, ze hebben het nu over een appiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
NOG minder!?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef BBW het volgende:
[..]
Haha, ga eens wat minder streams kijken!
Happie voor japie.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben het nu over een appie![]()
Gek he ?quote:
een happie...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Geen idee, ze hebben het nu over een appie![]()
Opjagen dat varken...........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap krijgt wel beweging zo
Zie je wel Huub is echt onbaatzuchtigquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:34 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Jaap krijgt wel beweging zo
I KNEW it!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:35 schreef Sonique het volgende:
[..]
een happie...
en een atje is in één keer..
Dat is niet erg Lady likequote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Zou mooi zijn als Billie Snollie op haar bek sloeg zeg
Is Goed voor Bil, eindelijk beweging.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:36 schreef Prospera het volgende:
Amanda & Huub zijn nu heel zielig bezig zingend rennen achter Jaap aan![]()
Zou niets helpen, dat uitspugen is misschien nog de beste oplossing...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:37 schreef BBW het volgende:
Hahahaha, die Jaap kan ook echt geen nee zeggen, zwak !
Mooi om te zien en te horen hoe Eric met Sylvia kletst. Goede gozer die eric.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Op zo'n moment heb ik ook veel waardering voor Eric. Hij is er ook echt voor Sylvia op een hele lieve manier.
You think typing English will do the same?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef livesinthewoods het volgende:
Amanda thinks hanging out with Huub will make her more popular
Behoorlijkquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Dat contrast van stream 1 en stream 3.
2 zielen 1 gedachte... Ben er gelukkig niet alleen inquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Think againquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef livesinthewoods het volgende:
Amanda thinks hanging out with Huub will make her more popular
Jep, dat hij hier nog geen nee tegen kan zeggen laat alleen maar zien dat hij zijn doelen niet echt belangrijk vind.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef Sonique het volgende:
Als er iemand respectloos is, dan is het Jaap
Respectloos tegen zichzelf!
Denk dat hij de enige is die echt kan meepraten met haar omdat hij zelf z`n moeder verloren heeft. Huub is slim en houdt van Sylvia, maar het enige wat hij kan doen is luisteren, terwijl Eric ook advies kan geven ...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef koppiesoep het volgende:
Mooi om te zien en te horen hoe Eric met Sylvia kletst. Goede gozer die eric.![]()
Sorry, I'm a buitenlander. French.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
You think typing English will do the same?
Ontroerend hoor, ook zoals hij over z'n moeder praat. Syl heeft er echt een maatje bij.quote:
Ongelovelijk he. Mooi gesprek wat die 2 hebben, word er best emotioneel vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:38 schreef scanman01 het volgende:
Frogs are welcome here!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef livesinthewoods het volgende:
[..]
Sorry, I'm a buitenlander. French.
Idd, dus hij eet het NIET opquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef reagluurder het volgende:
Jaap, loopt met zijn mond vol naar buiten en spuugt daar alles uit, of gooit het over de schutting
Hij "knuffelt" haar nog wel vanavondquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef agter het volgende:
Dit echt Jaap zijn seksuele fantasie hoor, gevoerd worden door een bimbo.
En als je geen zelfrespect hebt, waarom zou iemand anders dat dan wel moeten hebben?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef BBW het volgende:
[..]
Jep, dat hij hier nog geen nee tegen kan zeggen laat alleen maar zien dat hij zijn doelen niet echt belangrijk vind.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef livesinthewoods het volgende:
[..]
Sorry, I'm a buitenlander. French.
Hij wil aandacht omdat hij dat normaal nooit krijgt ofzoquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
En als je geen zelfrespect hebt, waarom zou iemand anders dat dan wel moeten hebben?
Zie de circel waar Jaap in zit...
Merciquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef agter het volgende:
[..]
Frogs are welcome here!!!
Make yourself at home...
Ben het met je eens!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:42 schreef Sonique het volgende:
[..]
En als je geen zelfrespect hebt, waarom zou iemand anders dat dan wel moeten hebben?
Zie de circel waar Jaap in zit...
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Snel handje van Huub
[afbeelding]
Kijk uit als je een salamander bentquote:
Maar Brain ligt in een afwachtende houding............. Todat Natas er weer naast kruiptquote:
Titanic handje tegen het raamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Amanda in de auto van de cocktailboys
zoalng hij geen respect voor zichzelf kan opbrengen zal niemand dat voor hem hebben, en zal hij door zichzelf respectloos te behandelen aandacht krijgen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef BBW het volgende:
[..]
Hij wil aandacht omdat hij dat normaal nooit krijgt ofzo![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Ik ga ervantussen, spreek jullie morgen, tusten, en hou het beknopt graag![]()
![]()
Slaap lekker en niet teveel over DGK dromen,hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik ga ook, welterustenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Truste slaap lekkerquote:
Sylvia heeft het mooi voor elkaar. Een vent die naar haar luistert en een vent die luistert en advies geeft. Sylvia is een bofkont.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat hij de enige is die echt kan meepraten met haar omdat hij zelf z`n moeder verloren heeft. Huub is slim en houdt van Sylvia, maar het enige wat hij kan doen is luisteren, terwijl Eric ook advies kan geven ...
Ik heb geen alcohol op en vind m ook geweldig. Mooi gesprek net met Syl.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef Sense het volgende:
Ik ga Eric morgen een lief kaartje sturen.
Kan ook komen door die 4 glazen wijn die ik op heb, maar ik vind 'm helemaal geweldig![]()
Nee, had het tegen beequeenquote:
Jijj ook truste ...tot tiksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wie zorgt er anders voor enig vermaeck ende vertier?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Ze worden vervelend met die kutliedjes voor Japio...........
Nou je hebt heel wat gemist...............Japio is helemaal los........quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:48 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
zo hé effe een uurtje geslapen en ik zie amanda stom dronken samen achter jaap aan
een happie een hapiie
![]()
Oepsquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:50 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, had het tegen beequeenMaar evengoed lief van je
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:50 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb geen alcohol op en vind m ook geweldig. Mooi gesprek net met Syl.
Slaap lekker iedereen die gaat slapen.
Ik ga ook!![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:50 schreef snetje het volgende:
als huub slim was geweest had hij gezegd ..en nu achterin gaan zitten en heel stil zijn !! net zolang totdat ze je over een uurtje of 2 ontdekken![]()
yepquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:51 schreef Sonique het volgende:
begint irritent te worden dat geblèr..
uhuh...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:52 schreef petraa het volgende:
Eric heeft een zoen op zijn mond gekregen van rob.
De lol is er ondertussen wel een beetje vanaf geloof ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:53 schreef Soury het volgende:
Jemig ik blijf het geluid aan het bijstellen !!! Gek word ik ervan![]()
Wees blij.....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:53 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik schakel nu pas in, maar wat genant is dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |