Maar Brain ligt in een afwachtende houding............. Todat Natas er weer naast kruiptquote:
Titanic handje tegen het raamquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef BONG4002 het volgende:
Huub en Amanda in de auto van de cocktailboys
zoalng hij geen respect voor zichzelf kan opbrengen zal niemand dat voor hem hebben, en zal hij door zichzelf respectloos te behandelen aandacht krijgen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:43 schreef BBW het volgende:
[..]
Hij wil aandacht omdat hij dat normaal nooit krijgt ofzo![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
Ik ga ervantussen, spreek jullie morgen, tusten, en hou het beknopt graag![]()
![]()
Slaap lekker en niet teveel over DGK dromen,hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Ik ga ook, welterustenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Truste slaap lekkerquote:
Sylvia heeft het mooi voor elkaar. Een vent die naar haar luistert en een vent die luistert en advies geeft. Sylvia is een bofkont.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:41 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat hij de enige is die echt kan meepraten met haar omdat hij zelf z`n moeder verloren heeft. Huub is slim en houdt van Sylvia, maar het enige wat hij kan doen is luisteren, terwijl Eric ook advies kan geven ...
Ik heb geen alcohol op en vind m ook geweldig. Mooi gesprek net met Syl.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef Sense het volgende:
Ik ga Eric morgen een lief kaartje sturen.
Kan ook komen door die 4 glazen wijn die ik op heb, maar ik vind 'm helemaal geweldig![]()
Nee, had het tegen beequeenquote:
Jijj ook truste ...tot tiksquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:47 schreef beequeen het volgende:
![]()
Wie zorgt er anders voor enig vermaeck ende vertier?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:49 schreef Mokum020 het volgende:
Ze worden vervelend met die kutliedjes voor Japio...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |